Fått skattepengene på konto?

Hvordan vet man om man får pengene snart eller i høst? Jeg gjorde en endring på min, men aner ikke om det ble riktig utført.
 
Ikke fått, men fikk heller ikke skattemeldingen før sent på kvelden 30. mars. Leverte den, med endringer, 1. april.
 
Hvordan vet man om man får pengene snart eller i høst? Jeg gjorde en endring på min, men aner ikke om det ble riktig utført.
Jeg vet det fordi skatteetaten sa det da vi ringte. De må gjøre en omberegning på mannen sin. Er endringene små, så skal det ikke ha så veldig mye å si. Men her må de gå 4 år tilbake og regne ut hva som gir best resultat...
 
Fikk de i dag :)
 
Jeg vet det fordi skatteetaten sa det da vi ringte. De må gjøre en omberegning på mannen sin. Er endringene små, så skal det ikke ha så veldig mye å si. Men her må de gå 4 år tilbake og regne ut hva som gir best resultat...

Ok, ja da blir det vel ekstra arbeid. Jeg fikk beskjed om at det kunne ta litt ekstra tid til meg, men jeg vet ikke om de snakket om beregning eller utbetaling :confused:
 
Fikk i dag. Leverte 26.mars.
 
Sendte inn nå. Viste ikke at de kom før om man fylte inn nå. Venter nesten 20k så trenger de ganske mye da vi renoverer hus nå :)
 
Må man levere det inn hvis alt stemmer?
Det har man ikke måttet de siste årene.
Når fristen går ut, antas der at du mente den var rett.

Forskjellen i år er at utbetalingen ikke er i juni for alle, men et par uker etter du har levert den
 
Leverte i går kveld, så blir nok ikke helt enda. Gjorde ingen endringer
 
Det har man ikke måttet de siste årene.
Når fristen går ut, antas der at du mente den var rett.

Forskjellen i år er at utbetalingen ikke er i juni for alle, men et par uker etter du har levert den


Å ja, da har jeg lært noe nytt.
 
Oi, det var dette jeg måtte fikse snart, ja :hilarious:
 
Back
Topp