Fødeansikt

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Det er vel et uttrykk? Noen som har fått det eller vet hvor lenge før en føder det er vanlig? Fikk kommentar i dag på at ansiktet mitt hadde fått et nytt drag eller noe forandring. Jeg ser bare at jeg har lagt på meg litt der også

Er endel som får fødefjes ja :) Aner ikke hva som gjør at jeg ser det, men har sett på flere at nå er det snakk om dager og det har alltid stemt :)

Mamma sa hun kunne se det på leppene sine rett før fødselen startet, men har aldri hørt andre snakke om det da:)

Har lagt merke til at jeg ser litt trøtt og sliten ut... Sånn så jeg ut sist også. Men heldigvis ikke masse vann i kroppen. Noen ser jo ikke ut rett før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trøtt vet jeg at jeg ser ut. Men det er jo ikke så rart når nettene inneholder mye mindre søvn enn de pleier :confused:

Leste noe om at noen ser litt bredere ut i ansiktet rett før fødsel. La ikke merke til noe sånt sist fødsel vertfall. Ser det ikke på bilder heller! :p
Pappa mente han kunne se på ansiktet mitt at jeg var gravid, før jeg fortalte nyheten. Men vet ikke helt om jeg tror på sånne ting :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hørt måneansikt fordi man blir rund som månen. Det ble jeg dagen før jeg fikk den kommende storesøsteren.

Pratet med mamma på skype like før riene, så gikk pappa fordi pcen og da bare lo han og sa at jeg så akkurat ut som "morra di" like før hun fikk meg.

Fjeset ble liksom veldig rart og rundt. Jeg så en smule rar ut for å si det slik.

det har jeg ikke hørt noe om... men kan se på folk at de er gravide, eller jeg ser det er "noe" annerledes ikke alltid jeg vet hva ;)

Jeg ser det lett på andre, feks om man ser på fødeavdelingen så har de som skal føde bredere nese og er mer pløsete enn etterpå. Jeg har aldri opplevd dette med de to forrige, men nå synes jeg nesa eser ut for hver dag som går!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp