Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Når jeg runder cd12-13 uten positive tester melder utålmodigheten seg, krysser fingrene for rask og fin økning i morgen!! :Heartpink
Begynner å bli rimelig utålmodig her også ja, spesielt etter så mange uker med blødning og så måtte hoppe over forrige el så føles det som jeg har ventet en evighet på denne :hilarious: takk! ❤️
 
CD14

Fortsatt ingen tegn til el...

Testene viste i dag:
Easy@home: 0,12
Babyplan: 0,07
Vis vedlegget 413601

Jeg har ikke fått el føre cd17-18 i tiden etter abort, men kjenner meg igjen med det å bli stressa over at el ikke kommer eller at en har missa det! Håper de blir positive snart❤️
 
Så kjekt å kunne følge dagboka di her inne ❤️

Heier på EL rett rundt hjørnet! Har dere fått lagt inn noen aksjer enda? :love7
 
Jeg har ikke fått el føre cd17-18 i tiden etter abort, men kjenner meg igjen med det å bli stressa over at el ikke kommer eller at en har missa det! Håper de blir positive snart❤️
Godt å lese at jeg ikke er den eneste med sen el. Ja man blir jo smågal av denne ventinga og grublinga :hilarious: takk! Håper det ❤️
 
Så kjekt å kunne følge dagboka di her inne ❤️

Heier på EL rett rundt hjørnet! Har dere fått lagt inn noen aksjer enda? :love7
Så koselig! Krysser fingrene for el snart ❤️ ja vi har lagt inn aksjer 2 ganger allerede. CD8 og CD11. Burde legge inn noen i dag og, men ettåringen har hatt en dårlig dag så får se hvordan det blir etter leggetid i dag :dance008:joyful:
 
Last edited:
CD15

Endelig ser det ut som det skjer noe her! Tok test da jeg sto opp, like svak som alltid. Men fikk en rar følelse av at jeg burde ta en til... Tok én til litt under 3 timer etterpå, så på litt utvannet urin, og verdiene har nesten doblet seg på begge testene. Merker jeg blir så gira, nesten som om det var en positiv graviditetstest :hilarious: er bare så glad for at det endelig ser ut til å skje noe og at vi kan prøve på ny baby for første gang etter MA'en. Åh dette blir spennende!!! :smiley-bounce022:dance018:love017

Testene viste i dag:
Easy@home: første 0.15, andre 0.28
Babyplan: første 0.08, andre 0.14
PXL_20230901_092756809.jpg

Screenshot_20230901-112650.png
Screenshot_20230901-112656.png
Screenshot_20230901-112718.png
 
CD17 - EL

Vært en litt hektisk helg med barnedåp til en niese, familiebesøk osv så ikke fått oppdatert dagboken de siste dagene..

MEN! Det fantastiske har skjedd, ser ut som jeg har eggløsning i dag! :happy093
Har testet helt utrolig mye denne gangen for ville bli kjent med hvordan kroppen er etter MA'en. Har vært ganske forvirrende da symptomer og tester ikke har samsvart helt, men nå sier testene tydelig at jeg har hatt økning og at de er på vei ned igjen, så da blir det vel å regne at eggløsning er i dag. Litt bekymret for at verdiene ikke steg høyere, men regner med at de har steget imens jeg sov eller var i dåp, og at jeg rett og slett ikke har fanget det opp...
Har også tappetafset litt, og i dag kjennes den høy, myk og åpen ut (selv om jeg synes nesten den har gått litt opp og ned denne syklusen).
Screenshot_20230903-092510.png


Testene viste i går:
Easy@home: 0.80
Babyplan: 0.72
Clearblue: smil

PXL_20230902_175958255.jpg

PXL_20230902_070411024~2.jpg


Testene viste i dag:
Easy@home: 0.63
Babyplan: 0.41
Clearblue: smil
PXL_20230903_070840481.jpg

PXL_20230903_070907709~2.jpg


:love022aksjer lagt CD8, 11, 15, 16, i dag og i morgen tenker jeg det blir. Så er det bare å krysse fingrene! :smiley-angelic001:love017
 

Vedlegg

  • PXL_20230902_070429379.jpg
    PXL_20230902_070429379.jpg
    1,7 MB · Visninger: 29
CD18 - 1DPO
:smiley-bounce016


Åh så digg å endelig være i dpo-land!! Nervepirrende, men digg! Føles som om prosessen siden vi mistet har vært eeeevig lang, hele sommeren har gått med og vi er i september allerede lissom. Men nå, nå er det endelig over! Og vi kan gå inn i håpets tid. Og som jeg håper at denne gangen sitter det en liten spire som er frisk og fin og som utvikler seg til en liten mai-baby! Det hadde vært fantastisk. ❣️

Vi har lagt inn masse aksjer, noe som ikke er bare bare å finne tid til når man går hjemme med en ettåring som er allergisk mot soving :hilarious: håper vi har lagt inn nok! Føler vi burde ha lagt inn noe i dag også 1 dpo, men jeg er litt lei for å være ærlig. El-sex er lissom ikke helt det samme som når det skjer spontant, føles så programmert og tvunget innimellom, spesielt når det må skvises inn i den halvtimen snuppa endelig sovna. Jeg er vel ikke alene om å føle det sånn, håper jeg...

