Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er alergisk mot alt av dyr, katter hunder ja..alt med pels, men denne reagerer jeg ikke på, heller ikke min datter :) Kan no dra på en dyrebutikk og spørre om dere får holde og kose med ett marsvin, for og se om dere reagere f.eks :) Ja den er bare helt nusk <3 Tusen takk :PRenate_23 skrev:
Jeg kan ikke ha inn høy selv, d reagerer jeg også på... men har bommul inni hula hannes og masse sagflis ,så han får d lunt og godt. :) gjir han noen høystrå sam han tygger på en gang i bland, kan ikke ha masse slik i hus da blir jeg påttetett i skallen:P kan ha utebur for hamstere også:) bare dem har en varmplass og gjør av seg:)Renate_23 skrev:
jeg spurte på dyrebutikken om høyet siden jeg er alergisk, å det gjikk bra og gi han litt av og til,siden han får alt han trenger gjennom tørrforet, har kjøpt en slipe stein til han så han passer på tennene sine :)Renate_23 skrev:
Trodde dem kunne være ute jeg,...søstra mi har marsvin og har dem ute hele året... gått bra så langt....
tusen takk:) ja han er bra nusslig !!:)
jeg spurte på dyrebutikken om høyet siden jeg er alergisk, å det gjikk bra og gi han litt av og til,siden han får alt han trenger gjennom tørrforet, har kjøpt en slipe stein til han så han passer på tennene sine :)Renate_23 skrev:
Trodde dem kunne være ute jeg,...søstra mi har marsvin og har dem ute hele året... gått bra så langt....
tusen takk:) ja han er bra nusslig !!:)