Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Tusen hjertelig takk fra bunnen av mitt hjerte til alle sammen, virkelig. FOR noen hærlige frøkner dere er ❤️❤️❤️ :love017 :gen014:wav

Jeg tenker at dere har helt rett alle sammen, det var et dårlig apparat ( :hilarious: likte den), spire ligger kanskje litt vanskelig til - en liten luring!, og det er fortsatt tidlig ❤️ og i følge store medisinske leksikon kan det jo gå fra dette til dette på bare 5 dager:
1000043813.png
1000043812.png


Jeg hadde nok litt høye forventninger til hva vi kunne se også, da dette var ultralyden 6+4 med min datter:
1000043810.png


Har bestemt meg nå for å ha troa, alt er bra frem til - mot formodning!- det motsatte er bevist ❤️
 
Tusen hjertelig takk fra bunnen av mitt hjerte til alle sammen, virkelig. FOR noen hærlige frøkner dere er ❤️❤️❤️ :love017 :gen014:wav

Jeg tenker at dere har helt rett alle sammen, det var et dårlig apparat ( :hilarious: likte den), spire ligger kanskje litt vanskelig til - en liten luring!, og det er fortsatt tidlig ❤️ og i følge store medisinske leksikon kan det jo gå fra dette til dette på bare 5 dager:
Vis vedlegget 428715Vis vedlegget 428716

Jeg hadde nok litt høye forventninger til hva vi kunne se også, da dette var ultralyden 6+4 med min datter:
Vis vedlegget 428717

Har bestemt meg nå for å ha troa, alt er bra frem til - mot formodning!- det motsatte er bevist ❤️

Skjønner deg godt! Hadde nok de allerfleste hatt, men ser ganske stor forksjell på ultralydbilde fra idag og det du har her! Mye klarere og bedre bilde fra dattera di :shy:
Så glad for å høre du skal ha trua ❤️❤️
 
Skjønner deg godt! Hadde nok de allerfleste hatt, men ser ganske stor forksjell på ultralydbilde fra idag og det du har her! Mye klarere og bedre bilde fra dattera di :shy:
Så glad for å høre du skal ha trua ❤️❤️
Ja det må ha vært et mye bedre apparat tenker jeg?
 
@Dragen’s hule opplevde vell akkurat det samme ❤️ hun er vell halvveis ish nå, og i juli forum med meg :) anbefaler å lese dagboken hennes ❤️ kanskje det hjelpe på motivasjon :) krysser fingrene
Tusen takk ❤️ den skal jeg sjekke ut!! Jeg har nok noen traumer ifra ul tidligere da vi opplevde at utviklingen hadde stoppet opp, så det blusser vel opp nå. Men jeg skal tenke positivt også håper vi det går fint denne gangen ☺️ hjelper absolutt med solskinnshistorier! ❤️
 
Tusen takk ❤️ den skal jeg sjekke ut!! Jeg har nok noen traumer ifra ul tidligere da vi opplevde at utviklingen hadde stoppet opp, så det blusser vel opp nå. Men jeg skal tenke positivt også håper vi det går fint denne gangen ☺️ hjelper absolutt med solskinnshistorier! ❤️
Tenk gravid inntil du får beskjed om noe annet ❤️ fulgt dagboken din uten å skrive noen kommentar, men føler virkelig det er din tur nå ❤️
 
Ååå, så leit at du ikke så det du forventet idag, kjære du ❤️ Jeg slenger meg med på det som blir sagt tidligere; Det er veldig tidlig enda, og som du ser kan bare fååå dager ha SÅ mye å si :love017
 
Forskjell på ul apparat er det absolutt! Da jeg var på tidlig ul i uke 7 fant hun jo plommesekk etc med UTVENDIG ultralyd liksom. Overhørte senere at det apparatet på det rommet er det beste de har, så de vil helst bruke det :hilarious: mens apparatet hos privat gyn har bildene vært mye «dårligere» kvalitet. Så det er stor forskjell der gitt!
dette skal gå såå fint:Heartpink
 
Tusen hjertelig takk fra bunnen av mitt hjerte til alle sammen, virkelig. FOR noen hærlige frøkner dere er ❤️❤️❤️ :love017 :gen014:wav

Jeg tenker at dere har helt rett alle sammen, det var et dårlig apparat ( :hilarious: likte den), spire ligger kanskje litt vanskelig til - en liten luring!, og det er fortsatt tidlig ❤️ og i følge store medisinske leksikon kan det jo gå fra dette til dette på bare 5 dager:
Vis vedlegget 428715Vis vedlegget 428716

Jeg hadde nok litt høye forventninger til hva vi kunne se også, da dette var ultralyden 6+4 med min datter:
Vis vedlegget 428717

Har bestemt meg nå for å ha troa, alt er bra frem til - mot formodning!- det motsatte er bevist ❤️
På ultralydbilde av datteren din er hun mye større enn hva lillesøster her var 6+6! Kunne såvidt se en liten klump trykt i et hjørne i livmor og da var jeg 2 dager lenger enn du var på dette bildet. Og nå er jeg over 23 uker! Jeg har veldig troa på at det bare har vært for tidlig ❤️❤️ Det så som flere påpeker ut som et dårlig apparat og alt av vinkler osv har alt å si så tidlig. På en uke ble jeg satt frem 9 dager etter den første ultralyden som satt meg 6 dager tilbake fra der jeg var! Jeg har troa altså.
Heia spira ❤️
 
Så synd det ikke var så lett å se noe enda, håper det viser seg en fin liten spire om en ukes tid med blinkende hjerte :Heartred
 
@Dragen’s hule opplevde vell akkurat det samme ❤️ hun er vell halvveis ish nå, og i juli forum med meg :) anbefaler å lese dagboken hennes ❤️ kanskje det hjelpe på motivasjon :) krysser fingrene
Det stemmer!
6+2 kunne vi ikke se noe annet en det som kanskje muligens skulle bli plommesekken..
Hjalp heller ikke at jeg spottet nesten daglig fra uke 6 til uke 10..
men når jeg kom inn på ny ultralyd 7+1 kunne vi se et lite bankende hjerte.
Var da ganske sikker på at jeg var en del kortere på vei enn hva menstermin skulle tilsi, men neste ultralyd ble jeg bare satt en dag tilbake, så termin 21. juli ikke 20. som menstermin tilsa.

Nå på Ordinær UL fikk jeg fastslått termindato til 20. juli, så da var ikke mensterminen så halvgal likevel..

Jeg krysser fingrene for at du også får en fin opplevelse på neste ultralyd @Alma<3
 
Sender en stor klem og håper for deg!
 
Ååå, så leit at du ikke så det du forventet idag, kjære du ❤️ Jeg slenger meg med på det som blir sagt tidligere; Det er veldig tidlig enda, og som du ser kan bare fååå dager ha SÅ mye å si :love017
Tusen takk kjære fine du ❤️ hvordan går det med deg om dagen? :love017
 
Forskjell på ul apparat er det absolutt! Da jeg var på tidlig ul i uke 7 fant hun jo plommesekk etc med UTVENDIG ultralyd liksom. Overhørte senere at det apparatet på det rommet er det beste de har, så de vil helst bruke det :hilarious: mens apparatet hos privat gyn har bildene vært mye «dårligere» kvalitet. Så det er stor forskjell der gitt!
dette skal gå såå fint:Heartpink
Oj såpass!! Ja det er tydelig at det virkelig er en stor forskjell på apparatene. Takk for at du deler ❤️❤️ håper så at dette går fint ❤️
 
Back
Topp