fått oss ett

Renate_23

Forelsket i forumet

nytt familiemedlem Marsvinet Alvin!!:D bra søt denne krølltoppen. M storkoser med dyr i hus:D

å,herregud så søøøøt den var! kjempefin!!! <3 ønsker meg egentlig sånn selv (og dattra mi) men har ikke skaffet enda, ikke vet jeg om vi(sambo) tåler det heller. gratulerer med nytt familiemedlem!

jeg er alergisk mot alt av dyr, katter hunder ja..alt med pels, men denne reagerer jeg ikke på, heller ikke min datter :) Kan no dra på en dyrebutikk og spørre om dere får holde og kose med ett marsvin, for og se om dere reagere f.eks :) Ja den er bare helt nusk <3 Tusen takk :P

Renate_23 skrev:
jeg er alergisk mot alt av dyr, katter hunder ja..alt med pels, men denne reagerer jeg ikke på, heller ikke min datter :) Kan no dra på en dyrebutikk og spørre om dere får holde og kose med ett marsvin, for og se om dere reagere f.eks :) Ja den er bare helt nusk <3 Tusen takk :P

så bra da:) jeg har aldri vært allergisk, men samboeren min er(vet ikke med min datter,men hun reagerer iallefall ikke på hunder).sambo er ikke allergisk mot hunder da, og vi hadde da to hetterotter sammen for noen år siden også, så kan jo hende...men jeg kan ikke dra inn høy da, og det er kanskje litt vesentlig for de? også er det kanskje bare kaniner man kan ha i utebur på terassen?

Jeg kan ikke ha inn høy selv, d  reagerer jeg  også på... men har bommul inni hula hannes og masse sagflis ,så han får d lunt og godt.  :) gjir han noen høystrå sam han tygger på en gang i bland, kan ikke ha masse slik i hus da blir jeg påttetett i skallen:P   kan ha utebur for hamstere også:) bare dem har en varmplass og gjør av seg:)

Renate_23 skrev:
Jeg kan ikke ha inn høy selv, d  reagerer jeg  også på... men har bommul inni hula hannes og masse sagflis ,så han får d lunt og godt.  :) gjir han noen høystrå sam han tygger på en gang i bland, kan ikke ha masse slik i hus da blir jeg påttetett i skallen:P   kan ha utebur for hamstere også:) bare dem har en varmplass og gjør av seg:)

han var NYDELIG!!

men marsvin må ha høy hele tiden.  dette er hovedforet deres, og kvesser tenner og de bør gnage på det gjennom hele døgnet.
og marsin bør bare være ute/bo ute når det er over 12 grader  tror jeg det var.  de er var for infeksjoner ol.

herlig bilde  <3

jeg spurte på dyrebutikken om høyet siden jeg er alergisk, å det gjikk bra og gi han litt av og til,siden han får alt han trenger gjennom tørrforet, har kjøpt en slipe stein til han så han passer på tennene sine :) 
Trodde dem kunne være ute jeg,...søstra mi har marsvin og har dem ute hele året... gått bra så langt.... 

tusen takk:) ja han er bra nusslig !!:)

Renate_23 skrev:
jeg spurte på dyrebutikken om høyet siden jeg er alergisk, å det gjikk bra og gi han litt av og til,siden han får alt han trenger gjennom tørrforet, har kjøpt en slipe stein til han så han passer på tennene sine :) 
Trodde dem kunne være ute jeg,...søstra mi har marsvin og har dem ute hele året... gått bra så langt.... 

det går nok bra! men nå begynner det jo å gå mot sommeren, så da kan han jo få være ute, og da kan dere gi han masse høy;)

Renate_23 skrev:

det er desverre ikke alt dyrebutikken sier som stemmer helt.  mye de sier for å selge desverre.
høyet er hovedforet. og de skal ha tilgang til høy hele tiden.

kan nok sikkert gå bra i sommerhalvåret ute ja, med godt isolert hus osv.

Back
Topp