Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he, kjenner følelsen. Vi har jo fått vite at det er gutt, men jeg tør ikke å farge ulla etter storesøster før vi har hatt en ul til som sier det samme.. Men har jo kjøpt noen gutteklær så krysser fingrene for at de har rettÅååå, jeg var på Kappahl i går, og så det nydeligste settet i verden, med body, kjole og strømpis <3 Så jeg må nok kjøpe det, selv om vi ikke er 100% sikre på at det er ei frøken, hehehe![]()
Enig.. Skikkelig kleint..Huff, syns hun kan slutte med synginga, for jeg blir så sinnsykt flau![]()
Joda, men jordmoren var 100% sikker med storesøster. Hun såg kjønnslepper, klitoris og eggstokker. Nå var vi en annen plass med en annen lege og han sa. Det ser ut som en gutt. Er det en jente så er det noe galtHehe, det er vel vanskeligst å se om det er ei jente, vil jeg tru? Altså, om det er en stralikk der, så er det vel ingen tvil?Hvis vi ikke ville vite kjønnet da vi var på UL med storebror, hadde vi gått ut derfra i god viten om at det var en gutt, for å si det sånn, for det så man godt!
![]()
Ja huff...Huff, syns hun kan slutte med synginga, for jeg blir så sinnsykt flau![]()
Så enig.... hadde flydd i taket.Fy søren så forbanna jeg hadde vert om pappaen hadde gått på fylla så nære termin og så sove uten tlf på... Håper han angrer skikkelig på at han gikk glipp av fødselen....