Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Regan
Helt greit!
Hadde ikke så mye dialog med jordmoren.
På barsel så er det ei fitte som heter Vera som burde blitt rævpult med en lyspære, da snakker jeg for de fleste.
Ellers er det så mye utskiftning i personal at det kan bli forskjellig opplevelse for alle.
Jeg fikk beskjed om at jeg var garantert enerom. Ble trillet inn på seksmannsrom, men jeg dreit i det...
ORIGINAL: lille*frø
født der to ganger. Gikk helt fint det. ANdre gangen var jeg på hotellet, det var tusen ganger bedre enn barsel. Hadde jeg havnet på barsel, hadde jeg heller reist hjem. Men hotellet var supert, med fantastisk personale.hjelpsomme var de og. Fikk mye mer hjelp på hotellet enn på barsel[;)].
Møtte Vera andre gangen, men hadde ikke noe problem med henne. Men snakket bare litt med henne jeg, og fikk piller for etterriene[;)].
Lykke til!
ORIGINAL: LillianneLie
ORIGINAL: Regan
Helt greit!
Hadde ikke så mye dialog med jordmoren.
På barsel så er det ei fitte som heter Vera som burde blitt rævpult med en lyspære, da snakker jeg for de fleste.
Ellers er det så mye utskiftning i personal at det kan bli forskjellig opplevelse for alle.
Jeg fikk beskjed om at jeg var garantert enerom. Ble trillet inn på seksmannsrom, men jeg dreit i det...
Kan jeg bare spør om hun er høy og tynn? Barnepleier?
ORIGINAL: Hillbillygirl
Jeg fødte i haugesund. Hadde Torhild som jm på natta og ei som heter Karin som tok imot småen når han endelig fant ut at han ville ut. [:)] Hadde kjempe flott dialog med både Torhild (som da var min jordmor gjennom hele svangerskapet også) og Karin som var nyutdanna jm. Fikk ei som heter Bjørg Åse som barnepleier. Knallkjekke folk! Ba om enerom da jeg har problemer med å sove med andre. Men fikk et 6mans rom alene. [:D] Karin Skjoldal som tok imot småen og sydde meg er kanon koselig! Fikk ikke være på barselhotellet da de skulle ha ferie der. Men skal der neste gang tror jeg. [:)]
ORIGINAL: JeanetteB
ORIGINAL: *Lilly84*
eg ville bare tatt svippturen over til Stord eg, og fødd der :) Der er det bare fantstisk!!!!!! <3<3<3 ;)
Helt enig [;)]