Fått dilla på noe?

Sjokolade, is, og surt godteri! :-)

Gikk inn bare for å ta en titt på hva dere har, for jeg har ingen, men nå skal jeg ha vaniljeis ja, med sjokoladepulver og banan x) woop :)

Last edited:
Epler, helst pink lady. Og kan stå lenge og lukte på nyvaska klær...guuh så godt det lukter:p

Går mye i blå druer for tiden. Våkner opp med sykt vondt i magen dagen etter når jeg har spist det, men åååå, de blå druene er så gode :)

Gikk inn bare for å ta en titt på hva dere har, for jeg har ingen, men nå skal jeg ha vaniljeis ja, med sjokoladepulver og banan x) woop :)
Spiste akkurat 6 kuler (hysj) med vaniljeis med sjokoladebiter. Tok litt oboy oppå. Mmm

Lollipop-is og rundstykker med smør

Pinne-is generelt. Fryktelig hvor mange jeg klarer å dytte i meg hver dag. :P

Har hatt i overkant lyst på grønne epler den siste uka :) Ellers har jeg ikke hatt lyst på noe spesielt siden jeg hadde en kinakålperiode i 3. måned :p Alt av mat går ned!
Haha kinakålperiode :) jeg tror jeg alltid har tenkt at man fikk cravings på godteri eller mat liksom. Kinakål skiller seg litt ut :D

Haha kinakålperiode :) jeg tror jeg alltid har tenkt at man fikk cravings på godteri eller mat liksom. Kinakål skiller seg litt ut :D
Kinakål er da mat :p Hehe, men ja innser jo i ettertid at det kanskje ikke er helt normalt :rolleyes: Spiste veldig mye grønnsaker på den tiden. Det var etter en periode jeg hadde lyst på fet og mindre sunn mat så kroppen sa vel fra om at det var på høy tid med litt vitaminer!

Sjokolade!! Har klart meg så fint hittil i svangerskapet, har spist i hovedsak sunn mat og kosa meg litt en gang i uka. Men nå har det tatt helt av, MÅ ha sjokolade hver dag, eier ikke viljestyrke! I går spiste jeg to! I tillegg hadde jeg nugatti på brødskiven jeg spiste til kvelds.. Så langt har jeg "bare" lagt på meg 6 kg men frykter vekta nå kommer til å fyke i været i takt med sjokoladeinntaket :p

Kinakål er da mat :p Hehe, men ja innser jo i ettertid at det kanskje ikke er helt normalt :rolleyes: Spiste veldig mye grønnsaker på den tiden. Det var etter en periode jeg hadde lyst på fet og mindre sunn mat så kroppen sa vel fra om at det var på høy tid med litt vitaminer!
Ja er jo mat, men tenkte mat-mat liksom haha. Jeg syns det hvite på kinakålen er veldig god. Liker å rive av tynne lag på det hvite :D

Back
Topp