Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Er jo mye lurere å vente uansett, all ære dor viljestyrken :hilarious:

Mini elsker syden! Is og bading dagen lang, lever helt prima! Blir hard sukker avvenning når vi kommer hjem:hilarious: men vi storkoser oss, var absolutt riktig å reise ❤️
Tenker å prøve å vente til tirsdag, ner da 9 dpo:shy:
Jeg sprakk i går kveld men da var den helt negativ for det var så utvanna, og det var en av de dyrere testene :hilarious:

Ååå hihi det er virkelig en drømmeferie for en liten en ja! Så godt dere reiste og fikk en pause fra alt dette ❤️ Oooh krysser fingrene for tirsdag da!! Spennende! :love017
 
Fikk akkurat litt blod på papiret nå når jeg gikk på do, bare typ 2 mm og litt slim, ble med en gang redd for at det er mensen som er på vei... håper sååå jeg er gravid men føler meg ikke trygg på det enda og enhver ting nå vipper meg av pinnen, herregud det føles så dumt å overanalysere alt så voldsomt... :hilarious: kan også hende det bare var fra når jeg satte progesteronet, at jeg har fått en rift eller noe. Vi får se... the thriller goes on :nailbiting::hilarious:
 
CD29, 12 DPO

Dagens test, synes den fortsatt er like svak jeg... får en skremmende magefølelse om kjemisk her men prøver å håpe litt lenger ❤️

PXL_20230915_050827026.jpg
 
Tatt ny nå på andreurin, kanskje litt sterkere?
PXL_20230915_062843187~2.jpg


Ser ut som det er en svak stigning her men herregud for en sneglefart det er på det hCGet mitt :hilarious:
PXL_20230915_062945394~2.jpg
 
Krysser fingrene for deg og håååper så dette er en fulltreffer :love017
Tusen takk!! ❤️Håper det!! Føler jeg er på en følelsesmessig bergogdalbane her :hilarious:

Kom igjen lille egg!! Grav deg godt ned og lag deg en god seng nå! :smiley-angelic001:hilarious:
 
Synes den er litt sterkere idag jeg altså ❤️
 
Akkurat vært og kjøpt 2 nye ultratidlig digital cb :joyful: tenker å ta den ene i morgen tidlig kanskje, hvis ikke det er for tidlig :confused004 ikm er jo egentlig søndag sånn etter vanlig syklus (selvom min var den 12.)
 
Kjør på, sier jeg bare!! Hoho! Hilsen hu som syns det her er innmari spennende :love7 :hello2 :nailbiting: :hilarious:
Haha så moro å ha heiagjeng!! :joyful: :happy093:love017 ok, jeg tar den i morgen på andreurin, selvom mannen min kanskje blir sur for at jeg sløser :hilarious: hadde jo vært fantastisk om det har blitt sterkt nok i morgen til at den får positiv:nailbiting::smiley-angelic001
 
Haha så moro å ha heiagjeng!! :joyful: :happy093:love017 ok, jeg tar den i morgen på andreurin, selvom mannen min kanskje blir sur for at jeg sløser :hilarious: hadde jo vært fantastisk om det har blitt sterkt nok i morgen til at den får positiv:nailbiting::smiley-angelic001
De karene våres skjønner ikke behovet vi har :hilarious: Jeg venter i spenning:nailbiting:
 
Altså! Nå må jeg bare skrive noe her:happy090 men jeg får så sykt flashback til Skam! Når jeg var inne på nettet for å se om det var sendt sms mellomWilliam og Nora, mens nå er jeg inne her for å se om du har tatt ny test:drunken_smilie krysser fingrene for positiv digital test:Heartred
 
Altså! Nå må jeg bare skrive noe her:happy090 men jeg får så sykt flashback til Skam! Når jeg var inne på nettet for å se om det var sendt sms mellomWilliam og Nora, mens nå er jeg inne her for å se om du har tatt ny test:drunken_smilie krysser fingrene for positiv digital test:Heartred
Hahaha såpass?! I aim to please, kroppen min holder spenningsnivået oppe for oss alle :hilarious::hilarious::hilarious: visste ikke reisen min var så spennende for andre, I'm flattered ❤️ tuuuuusen takk! Jeg er utrolig spent! Og litt redd for at den og skal bli negativ. Gud. Orker ikke det :nailbiting::love017:smiley-angelic001 velger å være optimist og håpe på positiv!
 
Siden jeg må smøre meg med tålmodighet og la kroppen ampe opp denne hCGen så jeg kan få en knallflott test i morgen (please! :smiley-angelic001), så kan jeg i mellomtiden oppdatere på symptomene. ☺️

Ikke skrevet så mye om det i det siste for følte de hadde roet seg litt. Og da freaket jeg litt ut, og ble sikker på at nå kommer hu tanta på besøk da. Men, fortsatt ingen tante her, og i dag har puppene vært litt ømme igjen, litt kvalm og litt stikk og murringer. Føler det har vært stille et par dager, men det kan også kanskje være fordi jeg trappet ned på metforminen akkurat da? Tror den gjør meg mer kvalm når jeg er gravid for guuuud å kvalm jeg var her noen dager. Kvalmen kom i dag også rundt sånn kl.17-18 sånn som det pleier, men mildere i dag. Egentlig glad for å slippe den ekstreme kvalmen da...

Ellers så er livmortappen så stengt som det går an å få blitt, ingen og ingenting kommer inn eller ut der akkurat nå! :hilarious: (kjenner den når jeg setter progesteronet). Og kjenner slimproppen, noe jeg synes var litt funky, aldri kjent den før. Drev ikke så mye oppi der i forrige svangerskap :hilarious: håper uansett at det er et godt tegn på at denne spiren har kommet for å bli, og at det ikke bare er progesteronstøtten som lurer meg. :smiley-angelic001:love017:nailbiting:Hmmm :confused013:wacky:
 
Jeg er sååå spent på morgendagens test! Den har å vise to fine streker ❤️
 
Back
Topp