Føde i Haugesund

jeg har bare gode minner fra jeg var der. var fornøyd med oppfølgingen etterpå og. hos oss gikk ammingen alt annet enn smertefritt, mini rett og slett ville ikke. fikk masse hjelp med det, og fikk bli 2 dager ekstra og pga ammeproblemene. (det funka dessverre aldri, så endte opp med å pumpe, men det var ikke hjelpen det sto på)

Jeg har født tre barn på sykehuset i haugesund og er super fornøyd med alle tre fødsler. Jeg fikk god oppfølging, følte at de tok meg på alvor og tok hensyn til mine ønsker. Da det ble kritisk var de veldig flike til å takle det også. Jeg har bare ros ord om Haugesund.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: lille*frø

født der to ganger. Gikk helt fint det. ANdre gangen var jeg på hotellet, det var tusen ganger bedre enn barsel. Hadde jeg havnet på barsel, hadde jeg heller reist hjem. Men hotellet var supert, med fantastisk personale.hjelpsomme var de og. Fikk mye mer hjelp på hotellet enn på barsel[;)].

Møtte Vera andre gangen, men hadde ikke noe problem med henne. Men snakket bare litt med henne jeg, og fikk piller for etterriene[;)].

Lykke til!

Sign.
Barselhotell-oppholdet var kjempefint[:)][:)][:)]

siste fødsel var jeg på barselhotellet og der var det helt supert.

Det vil jo alltid være delte meninger, men godt å se at flere har positive erfaringer![:)] Fordelen er at det bare er 5 min fra meg...[:)] 

ORIGINAL: ene[L]

Fornøyd med selve fødselen.. Hadde Torhild eller noe, men hadde dette vært i amerika så hadde jeg saksøkt hun som sydde meg!

Synes også de ikke var flinke til å hjelpe med ammingen og sånn. De kom liksom bare å hukket på babyen så fikk ikke lært selv før dagen jeg skulle dra. Da var det ei som tok saken i sine egne hender at jeg ikke dra uten å få det til helt selv. Kun hun som lot meg prøve når jeg trengte hjelp de andre dagene også!

å åsen skal jeg forklare henne en utrolig herlig dame som smiler hele tiden er det henne? etter navnet begyner på b.. vis det er henne jeg tenker på har jeg ho som jm pluss att veit ho jobber på sykehuset i byen her.. håper jeg får føde der denne gangen

Selve fødslene var kjempefine..! Flotte jordmødre og flinke barneleger.. MEN barsel første gang var ikke noe særlig.. Andre gang kom vi ned på barselhotellet 4 timer etter fødsel.. Ho der Vera er ikke ho tysk eller nederlandsk eller noe? Hun er veldig brå på en måte..

Kom inn på rommet hvor jeg lå (4 manns rom) "Du! Legen ville visst sjekka ungen din ein gong te, for han hadde visst hørt noke han ikkje likte på hjerta!" Og jeg satt der som et spmtegn.. Så forsvant hun igjen.. Så da satt jeg der.. Og etter en stund kom hun inn igjen.. "Nei da va visst feil unge!" [8D]

Jeg er i det store og hele veldig fornøyd med oppholdene, men jeg kunne heller tenkt meg å føde på Stord, da det og er nærmere.. MEN pga seteleie og forskjellig så måtte vi altså til Hgsd..

ORIGINAL: Regan

Helt greit!
Hadde ikke så mye dialog med jordmoren.

På barsel så er det ei fitte som heter Vera som burde blitt rævpult med en lyspære, da snakker jeg for de fleste.
Ellers er det så mye utskiftning i personal at det kan bli forskjellig opplevelse for alle.

Jeg fikk beskjed om at jeg var garantert enerom. Ble trillet inn på seksmannsrom, men jeg dreit i det...

hahaha liker heller ikke hun så godt,men du får nå sagt det du da[:D][:D]

Er vel endel nye unge som har begynt og nå.. Jeg hadde det greit begge gangene jeg da... de hjalp litt lite til med amming på nr 2 da, en selvfølge at jeg burde kunne det siden jeg hadde en fra før liksom[&:] men jeg har vært på hotellet hver gang,så har ikke hatt så mye med de på barsel å gjøre da... Selve fødslene har jeg god opplevelse med jordmødre og barnepleiere[:)]

