Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg veit , såg på da eg og ... Helsikken !!!!OMG, tenk å få vite at du er 8!!! Cm og så en time etterpå sier de, "oj tok vist feil, du er bare 2-3"!!!??? What? Hadde dødd tror jeg. Så på Fødeavdelinga på Fem ei som kom inn med rier.
Venter nr 3 4. August![]()
OMG, tenk å få vite at du er 8!!! Cm og så en time etterpå sier de, "oj tok vist feil, du er bare 2-3"!!!??? What? Hadde dødd tror jeg. Så på Fødeavdelinga på Fem ei som kom inn med rier.
Venter nr 3 4. August![]()
Eg hadde daua ..Det var det jeg fikk beskjed om også da vi kom inn på sykehuset med førstemann. Et par timer senere ble jeg sjekket igjen og hadde bare 3 cm.. veldig nedtur ja!!
Kan tenke meg at det er en tøff kontra. Man skal være sterk da tenker jeg!Det var det jeg fikk beskjed om også da vi kom inn på sykehuset med førstemann. Et par timer senere ble jeg sjekket igjen og hadde bare 3 cm.. veldig nedtur ja!!
Det var det jeg fikk beskjed om også da vi kom inn på sykehuset med førstemann. Et par timer senere ble jeg sjekket igjen og hadde bare 3 cm.. veldig nedtur ja!!