Fått skattepengene på konto?

Jeg fikk nesten sjokk i dag da jeg sjekket kontoen. Skattepengene hadde kommet, men det var 12 000 mindre enn jeg trodde jeg skulle få :eek:
Måtte logge inn på altinn med en gang, og der sto det skatteoppgjør fra 2018 :confused: Jeg aner ikke hvordan det vil påvirke skatten for 2019, så jeg må bare vente da.

Jeg venter også fortsatt.. det er over en mnd siden jeg leverte. trenger egentlig pengene til oppussing vi er nødt til å gjøre, så de hadde kommet godt med nå.. Krysser fingrene for at de kommer snart!

Fortsatt ikke kommet.. Leverte jo 30/3, så synes det drøyer veldig :(
Jeg leverte 25. mars og har ikke fått skatteoppgjøret enda, så vi er flere som venter. Skulle gjerne hatt de NÅ :hilarious:

Jeg leverte i midten av april, fikk pengene i begynnelsen av uka :)

Ikke fått, leverte 8/4, men jeg tror jeg fikk den gamle, stod også på skattemeldingen at pengene kommer i juni, så da kan jeg vel ikke regne med de heller.. Trodde de skulle komme før :(

Ikke fått, ikke hørt noe. Leverte med endringer, får sikkert ikke noe før til høsten :o

Går også å venter, men leste på siden nå at de fleste får 20-21.juni:nailbiting: Så da ble jeg litt sånn «hvorfor går jeg egentlig å tror at de skal komme nå»?:wacky:

Fikk endelig skattepengene på konto i natt. Leverte skattemeldingen 25. mars, så det tok litt tid. Fikk mail om at oppgjøret var klart, sjekket kontoen og der var pengene gitt :D

Fikk endelig skattepengene på konto i natt. Leverte skattemeldingen 25. mars, så det tok litt tid. Fikk mail om at oppgjøret var klart, sjekket kontoen og der var pengene gitt :D
Så heldig du er! :) Jeg leverte 5 dager etter deg, så kanskje jeg får de til uken. *Optimist*

Så heldig du er! :) Jeg leverte 5 dager etter deg, så kanskje jeg får de til uken. *Optimist*
Får satse på at de kommer til uken, ja. :) Mannen min fikk også i dag. Kjedelig å vente, så krysser fingrene for deg ❤️

Noen som har fått skattepengene siste uken ? eller er det garantert venting på alle til 22 Juni nå tro? :)

Back
Topp