Fæle drømmer..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Uff... Blir mulig småekle detaljer for noen, bare så folk er obs.

I natt/morges, drømte jeg dagen i dag. Jeg drømte at jeg stod opp og gikk på do.. Og på papiret lå det et foster. Det levde enda. Lå og bevegde seg liksom. Visste ikke helt hva annet jeg kunne gjøre, følte meg helt tom og forskrekket, så.. Jeg hev det like godt i do. Var så.. Sjokka rett og slett. Og så kjente jeg det begynte å renne. Rant blod fra en annen verden..! Helt sinnsykt mye. Kjente ingen smerter, annet enn psykisk.
Så måtte jeg avbestille ULtimen i dag. Og fortelle de nærmeste at jeg ikke mer var gravid. Og poste en tråd i gruppen her, og melde meg PÅ NYTT inn i prøverforumet..

Altså. Det føltes så sjukt virkelig, alt sammen. Ble så lei meg, skuffet og.. Følte meg så tom! Da jeg våknet ordentlig var jeg ikke helt sikker på om jeg var gravid lenger eller ikke.. Helt til jeg kom på at jeg faktisk ikke har gått på do enda *på ordentlig* i dag.

Drømt noe lignende før også, som føltes virkelig - dog ikke så.. Grov. Rett og slett. Dette var helt grusomt å oppleve selv bare i drømme! Største frykt for tiden..

Noen flere enn meg som har fått noen helt j**lige drømmer som gravid?!

Å neii så ekkel drøm :(

Jeg drømte ei natt at jeg ble dratt opp på et fjell av ei venninne. Skulle være noe treningsleir eller noe. Gikk på do, og det fosset blod.. Skulle prøve å skjule det. Men da det kom gjennom alle klærne så skjønte alle det. Føltes skikkelig ekte! :O

Mareritt annenhver natt her, om alt mulig, veldig ekstreme drømmer som ikke blø beskrives... Vært sånn i alle svangerskapene, veldig slitsomt!!

Huff for en jævlig drøm :( hadde også ett slikt mareritt her om dagen hvir jeg satt på do med ett lite foster i handa :'(
Har småblødninger nå så er største frykten her at det kommer klumper :(

Kona er gravid med tvillinger (vi er to kvinner), og forleden drømte jeg at da hun fødte så kom den ene ut stille. Alt var så virkelig - var helt forferdelig [emoji17]
Vi har jo også vært gjennom det virkelige marerittet med å måtte plukke opp babyen vår fra doskålen og gravlegge henne i uke 13. Så jeg tror det er mye frykt som spiller inn om dagen (er i uke 12 imorgen) [emoji17]

Å neii så ekkel drøm :(

Jeg drømte ei natt at jeg ble dratt opp på et fjell av ei venninne. Skulle være noe treningsleir eller noe. Gikk på do, og det fosset blod.. Skulle prøve å skjule det. Men da det kom gjennom alle klærne så skjønte alle det. Føltes skikkelig ekte! :O
Uff.. Er skikkelig ugøy :(
Mareritt annenhver natt her, om alt mulig, veldig ekstreme drømmer som ikke blø beskrives... Vært sånn i alle svangerskapene, veldig slitsomt!!
Forstår den. Veldig ekkelt og slitsomt - spesielt i det man er usikker på om det er ekte eller drøm.
Huff for en jævlig drøm :( hadde også ett slikt mareritt her om dagen hvir jeg satt på do med ett lite foster i handa :'(
Har småblødninger nå så er største frykten her at det kommer klumper :(
Forhåpentligvis gir blødningene seg [emoji173]️
Men uff.. Ekkelt..

