Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem gjør d.. spiser også appelsiner.. Og is og sjokolade..Er fryktelig mat lei, men appelsiner smaker utrolig godt for tida <3
D e jo bra at du klarer åka være.. Prøver også å ikke kjøpe fra butikken alt æ har lyst på..Syns appelsina, fisk i tomat å havregryn me melk å litt sukker e vældi godt no Vært sånn i flere måneder.. Ét ikke så mye usunt egentlig, klare å begrense mæ der.
Holdt på med is for ett par uker siden. Gikk en del ja godt for både kropp og sjel.. Og halsbrannD har blitt istid her.. Godt med is.. Så må æ ha appelsiner og.. Men heldigvis ikke så ille lyster at æ ikke klarer å begrense mæ..
Magen e uendelig der ja Like skuffa hver gang skåla e tom men så e d så tungvint å hente mer.. Fordeler å være stor og lat..Holdt på med is for ett par uker siden. Gikk en del ja godt for både kropp og sjel.. Og halsbrann
Hehe og is er sånn som sklir i mellom bare ta med hele isboksen til sofaen neste gangMagen e uendelig der ja Like skuffa hver gang skåla e tom men så e d så tungvint å hente mer.. Fordeler å være stor og lat..
Har tenkt på d men fant ut at jenta e allerede stor så må vel begrense mæ. Må jo få ho ut og..Hehe og is er sånn som sklir i mellom bare ta med hele isboksen til sofaen neste gang
Det er grunnen til at jeg ikke kjøper is! En boks er 2 posjoner for meg. Kanskje 3 om det er en 2-litersboks.. Dette var før graviditeten, så det har ikke forbedret seg akkuratHehe og is er sånn som sklir i mellom bare ta med hele isboksen til sofaen neste gang
Hehe kjenner meg igjenDet er grunnen til at jeg ikke kjøper is! En boks er 2 posjoner for meg. Kanskje 3 om det er en 2-litersboks.. Dette var før graviditeten, så det har ikke forbedret seg akkurat