Testet i dag også (el) og de er på fin vei ned, så da er det ganske sikkert at el var i går. Har en del murringer i lyskene så får jo håp om at her skjer det ett eller annet. Noe annet rart er at de siste 2 dagene har jeg vært i kjempeform, full av energi og skikkelig klar i hodet, som om jeg kan klare alt. Økt luktesans og litt ømme pupper. Er vel pga el for det kan umuuulig være gravidsymptomer så tidlig :hilarious::hilarious::hilarious: det hadde vært noe det! Umiddelbar bekreftelse på graviditet.

Nå gjenstår det bare å vente for å kunne teste, tenkte å begynne 8 dpo for det var da jeg fikk første positive med lillesnupp. Så på mandag neste uke blir det da. Spennende dag, første graviditetstest OG første dag i barnehagen for snupp. Det blir en bra dag uansett ❤️ åååå jeg er SÅ spent ❣️
 
CD18 - 1DPO
:smiley-bounce016



Åh så digg å endelig være i dpo-land!! Nervepirrende, men digg! Føles som om prosessen siden vi mistet har vært eeeevig lang, hele sommeren har gått med og vi er i september allerede lissom. Men nå, nå er det endelig over! Og vi kan gå inn i håpets tid. Og som jeg håper at denne gangen sitter det en liten spire som er frisk og fin og som utvikler seg til en liten mai-baby! Det hadde vært fantastisk. ❣️

Vi har lagt inn masse aksjer, noe som ikke er bare bare å finne tid til når man går hjemme med en ettåring som er allergisk mot soving :hilarious: håper vi har lagt inn nok! Føler vi burde ha lagt inn noe i dag også 1 dpo, men jeg er litt lei for å være ærlig. El-sex er lissom ikke helt det samme som når det skjer spontant, føles så programmert og tvunget innimellom, spesielt når det må skvises inn i den halvtimen snuppa endelig sovna. Jeg er vel ikke alene om å føle det sånn, håper jeg...

Testet i dag også (el) og de er på fin vei ned, så da er det ganske sikkert at el var i går. Har en del murringer i lyskene så får jo håp om at her skjer det ett eller annet. Noe annet rart er at de siste 2 dagene har jeg vært i kjempeform, full av energi og skikkelig klar i hodet, som om jeg kan klare alt. Økt luktesans og litt ømme pupper. Er vel pga el for det kan umuuulig være gravidsymptomer så tidlig :hilarious::hilarious::hilarious: det hadde vært noe det! Umiddelbar bekreftelse på graviditet.

Nå gjenstår det bare å vente for å kunne teste, tenkte å begynne 8 dpo for det var da jeg fikk første positive med lillesnupp. Så på mandag neste uke blir det da. Spennende dag, første graviditetstest OG første dag i barnehagen for snupp. Det blir en bra dag uansett ❤️ åååå jeg er SÅ spent ❣️
Så spennende! Krysser fingrene! Hadde vært så kjekt å få gå inn i mai sammen! :Heartred
 
CD18 - 1DPO
:smiley-bounce016



Åh så digg å endelig være i dpo-land!! Nervepirrende, men digg! Føles som om prosessen siden vi mistet har vært eeeevig lang, hele sommeren har gått med og vi er i september allerede lissom. Men nå, nå er det endelig over! Og vi kan gå inn i håpets tid. Og som jeg håper at denne gangen sitter det en liten spire som er frisk og fin og som utvikler seg til en liten mai-baby! Det hadde vært fantastisk. ❣️

Vi har lagt inn masse aksjer, noe som ikke er bare bare å finne tid til når man går hjemme med en ettåring som er allergisk mot soving :hilarious: håper vi har lagt inn nok! Føler vi burde ha lagt inn noe i dag også 1 dpo, men jeg er litt lei for å være ærlig. El-sex er lissom ikke helt det samme som når det skjer spontant, føles så programmert og tvunget innimellom, spesielt når det må skvises inn i den halvtimen snuppa endelig sovna. Jeg er vel ikke alene om å føle det sånn, håper jeg...

Testet i dag også (el) og de er på fin vei ned, så da er det ganske sikkert at el var i går. Har en del murringer i lyskene så får jo håp om at her skjer det ett eller annet. Noe annet rart er at de siste 2 dagene har jeg vært i kjempeform, full av energi og skikkelig klar i hodet, som om jeg kan klare alt. Økt luktesans og litt ømme pupper. Er vel pga el for det kan umuuulig være gravidsymptomer så tidlig :hilarious::hilarious::hilarious: det hadde vært noe det! Umiddelbar bekreftelse på graviditet.

