Fødeavdelingen

Bra du minner meg på det :) har akkurat sittet å sortert størrelser til lillebror :D begynner å bli babysyk kjenner jeg..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Åååå, jeg var på Kappahl i går, og så det nydeligste settet i verden, med body, kjole og strømpis <3 Så jeg må nok kjøpe det, selv om vi ikke er 100% sikre på at det er ei frøken, hehehe :P

Åååå, jeg var på Kappahl i går, og så det nydeligste settet i verden, med body, kjole og strømpis <3 Så jeg må nok kjøpe det, selv om vi ikke er 100% sikre på at det er ei frøken, hehehe :P
He he, kjenner følelsen. Vi har jo fått vite at det er gutt, men jeg tør ikke å farge ulla etter storesøster før vi har hatt en ul til som sier det samme.. Men har jo kjøpt noen gutteklær så krysser fingrene for at de har rett ;)

Hehe, det er vel vanskeligst å se om det er ei jente, vil jeg tru? Altså, om det er en stralikk der, så er det vel ingen tvil? :P Hvis vi ikke ville vite kjønnet da vi var på UL med storebror, hadde vi gått ut derfra i god viten om at det var en gutt, for å si det sånn, for det så man godt! :P

Hehe, det er vel vanskeligst å se om det er ei jente, vil jeg tru? Altså, om det er en stralikk der, så er det vel ingen tvil? :P Hvis vi ikke ville vite kjønnet da vi var på UL med storebror, hadde vi gått ut derfra i god viten om at det var en gutt, for å si det sånn, for det så man godt! :P
Joda, men jordmoren var 100% sikker med storesøster. Hun såg kjønnslepper, klitoris og eggstokker. Nå var vi en annen plass med en annen lege og han sa. Det ser ut som en gutt. Er det en jente så er det noe galt :p men er liksom litt paranoid likevel...

Har hatt en ekstra ul pga legen fant ikke fosterlyd og hun mente også at det var en gutt, men da sa jeg jo at det var en gutt først så er ikke sikkert hun sjekket så nøye..

Er vel veldig paranoid skjønner jeg iom at vi har fått så mange bekreftelser :p

Fy søren så forbanna jeg hadde vert om pappaen hadde gått på fylla så nære termin og så sove uten tlf på... Håper han angrer skikkelig på at han gikk glipp av fødselen....
Så enig.... hadde flydd i taket.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp