MammatilMiaogchris
Glad i forumet
E d nåkka spesielt du har lyst på for tida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Har man ikke dilla så lager vi..Gikk inn bare for å ta en titt på hva dere har, for jeg har ingen, men nå skal jeg ha vaniljeis ja, med sjokoladepulver og banan x) woop
Spiste akkurat 6 kuler (hysj) med vaniljeis med sjokoladebiter. Tok litt oboy oppå. MmmGikk inn bare for å ta en titt på hva dere har, for jeg har ingen, men nå skal jeg ha vaniljeis ja, med sjokoladepulver og banan x) woop
Spiste akkurat 6 kuler (hysj) med vaniljeis med sjokoladebiter. Tok litt oboy oppå. Mmm
Har hatt i overkant lyst på grønne epler den siste uka Ellers har jeg ikke hatt lyst på noe spesielt siden jeg hadde en kinakålperiode i 3. måned Alt av mat går ned!Tidligere i svangerskapet så hadde man lyst på epler og nu går d for is.. E d noen som spiser enda epler?
Haha kinakålperiode jeg tror jeg alltid har tenkt at man fikk cravings på godteri eller mat liksom. Kinakål skiller seg litt utHar hatt i overkant lyst på grønne epler den siste uka Ellers har jeg ikke hatt lyst på noe spesielt siden jeg hadde en kinakålperiode i 3. måned Alt av mat går ned!
D e nu bra at noen e sunn endaHar hatt i overkant lyst på grønne epler den siste uka Ellers har jeg ikke hatt lyst på noe spesielt siden jeg hadde en kinakålperiode i 3. måned Alt av mat går ned!
Kinakål er da mat Hehe, men ja innser jo i ettertid at det kanskje ikke er helt normalt Spiste veldig mye grønnsaker på den tiden. Det var etter en periode jeg hadde lyst på fet og mindre sunn mat så kroppen sa vel fra om at det var på høy tid med litt vitaminer!Haha kinakålperiode jeg tror jeg alltid har tenkt at man fikk cravings på godteri eller mat liksom. Kinakål skiller seg litt ut
Ja er jo mat, men tenkte mat-mat liksom haha. Jeg syns det hvite på kinakålen er veldig god. Liker å rive av tynne lag på det hviteKinakål er da mat Hehe, men ja innser jo i ettertid at det kanskje ikke er helt normalt Spiste veldig mye grønnsaker på den tiden. Det var etter en periode jeg hadde lyst på fet og mindre sunn mat så kroppen sa vel fra om at det var på høy tid med litt vitaminer!