Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror kanskje det har nie med hvordan fødselen forje gang var. Noen føder ko store barn fint, mens andre sliter:/Ikke så rart daMyyye følelser ute å går når man ser på sånt
Men en ting jeg kom til å tenke på.. hun som fikk den stooore babyen som det ble litt drama rundt, hun hadde jo hatt stooooor baby før? Vil man ikke da få ekstra oppfølging og flere UL for å se an størrelsen til babyen?
Men man skulle jo tro at det var bedre for fødeavdelingen å være forberedt uansett? Jeg håper jeg slipper å få en femkilos baby..Tror kanskje det har nie med hvordan fødselen forje gang var. Noen føder ko store barn fint, mens andre sliter:/
Den VAR ekstra rørende, var liksom sånne historier med folk som man fikk masse sympati medDet måtte da være en ekstra rørende episode i dag?? Eller er det bare hormonene mine som har tatt overhånd?? =P
Ja.. Veldig!! Å herregud som tårene trykket på da ungen til de som hadde mistet så mange begynte å skrike!! <3Den VAR ekstra rørende, var liksom sånne historier med folk som man fikk masse sympati med![]()
Tårene trillet herJa.. Veldig!! Å herregud som tårene trykket på da ungen til de som hadde mistet så mange begynte å skrike!! <3
Samme med han søte Rocyfyren-paret sin <3
Den VAR ekstra rørende, var liksom sånne historier med folk som man fikk masse sympati med![]()
Det tror jeg på, men jeg håper mine babyer blir slanke og åleglatteJeg kjenner ei som har hatt 2 stk 5 kg baby og det var visst null problem
Vi er visst forskjellige![]()