Føde i Haugesund

ORIGINAL: LillianneLie

Svigerinna mi hadde hastekeisersnitt der. Hun hadde jo en del smerter etterpå og det var ikke bare bare for henne å ta seg av lille snuppa de første nettene. Men hun også sa hun fikk veldig lite hjelp[&:]

Kan tenke meg noen timers avlastning de første nettene hadde gjort godt, ja[:)]

er ganske vanlig når en har tatt ks at en lett blir "GLEMT"! Hadde selv ks der og fikk fint lite hjelp! Om natten kom de bare inn med jenta og sa "hun er sulten" åsså gikk de[>:] og jeg kunne knapt snu meg i senga, så når jeg endelig hadde fått henne oppi til meg fikk jeg henne ikke tilbake i sengen igjen! Så ble til at hun bare sov i sengen med meg.

Men, for all del! Var snille mennesker der og da så klart[:D]   Fikk kranglet meg til enerom i 4 dager og[:D][:D]

ORIGINAL: Krristy

ORIGINAL: Hillbillygirl

Jeg fødte i haugesund. Hadde Torhild som jm på natta og ei som heter Karin som tok imot småen når han endelig fant ut at han ville ut. [:)] Hadde kjempe flott dialog med både Torhild (som da var min jordmor gjennom hele svangerskapet også) og Karin som var nyutdanna jm. Fikk ei som heter Bjørg Åse som barnepleier. Knallkjekke folk! Ba om enerom da jeg har problemer med å sove med andre. Men fikk et 6mans rom alene. [:D] Karin Skjoldal som tok imot småen og sydde meg er kanon koselig! Fikk ikke være på barselhotellet da de skulle ha ferie der. Men skal der neste gang tror jeg. [:)]

Hu er koslige[:D]
Var hun som tok imot han lille som kom for 3,5 uka siden[:D]

Tohild og Karin hadde jeg også på fødsel , helt fantasiske ..
Gikk også til Torild under svangerskapet.. hun er så god av seg , fikk tom julekort i posten ca 1 år etter fødsel.. :)

Back
Topp