Føde/gravid/baby filmer serier

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Noen tips til filmer og serier ang fødsler, graviditet barsel tid etc.
Og veldig gjerne hvilken streamingside man finner de på.
Begynt å ta opp den som går på NRK 1 ang trillinger.
 
Melk kan anbefales dersom du ikke har sett den, litt komisk vinkling av barseltiden. Usikker på hvor man finner den nå men :joyful:
 
Melk kan anbefales dersom du ikke har sett den, litt komisk vinkling av barseltiden. Usikker på hvor man finner den nå men :joyful:
Åhh den så jeg på starten av svangerskapet, likte den godt. Skulle ønske det var flere sånne serier :joyful: trur den var på NRK.no eller Viaplay
 
Sniker
Call the midwife, men den er om hvordan det var før i tiden :)
 
Fødeavdelingen på Dplay og Jordmødrene på NRK nett-tv har vel de fleste kanskje fått med seg? Workin' moms på Netflix er artig. Kommer vel ny sesong av sistnevnte i februar.
 
For dem som ikke er lettskremte og ønsker å verdsette fødeavdelingene i Norge - Newborn Russia på YouTube. Det er på en måte en russisk versjon av fødeavdelingen (tekstet på engelsk), og der er det ingen birthing balls, badekar eller dempet belysning, kan jeg fortelle.
 
Trillinger på NRK.
 
For dem som har TV2 Sumo-abonnement kan jeg anbefale «Beretninger om begynnelse» som er en dokumentarserie om observasjonsposten for gravide ved Ullevål sykehus, så den i den forrige permisjonstiden min og husker den som veldig fin
 
For dem som har TV2 Sumo-abonnement kan jeg anbefale «Beretninger om begynnelse» som er en dokumentarserie om observasjonsposten for gravide ved Ullevål sykehus, så den i den forrige permisjonstiden min og husker den som veldig fin


Ser ikke ut som den ligger der mer? :(
 
Back
Topp