Jeg så på det om og om igjen i forrige svangerskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan være de ikke fikk tangen på plass da, ettersom jeg har fått med meg, så er det ikke mulig å vri babyen etter at tangen er festet og draingen har startet, mens på vakuum så er det litt mer fleksibelt. Men fytti f. Så vondt, å oppleve en tangfødsel anbefaler jeg ingen altså...Tror de måtte bytte! Skal se i papirene hehe.
Det går på FEM mandag til fredag kl 19.25 (tror jeg)Hvilken kanal går det på?![]()
Og i reprise på samme kanal, mandag til fredag kl.930Hvilken kanal går det på?![]()
Fy for en "pappa" som var med i dag.... For en type
Ja herre min! Holdt på å skru av hele greia! Tror dama hans skal være glad hun valgte som hun gjorde, og at hun ikke så hvordan han oppførte seg når hun ikke var der..
-Appen
Ja, tilogmed jeg ble sjeleglad for det! Lurer på hvor mange uker han gidd... huff stakka mor og barn
Sikkert ikke lenge... Fikk plutselig en enorm tro på at sambo vil klare seg utmerket
-Appen
Ja vi må huske han når irritasjonen over våre menn kommer!
29 minutters fødsel som hun ene i dag hadde jaaaa takk. ho andre dama skremmer meg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app