Føde/gravid/baby filmer serier

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hjertemor, 12 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Noen tips til filmer og serier ang fødsler, graviditet barsel tid etc.
    Og veldig gjerne hvilken streamingside man finner de på.
    Begynt å ta opp den som går på NRK 1 ang trillinger.

2. Hurraaa Forelsket i forumet

Netflix har en om fødsel. Sex Explained også er det en episode om fødsler.

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  3. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Melk kan anbefales dersom du ikke har sett den, litt komisk vinkling av barseltiden. Usikker på hvor man finner den nå men :joyful:

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  4. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Åhh den så jeg på starten av svangerskapet, likte den godt. Skulle ønske det var flere sånne serier :joyful: trur den var på NRK.no eller Viaplay

5. Augustspire Elsker forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Sniker
    Call the midwife, men den er om hvordan det var før i tiden :)

• Liker Liker x 1
  6. Snorkfrøken7 Glad i forumet

Fødeavdelingen på Dplay og Jordmødrene på NRK nett-tv har vel de fleste kanskje fått med seg? Workin' moms på Netflix er artig. Kommer vel ny sesong av sistnevnte i februar.

• Liker Liker x 1
  7. B2020 Betatt av forumet

For dem som ikke er lettskremte og ønsker å verdsette fødeavdelingene i Norge - Newborn Russia på YouTube. Det er på en måte en russisk versjon av fødeavdelingen (tekstet på engelsk), og der er det ingen birthing balls, badekar eller dempet belysning, kan jeg fortelle.

• Liker Liker x 2
  8. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Trillinger på NRK.

• Liker Liker x 1
  9. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

For dem som har TV2 Sumo-abonnement kan jeg anbefale «Beretninger om begynnelse» som er en dokumentarserie om observasjonsposten for gravide ved Ullevål sykehus, så den i den forrige permisjonstiden min og husker den som veldig fin

• Liker Liker x 1
    • Informativ Informativ x 1
  10. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Ser ikke ut som den ligger der mer? :(

11. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Åh nei, det var dumt :( Så den i 2017 og den stammer jo fra 2012, så da hr de vel fjernet den i mellomtiden :-/

12. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Typisk ❤️

13. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Så dumt gledet meg selv til å se den :(

14. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Del denne siden