Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er vel et uttrykk? Noen som har fått det eller vet hvor lenge før en føder det er vanlig? Fikk kommentar i dag på at ansiktet mitt hadde fått et nytt drag eller noe forandring. Jeg ser bare at jeg har lagt på meg litt der også
Har lagt merke til at jeg ser litt trøtt og sliten ut... Sånn så jeg ut sist også. Men heldigvis ikke masse vann i kroppen. Noen ser jo ikke ut rett før.
Leste noe om at noen ser litt bredere ut i ansiktet rett før fødsel. La ikke merke til noe sånt sist fødsel vertfall. Ser det ikke på bilder heller!
Pappa mente han kunne se på ansiktet mitt at jeg var gravid, før jeg fortalte nyheten. Men vet ikke helt om jeg tror på sånne ting
Jeg ser det lett på andre, feks om man ser på fødeavdelingen så har de som skal føde bredere nese og er mer pløsete enn etterpå. Jeg har aldri opplevd dette med de to forrige, men nå synes jeg nesa eser ut for hver dag som går!