Føde/barsel Helse Bergen

De gjør alt de kan for at far kan få være så lenge som mulig. Jeg fødte forrige fredag og fikk pappan inn på rommet fra jeg ankom - jeg hadde bare 3 cm. Jeg fødte halv 9 og han hadde fått være med meg til han selv gikk, eller til rundt halv 2 når jeg ble flyttet, men jeg har spesielle hensyn og fikk ha han på familierom.

Om det er rolig og fødestuen er ledig så vil de gjøre alt de kan for at dere får være lengst mulig sammen.
 
Jeg fødte 22 september. Far var med på fødsel men etter to timer måtte han gå fordi de måtte ha fødestuen og jeg måtte på barsel. Var tre dager på barsel og far fikk ikke besøke
 
Min første ja,så kjenner veldig på det.. Er lov å håpe. Men termin var på lørdag,så føder nok veldig snart. Typisk at tiltakene letter når jeg har født og kommer hjem igjen:dead:

hvordan går det med deg? Ingen baby enda, eller? :)
 
Ankom KK på lørdags kveld, far fikk være der med meg på et rom til eg kom inn på føderom pga lang reise vei fikk han være med meg hele tiden. Han fikk og være der lenge på søndag til eg fikk eget rom på barsel. Der fikk ikke han være med. Han fikk være sammen med oss i 6 timer etter fødsel.
 
Fødte for 1 uke siden, far fikk være med fra vi kom på storken til ca.5 timer etter fødsel , da ble eg flyttet til familierommet , men han fikk ikke være med der.. Fikk heller ikke komme på besøk dagen etterpå, var heldigvis i form til å reise hjem den dagen.
 
Så kjekt at dere som har født på KK informere om hvordan det er der nå. Siden nettsidene ikke har vært oppdater siden 09.09.2020. gratulera med babyen:Heartbigred
 
Back
Topp