Fått skattepengene på konto?

Inn på konto, og ut igjen ;)

Fortsatt ikke kommet. Fikk skattemeldingen 30/3... trodde de sa 2 uker jeg men... Ikke fått skatteoppgjøret heller.

De sa ca to uker ja, men påske kom jo inni der.

Har ikke sendt inn skattemeldingen ennå. Regnskapsføreren tar den for meg. Mannen fikk igjen 2 dager etter han sendte inn sin, og det er vel omtrent 2 uker siden nå.

Gud, så utålmodig jeg er:P Logga meg inn i dag( som jeg gjør 3000 ganger daglig) og nå står ikke skattemeldinga der lenger. Nedover siden er alt haket av. Betyr det at noe begynner å skje eller?

Gud, så utålmodig jeg er:p Logga meg inn i dag( som jeg gjør 3000 ganger daglig) og nå står ikke skattemeldinga der lenger. Nedover siden er alt haket av. Betyr det at noe begynner å skje eller?
Du får vel beskjed om at skatteoppgjøret er klart først.

Fikk i dag! 15 dager etter at jeg leverte, men det var i påsken, så syns det gikk kjapt!

Føler meg fryktelig dum nå, men her står det at forhåndsinnfylte fradrag automatisk blir delt mellom samboere/ektefeller med felles barn. Jeg har fått oppført to barn (25k for første, 15k for andre) på min selvangivelse. Må jeg da fikse slik at samboer får halve, eller skal dette egentlig gå automatisk da? :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20200423_091913_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200423_091913_com.android.chrome.jpg
    31,1 KB · Visninger: 8
Jeg fikk mail om skatteoppgjør i natt, 00.15, og penger på konto i dag tidlig

Leverte i påska.

Back
Topp