Fæle drømmer..

"Godt" å høre jeg ikke er alene om det, selv om det er kjipt at flere av dere også har hatt mareritt.. Håper det gir seg, absolutt uhyggelig med sånt!

Absolutt [emoji173]️ En kanin, faktisk [emoji23] må være litt småkjipt å ha gått gravid 9 mnd med alle symptomer, og så kun poppe ut en kanin altså. Positive med det, er at du mest sannsynlig ville fått maaange barnebarn [emoji14]
Datteren min, på et av UL bildene.. "det er ikke noe baby, det er et ekorn det." [emoji23]
Haha[emoji4] litt morsomt da [emoji6] gullkorn fra barn [emoji6]

Sist svangerskap hadde jeg så virkelighetstro drømmer at jeg slet med å forstå om det var noe som hadde skjedd, eller bare en drøm. Drømte at mannen var utro, våknet midt på natten og vekket han opp og skjelte han totalt ut. Stakkars mannen skjønte ingenting :p Drømte også rundt uke 7 at jeg ville få en gutt med det og det navnet og så barnet i drømmen. Det ble en gutt som så nøyaktig lik ut og ente opp med det navnet selv om jeg ikke likte det først :p

Så grusom drøm!
For noen uker siden drømte jeg at jeg jeg måtte på do, og når jeg var på do kom det ut en fot og deretter en bitteliten livløs baby! Var helt grusomt!

Så grusom drøm!
For noen uker siden drømte jeg at jeg jeg måtte på do, og når jeg var på do kom det ut en fot og deretter en bitteliten livløs baby! Var helt grusomt!
Uff.. Så fælt :(

Sist svangerskap hadde jeg så virkelighetstro drømmer at jeg slet med å forstå om det var noe som hadde skjedd, eller bare en drøm. Drømte at mannen var utro, våknet midt på natten og vekket han opp og skjelte han totalt ut. Stakkars mannen skjønte ingenting [emoji14] Drømte også rundt uke 7 at jeg ville få en gutt med det og det navnet og så barnet i drømmen. Det ble en gutt som så nøyaktig lik ut og ente opp med det navnet selv om jeg ikke likte det først :p

Vet du, jeg drømte også rundt uke 7 denne gang, at jeg hadde fått en blond liten guttunge (var vel type 8 mnd i drømmen min). Og det var VERDENS skjønneste baby! Måtte spørre sambo om han var blond som liten [emoji14] Har så guttefølelse denne gang, så er spent!

Uff.. Så fælt :(

Vet du, jeg drømte også rundt uke 7 denne gang, at jeg hadde fått en blond liten guttunge (var vel type 8 mnd i drømmen min). Og det var VERDENS skjønneste baby! Måtte spørre sambo om han var blond som liten [emoji14] Har så guttefølelse denne gang, så er spent!
Ååå, så spennende!! Skal dere vite kjønn, eller blir det lang ventetid for å se om du har rett ? :)

Ååå, så spennende!! Skal dere vite kjønn, eller blir det lang ventetid for å se om du har rett ? :)
Skal vite kjønn om de ser det, etter sambos ønske :)
For min del spiller det ingen rolle [emoji14]

Kona er gravid med tvillinger (vi er to kvinner), og forleden drømte jeg at da hun fødte så kom den ene ut stille. Alt var så virkelig - var helt forferdelig [emoji17]
Vi har jo også vært gjennom det virkelige marerittet med å måtte plukke opp babyen vår fra doskålen og gravlegge henne i uke 13. Så jeg tror det er mye frykt som spiller inn om dagen (er i uke 12 imorgen) [emoji17]
Helt ufattelig at en skal måtte oppleve slikt[emoji17] Så fantastisk at dere får dobbelt opp denne gangen[emoji178][emoji178] Kjenner forresten jeg ble litt letta over at du var kvinne med tanke på alt det eh...kremt... intime kvinnelige vi prater om her til tider[emoji23][emoji23][emoji23] Kan skremme en gubbe med mindre[emoji85]

Helt ufattelig at en skal måtte oppleve slikt[emoji17] Så fantastisk at dere får dobbelt opp denne gangen[emoji178][emoji178] Kjenner forresten jeg ble litt letta over at du var kvinne med tanke på alt det eh...kremt... intime kvinnelige vi prater om her til tider[emoji23][emoji23][emoji23] Kan skremme en gubbe med mindre[emoji85]
Hehe, ja kan vel bli litt mye for dem til tider [emoji6] Jeg føler hvertfall mye mer tilhørighet her enn i såkalte pappa-grupper, her får jeg hvertfall innblikk til det blir min tur neste gang [emoji3]

Back
Topp