Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra USA nå, da blir det vel stort sett smertefriefødsler da, de bruker vel stort sett epidural, de er jo knapt nok svette der de ligger**Emmeline** skrev:
me84 skrev:
Første baby ute, uten problemer =)**Emmeline** skrev:
Er det alltid leger som tar i mot i USA? Han der var vel lege.
Så ikke ut som det var noen big deal det nei. litt spes å føde helt smertefritt synes no jeg.
Første baby ute, uten problemer =)**Emmeline** skrev:
Er det alltid leger som tar i mot i USA? Han der var vel lege.
Synes det er passe spesielt med dette paret som kjører hippie-style jeg.. Har med seg egen koordinator og greier jo.Labambie skrev:
Jeg er helt for naturlig fødsel. Heller det at man har innstillingen om at jeg skal prøve naturlig så langt det lar seg gjøre og at det ikke er noe nederlag å få medisiner.
Og dette med at barnet blir dopa når mor får epidural, ble ikke dette tilbakevist for lenge siden?
**Emmeline** skrev:
Synes det er passe spesielt med dette paret som kjører hippie-style jeg.. Har med seg egen koordinator og greier jo.Labambie skrev:
Jeg er helt for naturlig fødsel. Heller det at man har innstillingen om at jeg skal prøve naturlig så langt det lar seg gjøre og at det ikke er noe nederlag å få medisiner.
Og dette med at barnet blir dopa når mor får epidural, ble ikke dette tilbakevist for lenge siden?
Hadde blitt gæærn om mannen min skulle "nynna/brumma" med meg gjennom alle riene