Føler akkurat det samme som deg! Har to gutter som åpenbart har vist seg som gutter på OUL. Klarer ikke å tro på at jeg nå venter jente, selv om både NIPT og OUL har vist det. Henger meg opp i at jordmor sa «TROR det er jente» og at legen på TUL sa han kjente flere tilfeller med feil kjønn på NIPT…. føler jeg allerede har bondet med «lillesøster», men hva om det ikke er det?!
Ja, vanskelig å tro på
Jeg kikket på terminlista her inne, det er 27 gutter og bare 14 jenter registrert. Hadde trodd det skulle vært mer jevnt, så da må vel babyene våre være jenter da, ellers blir jo statistikken enda mer rar?
Jeg var på kontroll i dag og legen spurte om vi hadde bestemt oss for navn enda, og da fortalte jeg at det blir Lotte, "hvis det faktisk ER ei jente. Det kan jo hende at det kommer en gutt likevel". Da svarte legen min at det var veldig sant, og at de hadde fått oppgitt jente på hans yngste, men ved fødsel viste det seg å være gutt. Hjalp ikke akkurat på overbevisningen min det heller Yngste barnet hans er yngre enn min yngste.