Kona er gravid med tvillinger (vi er to kvinner), og forleden drømte jeg at da hun fødte så kom den ene ut stille. Alt var så virkelig - var helt forferdelig [emoji17]
Vi har jo også vært gjennom det virkelige marerittet med å måtte plukke opp babyen vår fra doskålen og gravlegge henne i uke 13. Så jeg tror det er mye frykt som spiller inn om dagen (er i uke 12 imorgen) [emoji17]

Ja, tror frykten spiller veldig mye inn her. Jeg har heldigvis aldri mistet sånn, veldig trist at dere måtte oppleve det.. Mulig minnene henger litt igjen også - spesielt nå som dere nærmer dere dit dere var sist..?

Jeg har selv enda ikke helt klart å innse at dette kan komme til å gå bra. Tror det er en forsvarsmekanisme av noe slag som spiller inn, tross for at jeg aldri har opplevd noe slikt før. Er så redd for at det skal skje noe - og redd for å måtte prøve på nytt i det uendelige. Så.. Mye frykt og redsel inni bildet, det tror jeg absolutt!

Hadde selv blødninger i sist uke, og i den forbindelse hadde jeg flere mareritt om nettene. Frykten har blitt til håp på at hjerte fortsatt slår om 8 dager på tul. Frustrerende/slitsomt å ikkje ha kontroll på det som skjer inni kroppen [emoji30][emoji30]

Uff.. Er skikkelig ugøy :(

Forstår den. Veldig ekkelt og slitsomt - spesielt i det man er usikker på om det er ekte eller drøm.

Forhåpentligvis gir blødningene seg [emoji173]️
Men uff.. Ekkelt..

Ja, tror frykten spiller veldig mye inn her. Jeg har heldigvis aldri mistet sånn, veldig trist at dere måtte oppleve det.. Mulig minnene henger litt igjen også - spesielt nå som dere nærmer dere dit dere var sist..?

Jeg har selv enda ikke helt klart å innse at dette kan komme til å gå bra. Tror det er en forsvarsmekanisme av noe slag som spiller inn, tross for at jeg aldri har opplevd noe slikt før. Er så redd for at det skal skje noe - og redd for å måtte prøve på nytt i det uendelige. Så.. Mye frykt og redsel inni bildet, det tror jeg absolutt!
Ja, tror det eskalerer når vi nærmer oss.
For min del føles det foreløpig uvirkelig at vi faktisk får beholde denne gang (etter å ha mistet to ganger tidligere), så foreløpig tar jeg en dag og uke om gangen men håper jeg etterhvert får opp motet til å tro [emoji173]
God klem til dere alle! Godt å ha hverandre gjennom frykten [emoji173]

Ja, tror det eskalerer når vi nærmer oss.
For min del føles det foreløpig uvirkelig at vi faktisk får beholde denne gang (etter å ha mistet to ganger tidligere), så foreløpig tar jeg en dag og uke om gangen men håper jeg etterhvert får opp motet til å tro [emoji173]
God klem til dere alle! Godt å ha hverandre gjennom frykten [emoji173]

Alle gode ting er tre? [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Sist distanserte jeg meg slik ca hele svangerskapet. Gledet meg jo selvsagt, men var så uvirkelig at jeg ikke helt klarte tro det. Håper virkelig det går over, for det er litt slitsomt å føle slikt - selv om man da føler seg bedre utrustet om noe skulle skje. Det SKAL jo nemlig ikke skje noe. Alle oss som er igjen her på august, skal BLI her og få friske babyer til sensommeren!

Alle gode ting er tre? [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Sist distanserte jeg meg slik ca hele svangerskapet. Gledet meg jo selvsagt, men var så uvirkelig at jeg ikke helt klarte tro det. Håper virkelig det går over, for det er litt slitsomt å føle slikt - selv om man da føler seg bedre utrustet om noe skulle skje. Det SKAL jo nemlig ikke skje noe. Alle oss som er igjen her på august, skal BLI her og få friske babyer til sensommeren!
Helt enig, alle skal bli nå!! [emoji173]

Da var det sikkert fantastisk å våkne og forstå at dette ikke stemte?:)

Drømte før forrige UL at jeg mistet og,.

