Fått dilla på noe?

Uten at jeg har merket det, så har jeg fått craving på kalde belgiske vafler. :P

Syns appelsina, fisk i tomat å havregryn me melk å litt sukker e vældi godt no :) Vært sånn i flere måneder.. Ét ikke så mye usunt egentlig, klare å begrense mæ der.

Epledilla har nådd nye høyder. Vi snakker 3 om dagen! Og de må være grønne. Og hvis jeg ikke spiser epler så spiser jeg ost. Føler ikke jeg har veldig variert kosthold når det bare går i havregryn, yoghurt, grønne epler og rugsprø med ost :p

Skal stå opp nå og spise Hatting Møllehjul med ost og kalkunskinke. Min nye dille mmmmmm

D har blitt istid her.. Godt med is.. Så må æ ha appelsiner og.. Men heldigvis ikke så ille lyster at æ ikke klarer å begrense mæ..
Holdt på med is for ett par uker siden. Gikk en del ja :D godt for både kropp og sjel.. Og halsbrann :D

Magen e uendelig der ja :) Like skuffa hver gang skåla e tom men så e d så tungvint å hente mer.. :) Fordeler å være stor og lat..
Hehe og is er sånn som sklir i mellom :D bare ta med hele isboksen til sofaen neste gang :P

Det er grunnen til at jeg ikke kjøper is! En boks er 2 posjoner for meg. Kanskje 3 om det er en 2-litersboks.. Dette var før graviditeten, så det har ikke forbedret seg akkurat :p
Hehe kjenner meg igjen :P

Is rett fra boksen på sofaen! Jummi. Akkurat nå er det Dream youghurt is med vanilje, tilsatt et par ss med nugatti som er tingen :p:hungry:

Fått sykt dilla på melk, av alle ting.. Må ha melk hver dag :p

Er inni vannmelon periode nå. Naaaam. Må ha en kvart hver dag vi har det i hus, ikke lett i å få tak i over alt ennå desverre. Veldig greit for det får litt fart på min ellers trege mage også er det det beste jeg vet så det passer jo bra

Back
Topp