ORIGINAL: Hillbillygirl

Jeg fødte i haugesund. Hadde Torhild som jm på natta og ei som heter Karin som tok imot småen når han endelig fant ut at han ville ut. [:)] Hadde kjempe flott dialog med både Torhild (som da var min jordmor gjennom hele svangerskapet også) og Karin som var nyutdanna jm. Fikk ei som heter Bjørg Åse som barnepleier. Knallkjekke folk! Ba om enerom da jeg har problemer med å sove med andre. Men fikk et 6mans rom alene. [:D] Karin Skjoldal som tok imot småen og sydde meg er kanon koselig! Fikk ikke være på barselhotellet da de skulle ha ferie der. Men skal der neste gang tror jeg. [:)]

Karin er kjempeskjønn[:)] Har jobbet med henne[:)]

kjempeflott! få deg fødestue 5, koselig! badekar osv.
har hatt kjempesnille/flinke jordmødre og sitter igjen med bare gode minner!

Hadde positiv opplevelse der! :) Men hadde en helt vanlig fødsel også da. Koselig og rolig JM som het Anna, og Bjørg-Åse som noen nevner var også tilstede [:)] Hun "utenlandske" (sikkert Vera, ja) har jeg hørt myyyye om, haha, men ikke møtt på [:D] Negativt: da jeg plinga på om hjelp til amming, fikk jeg forskjellige og sprikende svar fra de forskjellige, men det er vel sånn. Og så var det tydeligvis praksis-elever der, trodde alle var barnepleiere eller sånn jeg :P Og hun nyutdanna JM er kanonkoselig, synd jeg traff på henne dagen vi skulle hjem [:)]

Er det ei som heter Esther der...?
Tror hun mest jobber natt.
Hun er vertfall heeelt fantastisk [:)]

er hun fra karmøy?

Hun tok imot William, fantastisk dame!!!:)

Vil bare si at min opplevelse av Vera er veldig positiv! Hun er ærlig og kanskje litt brå, men var veldig grei med meg:)
Hadde Inger Lise til førstemann og hun er kjempeflink !

ORIGINAL: GledeSprederen

Fornøyd med selve fødselen.. Hadde Torhild eller noe, men hadde dette vært i amerika så hadde jeg saksøkt hun som sydde meg!

Synes også de ikke var flinke til å hjelpe med ammingen og sånn. De kom liksom bare å hukket på babyen så fikk ikke lært selv før dagen jeg skulle dra. Da var det ei som tok saken i sine egne hender at jeg ikke dra uten å få det til helt selv. Kun hun som lot meg prøve når jeg trengte hjelp de andre dagene også!

å åsen skal jeg forklare henne en utrolig herlig dame som smiler hele tiden er det henne? etter navnet begyner på b.. vis det er henne jeg tenker på har jeg ho som jm pluss att veit ho jobber på sykehuset i byen her.. håper jeg får føde der denne gangen

Sikkert henne ja! [:)] Jeg var veldig fornøyd.. Litt irritert husker jeg at jeg var for hun gikk hele tiden og jeg ville at hun skulle være med meg, hehe. Heldigvis så tok fødselen bare 4 timer selv om den var fantastisk [:)] Ting lunne ikke gått bedre så kjempe glad jeg fikk henne ja og for da fikk jeg i tillegg prøvd vannfødsel.

er hun fra karmøy?

Snakke østlandsk.. :)

ORIGINAL: [Malin]

er hun fra karmøy?

Snakke østlandsk.. :)

Kan faktisk ingen navn utenom Torhild, men nå va det irriterande atte eg kje huska ka hu frå Vea hette. Kjekke, men kje møkje futt i na :p

Eldunn er iallefall veldig flink[:)] gikk til henne på svangerskapskontroller,men hun jobber på sykehuset og.. Ellers er det så mange jeg ikke husker navnet på... [&:]Har vært der både som student og pasient, men det er så mange av de og det begynner å bli en stundt siden[:D][&:]Else Karin er ei som har vært der leeenge, hun tok faktisk imot meg da jeg ble født[:D][:D]Karin er kjempesøt og veldig flink. Jeg hadde Wenche til første mann og Jannicke til andre mann. Vera er veldig brysk, og jeg har hørt flere klage på henne ja..[:D]

Back
Topp