Føde i Haugesund

snopeguri

Elsker forumet
Noen som har født på Haugesund sykehus? Hvilke erfaringer har dere? [:)]

Jeg fødte på KK haukeland sist, og det var bra nok det. Var verre med barselavdelingen der.....[&:]

Helt greit!
Hadde ikke så mye dialog med jordmoren.

På barsel så er det ei fitte som heter Vera som burde blitt rævpult med en lyspære, da snakker jeg for de fleste.
Ellers er det så mye utskiftning i personal at det kan bli forskjellig opplevelse for alle.

Jeg fikk beskjed om at jeg var garantert enerom. Ble trillet inn på seksmannsrom, men jeg dreit i det...

Oisann, det var sterke ord[:)] Håper jeg slepper å treffe på henne! Noen flere?

ORIGINAL: snopeguri

Oisann, det var sterke ord[:)] Håper jeg slepper å treffe på henne! Noen flere?

Du gjør nok det, hun bor der omtrent...

født der to ganger. Gikk helt fint det. ANdre gangen var jeg på hotellet, det var tusen ganger bedre enn barsel. Hadde jeg havnet på barsel, hadde jeg heller reist hjem. Men hotellet var supert, med fantastisk personale.hjelpsomme var de og. Fikk mye mer hjelp på hotellet enn på barsel[;)].

Møtte Vera andre gangen, men hadde ikke noe problem med henne. Men snakket bare litt med henne jeg, og fikk piller for etterriene[;)].

Lykke til!

ORIGINAL: Regan

Helt greit!

På barsel så er det ei fitte som heter Vera som burde blitt rævpult med en lyspære, da snakker jeg for de fleste.
Ellers er det så mye utskiftning i personal at det kan bli forskjellig opplevelse for alle.

Jeg fikk beskjed om at jeg var garantert enerom. Ble trillet inn på seksmannsrom, men jeg dreit i det...

Kan jeg bare spør om hun er høy og tynn? Barnepleier?

ORIGINAL: lille*frø

født der to ganger. Gikk helt fint det. ANdre gangen var jeg på hotellet, det var tusen ganger bedre enn barsel. Hadde jeg havnet på barsel, hadde jeg heller reist hjem. Men hotellet var supert, med fantastisk personale.hjelpsomme var de og. Fikk mye mer hjelp på hotellet enn på barsel[;)].

Møtte Vera andre gangen, men hadde ikke noe problem med henne. Men snakket bare litt med henne jeg, og fikk piller for etterriene[;)].

Lykke til!

Sign.
Barselhotell-oppholdet var kjempefint[:)][:)][:)]

ORIGINAL: LillianneLie

ORIGINAL: Regan

Helt greit!

Kan jeg bare spør om hun er høy og tynn? Barnepleier?

Gammel, høy og tynn med lyst hår. Hils fra meg og si "BÆM"...

Fornøyd med selve fødselen.. Hadde Torhild eller noe, men hadde dette vært i amerika så hadde jeg saksøkt hun som sydde meg!

Synes også de ikke var flinke til å hjelpe med ammingen og sånn. De kom liksom bare å hukket på babyen så fikk ikke lært selv før dagen jeg skulle dra. Da var det ei som tok saken i sine egne hender at jeg ikke dra uten å få det til helt selv. Kun hun som lot meg prøve når jeg trengte hjelp de andre dagene også!

Jeg har født der.

Vet godt hvem Vera er, hun var det hele tiden følte jeg.. bajs.. shit kjærring [:@]

Og jeg likte heller ikke min jordmor.. snakk om sm dame.. hun sa flere ganger at en fødsel skal gjøre vondt, og hadde virkelig ikke peil på apparatene med rieteller osv.. [:'(] Astrid heter hun.. om hun er der neste gang må hun ikke prøve seg å komme nærme meg.. da smeller det [:D] For så sykt vondt jeg hadde når hun sydde.. gaaaad.. verste..

