Fødeavdelingen 7/3

Jeg er så glad for at det ikke er slik her i norge som der. Hadde det stått fler folk rundt meg å mast og satt seg foran meg, hadde jeg blitt gaaal!

Virker som det er litt mer normale folk der i dag faktisk! Bortsett fra de som ikke likte han eksnarkoman-mannen.. De burde legge det bort akkurat på fødeavdelingen. De andré familiene virker iallefall dom tar litt hensyn og viser forståelse!

Foreldrene hennes kan si hva de vil om Rocky, jeg syns han var veldig søt der han sto og gråt for at hun hadde det vondt og barnet satt fast..

OMG!! Hjertet mitt stoppet opp litt der gitt.

Tårene triller her.. Syns så synd på henne som skal føde nå.. Blir jo en lykkelig scene rett etterpå, det VET vi jo på en måte, men jeg har skikkelig angst for at det ikke skal gå bra likevel..

And they lived happily ever after :)

Ikke så rart da :) Myyye følelser ute å går når man ser på sånt :)

Men en ting jeg kom til å tenke på.. hun som fikk den stooore babyen som det ble litt drama rundt, hun hadde jo hatt stooooor baby før? Vil man ikke da få ekstra oppfølging og flere UL for å se an størrelsen til babyen?

Hihihi, jeg er skikkelig dårlig på å se fødeavdelingen, gråter som om noen skulle ha dødd hver gang, å når alt går bra både gråter og flirer jeg samtidig :p
Gleder meg til det blir vår tur damer :)

Det vet jeg faktisk ikke du.

Ikke så rart da :) Myyye følelser ute å går når man ser på sånt :)

Men en ting jeg kom til å tenke på.. hun som fikk den stooore babyen som det ble litt drama rundt, hun hadde jo hatt stooooor baby før? Vil man ikke da få ekstra oppfølging og flere UL for å se an størrelsen til babyen?
Tror kanskje det har nie med hvordan fødselen forje gang var. Noen føder ko store barn fint, mens andre sliter:/

Det måtte da være en ekstra rørende episode i dag?? Eller er det bare hormonene mine som har tatt overhånd?? =P

Tror kanskje det har nie med hvordan fødselen forje gang var. Noen føder ko store barn fint, mens andre sliter:/
Men man skulle jo tro at det var bedre for fødeavdelingen å være forberedt uansett? Jeg håper jeg slipper å få en femkilos baby.. :P

Den VAR ekstra rørende, var liksom sånne historier med folk som man fikk masse sympati med :)
Ja.. Veldig!! Å herregud som tårene trykket på da ungen til de som hadde mistet så mange begynte å skrike!! <3
Samme med han søte Rocyfyren-paret sin <3

Back
Topp