Føde i Bergen/Haukeland sjukehus

3Musketerer❤

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Noen som har født rundt denne tiden i Bergen/Haukeland? Hvordan gikk det? Terminen er 11.04 håper det går bra, men er litt bekymret...
 
Ja, fødte på KK for to dager siden. Ble en langvarig og vanskelig fødsel hvor vi opplevde hele fire vaktskift, men følte meg trygg absolutt hele veien og den hjelpen jeg får på barsel er helt fantastisk. Merker overhodet ikke til at det er korona ute i verden, med unntak av at ingen håndhilser og man må være på rommet hele tiden. Mannen fikk være med på fødsel fra vi kom til sykehuset til 30 min etter akutt keisersnitt. På barsel er vi alene men er godt ivaretatt :)
 
Ja, fødte på KK for to dager siden. Ble en langvarig og vanskelig fødsel hvor vi opplevde hele fire vaktskift, men følte meg trygg absolutt hele veien og den hjelpen jeg får på barsel er helt fantastisk. Merker overhodet ikke til at det er korona ute i verden, med unntak av at ingen håndhilser og man må være på rommet hele tiden. Mannen fikk være med på fødsel fra vi kom til sykehuset til 30 min etter akutt keisersnitt. På barsel er vi alene men er godt ivaretatt :)

Var det ikke lov med besøk? Tenker at jeg overlever alene med babyen, men ville vært kjekt med litt selskap med de andre ungene mine som før:) Tusen takk for tilbakemeldingen, jeg følte meg mye mer avslappet:)
 
Var det ikke lov med besøk? Tenker at jeg overlever alene med babyen, men ville vært kjekt med litt selskap med de andre ungene mine som før:) Tusen takk for tilbakemeldingen, jeg følte meg mye mer avslappet:)

ikke lov med besøk verken av partner, barn eller andre.
 
Var det ikke lov med besøk? Tenker at jeg overlever alene med babyen, men ville vært kjekt med litt selskap med de andre ungene mine som før:) Tusen takk for tilbakemeldingen, jeg følte meg mye mer avslappet:)
Nei, ingen besøk dessverre. Vil også legge til at dette var mitt første barn og at jeg gruet meg en del til barselsoppholdet alene, men det gikk veldig fint. Lykke til, det kommer til å gå så bra! Jeg har bare gode ord å si om min opplevelse på KK.
 
Fikk baby på lørdag. Far fikk være med inn da vi kom. Men hadde 4cm/aktiv fødsel. Vet ikke hva han ville fått beskjed om hvis ikke. Det var relativt rolig, så vi fikk ha fødestuen en god stund og han var der fire timer etter babyen kom. Var heldig og fikk rom for meg selv på barsel. Kunne få være der så mange dager jeg ville, men valgte å dra hjem dagen etter. Maten må hentes i matsalen. Det står en person og serverer deg. Du må spise på rommet. Det synes jeg var kjedelig. Fikk god oppfølging under fødsel. Alt i alt et fint opphold.
 
Back
Topp