Noen som har født rundt denne tiden i Bergen/Haukeland? Hvordan gikk det? Terminen er 11.04 håper det går bra, men er litt bekymret...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fødte på KK for to dager siden. Ble en langvarig og vanskelig fødsel hvor vi opplevde hele fire vaktskift, men følte meg trygg absolutt hele veien og den hjelpen jeg får på barsel er helt fantastisk. Merker overhodet ikke til at det er korona ute i verden, med unntak av at ingen håndhilser og man må være på rommet hele tiden. Mannen fikk være med på fødsel fra vi kom til sykehuset til 30 min etter akutt keisersnitt. På barsel er vi alene men er godt ivaretatt
Var det ikke lov med besøk? Tenker at jeg overlever alene med babyen, men ville vært kjekt med litt selskap med de andre ungene mine som før Tusen takk for tilbakemeldingen, jeg følte meg mye mer avslappet
Nei, ingen besøk dessverre. Vil også legge til at dette var mitt første barn og at jeg gruet meg en del til barselsoppholdet alene, men det gikk veldig fint. Lykke til, det kommer til å gå så bra! Jeg har bare gode ord å si om min opplevelse på KK.Var det ikke lov med besøk? Tenker at jeg overlever alene med babyen, men ville vært kjekt med litt selskap med de andre ungene mine som før Tusen takk for tilbakemeldingen, jeg følte meg mye mer avslappet