• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fødeavdelinga

Bringebær

Gift med forumet
OMG, tenk å få vite at du er 8!!! Cm og så en time etterpå sier de, "oj tok vist feil, du er bare 2-3"!!!??? What? Hadde dødd tror jeg. Så på Fødeavdelinga på Fem ei som kom inn med rier.

Venter nr 3 4. August:)

OMG, tenk å få vite at du er 8!!! Cm og så en time etterpå sier de, "oj tok vist feil, du er bare 2-3"!!!??? What? Hadde dødd tror jeg. Så på Fødeavdelinga på Fem ei som kom inn med rier.

Eg veit , såg på da eg og ... Helsikken !!!!
Og han gubben då, han var lite voksen til tider .. Damen har jo da drit vondt så sitt han bak ryggen på ho å gjer grimaser .. Aaaaaahhh !!!

Har ikke sett den idag :(
Men synes det var dumt at man får vite at man har 8 cm også sier de at det er feil etterpå. Jeg ville ha død!!

Prinsen ventes 06.08.13

Hihi så det jeg å;)

Såg reprise av den nå. Fy søren tror det hadde ramlet for meg!!

Det var det jeg fikk beskjed om også da vi kom inn på sykehuset med førstemann. Et par timer senere ble jeg sjekket igjen og hadde bare 3 cm.. veldig nedtur ja!!

Det var det jeg fikk beskjed om også da vi kom inn på sykehuset med førstemann. Et par timer senere ble jeg sjekket igjen og hadde bare 3 cm.. veldig nedtur ja!!
Kan tenke meg at det er en tøff kontra. Man skal være sterk da tenker jeg!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Slo du JM da, eller bare banna du stygt???? Tror jeg hadde klikka!!!!!

Huff.. ikke gøy å få sånne beskjeder! Hadde gitt opp hele greia jeg også, sikkert sagt noe sånt som "DETTE gidder jeg ikke mer" :p hehe! Også hadde det jeg vel grini meg til epidural asap eller no.. :D

Skjønner virkelig ikke hvordan de kan ta feil av 2-3 og 8cm?! Det er jo stoooor forskjell.. Må ha vært en uerfaren jordmor som mente det var 8cm..

jeg sa da at da skal jeg ha epidural! Vannet gikk dagen før på morgenen- var inne til sjekk rundt lunsj tider den dagen og dagen etter.. tilbake på kvelden og fikk den beskjeden. Var allerede veldig sliten av hvor lang tid det hadde tatt.. men epiduralen gjorde slik at fødselen tok lengre tid, riene dabbet av.. så for å få de igang ordentlig igjen måtte de senke hvor mye epidural jeg fikk.. gutten vår ble født på formiddagen dagen etter.
Så veldig usikker på hva jeg gjør denne gangen..

Back
Topp