Nå gjenstår det bare å vente for å kunne teste, tenkte å begynne 8 dpo for det var da jeg fikk første positive med lillesnupp. Så på mandag neste uke blir det da. Spennende dag, første graviditetstest OG første dag i barnehagen for snupp. Det blir en bra dag uansett ❤️ åååå jeg er SÅ spent ❣️
Velkommen til dpoland! :hello2
 
CD18 - 1DPO
:smiley-bounce016



Åh så digg å endelig være i dpo-land!! Nervepirrende, men digg! Føles som om prosessen siden vi mistet har vært eeeevig lang, hele sommeren har gått med og vi er i september allerede lissom. Men nå, nå er det endelig over! Og vi kan gå inn i håpets tid. Og som jeg håper at denne gangen sitter det en liten spire som er frisk og fin og som utvikler seg til en liten mai-baby! Det hadde vært fantastisk. ❣️

Vi har lagt inn masse aksjer, noe som ikke er bare bare å finne tid til når man går hjemme med en ettåring som er allergisk mot soving :hilarious: håper vi har lagt inn nok! Føler vi burde ha lagt inn noe i dag også 1 dpo, men jeg er litt lei for å være ærlig. El-sex er lissom ikke helt det samme som når det skjer spontant, føles så programmert og tvunget innimellom, spesielt når det må skvises inn i den halvtimen snuppa endelig sovna. Jeg er vel ikke alene om å føle det sånn, håper jeg...

Testet i dag også (el) og de er på fin vei ned, så da er det ganske sikkert at el var i går. Har en del murringer i lyskene så får jo håp om at her skjer det ett eller annet. Noe annet rart er at de siste 2 dagene har jeg vært i kjempeform, full av energi og skikkelig klar i hodet, som om jeg kan klare alt. Økt luktesans og litt ømme pupper. Er vel pga el for det kan umuuulig være gravidsymptomer så tidlig :hilarious::hilarious::hilarious: det hadde vært noe det! Umiddelbar bekreftelse på graviditet.

Nå gjenstår det bare å vente for å kunne teste, tenkte å begynne 8 dpo for det var da jeg fikk første positive med lillesnupp. Så på mandag neste uke blir det da. Spennende dag, første graviditetstest OG første dag i barnehagen for snupp. Det blir en bra dag uansett ❤️ åååå jeg er SÅ spent ❣️
Kjenner til dette med el sex :hilarious: Vi får litt automatisk pause i dpo land for å si det sånn:hilarious:
Godt å være i dpo land da :Heartred
 
CD19 - 2DPO

I dag er jeg altså SÅ forstoppet at det gjør vondt... Skal ikke gå mer inn i detaljer, bare synes det var rart at det oppsto sånn fra én dag til en annen helt plutselig. Nå har jeg alltid slitt mye med det når jeg har vært gravid så på en merkelig måte så gjør det meg glad og gir meg håp, merkelig ting å få håp fra. :hilarious:

Synes også at niplene var litt ømme i går kveld da jeg tok på pysjen...

Om jeg bare er på symptomjakt eller om det faktisk skjer noe gjenstår å se :hilarious::joyful::love017
 
CD19 - 2DPO

I dag er jeg altså SÅ forstoppet at det gjør vondt... Skal ikke gå mer inn i detaljer, bare synes det var rart at det oppsto sånn fra én dag til en annen helt plutselig. Nå har jeg alltid slitt mye med det når jeg har vært gravid så på en merkelig måte så gjør det meg glad og gir meg håp, merkelig ting å få håp fra. :hilarious:

Synes også at niplene var litt ømme i går kveld da jeg tok på pysjen...

Om jeg bare er på symptomjakt eller om det faktisk skjer noe gjenstår å se :hilarious::joyful::love017
Sist jeg ble gravid ble jeg forstoppa på 2-3 dpo, så :hilarious:
 
Klokken 20:00, 2DPO: Første pille med progesteron tatt, vi er i gang! Forhåpentligvis klarer den å forlenge lutealfasen litt... 8-9 dager er lissom litt kort
 
Så kjekt med litt progesteronstøtte! Håper det straks spirer en liten maispire :love017
 
CD20 - 3DPO

I dag er jeg altså SÅ trøtt... Har sovet godt i natt men måtte ta meg en dupp nå sammen med lille snuppa for jeg klarte rett og slett ikke holde øynene oppe. Sammen med en del murringer og sånne stikk i lysken når jeg strekker meg så stiger jo håpet og forventningene her... :smiley-ashamed005 samtidig som jeg tenker at med progesteronstøtte så kan jeg vel få "falske" symptomer?? Herregud at man skal bli så smårar og gå å kjenne på alt i dpo-land :hilarious:
 
Back
Topp