Torhild som jobber der er helt fantastisk :) hun gikk jeg til gjennom hele svangerskapet og hun var det den første timen av fødselen :) Hun er såååå flink :)

Ellers synes jeg de er ganske strenge på barsel, men det er de kanskje på de fleste plasser [8|]??

Angrer meg ihjel for at jeg ikke bodde på hotellet [&o] For jeg hadde ikke ett fint opphold på barsel [X(]

Jeg fødte i haugesund. Hadde Torhild som jm på natta og ei som heter Karin som tok imot småen når han endelig fant ut at han ville ut. [:)] Hadde kjempe flott dialog med både Torhild (som da var min jordmor gjennom hele svangerskapet også) og Karin som var nyutdanna jm. Fikk ei som heter Bjørg Åse som barnepleier. Knallkjekke folk! Ba om enerom da jeg har problemer med å sove med andre. Men fikk et 6mans rom alene. [:D] Karin Skjoldal som tok imot småen og sydde meg er kanon koselig! Fikk ikke være på barselhotellet da de skulle ha ferie der. Men skal der neste gang tror jeg. [:)]

Etter 2 fødsler der vet eg GODT hvem hun VERA er[:'(]
Første gangen eg fødte så var eg der oppe pga vannavgang og ikkje festet hode, så begynte riene etter noen timer og då hadde eg ringt etter noen og hun kom inn!
Eg sa at det begynte å gjør litt vondt og hu klarte å lirke ut av seg: Det er din egen feil for at du ble gravid!
(eg klagde nå ikkje over smertene engong, eg ville bare gi beskjed at riene hadde nok begynt)

[:'(][:'(][:'(]

Når eg fødte andre gangen så sa mannen til hu jm som hadde meg før vaktskifte at me ikkje ønsket hun damå under fødselen viss hun kom på vakt[:)]

Men første gangen lå eg mest på nyfødt avd-en siden eg hadde prematur unge
Og DEI er knallkoslige dei som jobber der [:D][:D]

Men det er en del knallkoslige jm der oppe [:D][:D]
Ei danske som heter Ane og ei koslige som eg alltid glemmer navnet på(er lav, lyshåra, rundt 40 årsalderen og ALLTID smilende[:D])

ORIGINAL: Hillbillygirl

Jeg fødte i haugesund. Hadde Torhild som jm på natta og ei som heter Karin som tok imot småen når han endelig fant ut at han ville ut. [:)] Hadde kjempe flott dialog med både Torhild (som da var min jordmor gjennom hele svangerskapet også) og Karin som var nyutdanna jm. Fikk ei som heter Bjørg Åse som barnepleier. Knallkjekke folk! Ba om enerom da jeg har problemer med å sove med andre. Men fikk et 6mans rom alene. [:D] Karin Skjoldal som tok imot småen og sydde meg er kanon koselig! Fikk ikke være på barselhotellet da de skulle ha ferie der. Men skal der neste gang tror jeg. [:)]

Hu er koslige[:D]
Var hun som tok imot han lille som kom for 3,5 uka siden[:D]

Vi har vel lov å si ifra hvis vi vil bytte jordmor.. [8|] Det skal ihvertfall jeg gjøre! Vil ikke forholde meg til ubehagelige folk i en sånn situasjon!

eg ville bare tatt svippturen over til Stord eg, og fødd der :) Der er det bare fantstisk!!!!!!  <3<3<3 ;)

ORIGINAL: snopeguri

Vi har vel lov å si ifra hvis vi vil bytte jordmor.. [8|] Det skal ihvertfall jeg gjøre! Vil ikke forholde meg til ubehagelige folk i en sånn situasjon!

Det har du lov til [:)]

ORIGINAL: *Lilly84*

eg ville bare tatt svippturen over til Stord eg, og fødd der :) Der er det bare fantstisk!!!!!!  <3<3<3 ;)

Helt enig [;)]

ORIGINAL: JeanetteB

ORIGINAL: *Lilly84*

Helt enig [;)]

godt vi har samme mening snuppa :) kjekt å se deg her inne :)

Back
Topp