I forrige svangerskap drømte jeg også at jeg fødte, var rett før termin, men drømte det kom ut en liten grønn raring.. og mammaen min sa i drømmen at den ungen der får du kvitte deg med.. herregud! Kjempe ekle drømmer:/ Godt å våkne fra:)

Jeg drømte at jeg fødte en bitteliten baby på rundt ti cm. Det største problemet i drømmen var ammingen, det var nærmest umulig, så jeg hadde skikkelig melkespreng. Våkna opp med gigapupper. Dette var om morgenen 3+0, den dagen jeg innså at jeg var gravid, to dager før test :-) Hadde masse speisa babydrømmer sist svangerskap og, tror det skyldes hormonene og er veldig vanlig... men det er absolutt ikke noe gøy når det blir virkelighetsnære mareritt!

Uff, så ekkelt med slike drømmer! Har vært skånet selv denne gangen, frem til nå i alle fall. Sist svangerskap drømte jeg at jeg fødte i do natt til jeg rundet uke 24. Husker det var helt forferdelig å drømme så reelt.

Off! Du er ikke aleine jeg har en veldig lik drøm, sist jeg var gravid... ikke noe stas å drømme slikt:-(

Så kjipt :( men så fint det må ha vært å se den lille på ul i dag sprell levende?

Jeg drømte at jeg fødte en kanin, ble litt skuffa for hadde håpet på en baby. Men jeg bare 'jaja det er jo ungen min'

"Godt" å høre jeg ikke er alene om det, selv om det er kjipt at flere av dere også har hatt mareritt.. Håper det gir seg, absolutt uhyggelig med sånt!
Så kjipt :( men så fint det må ha vært å se den lille på ul i dag sprell levende?

Jeg drømte at jeg fødte en kanin, ble litt skuffa for hadde håpet på en baby. Men jeg bare 'jaja det er jo ungen min'
Absolutt [emoji173]️ En kanin, faktisk [emoji23] må være litt småkjipt å ha gått gravid 9 mnd med alle symptomer, og så kun poppe ut en kanin altså. Positive med det, er at du mest sannsynlig ville fått maaange barnebarn [emoji14]
Datteren min, på et av UL bildene.. "det er ikke noe baby, det er et ekorn det." [emoji23]

"Godt" å høre jeg ikke er alene om det, selv om det er kjipt at flere av dere også har hatt mareritt.. Håper det gir seg, absolutt uhyggelig med sånt!

Absolutt [emoji173]️ En kanin, faktisk [emoji23] må være litt småkjipt å ha gått gravid 9 mnd med alle symptomer, og så kun poppe ut en kanin altså. Positive med det, er at du mest sannsynlig ville fått maaange barnebarn [emoji14]
Datteren min, på et av UL bildene.. "det er ikke noe baby, det er et ekorn det." [emoji23]
Positivt med masse barnebarn da, og ungene trenger nok ikke gå gjennom ivf heller [emoji23][emoji23]

Ekorn faktisk, unger altså [emoji14]

Har også mange vonde og veldig virkelige drømmer, tror det er veldig vanlig. Jeg våknet av at jeg gråt til morgenen i dag. Ekstremt godt når man forstår at det bare var en drøm, men den vonde følelsen kan virkelig sitte igjen i kroppen etterpå.

I forrige svangerskap drømte jeg at jeg fødte en kattunge. Det var så vondt å amme, med de spisse tennene, og klørne som "koset" med puppen :hilarious:

Da moren min gikk gravid meg meg drømte hun at hun fødte en St.Bernards -hund..... ouch!

Har også mange vonde og veldig virkelige drømmer, tror det er veldig vanlig. Jeg våknet av at jeg gråt til morgenen i dag. Ekstremt godt når man forstår at det bare var en drøm, men den vonde følelsen kan virkelig sitte igjen i kroppen etterpå.
Ja, høres ut som om det er relativt vanlig.. Men hyggelig er det ikke. :/ Heldigvis bare drømmer [emoji173]️

Back
Topp