Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Hihi heldigvis har dere god tid til å tenke og føle på det ❤️ og uansett hva dere kommer frem til så blir det sikkert utrolig bra ❤️ ja jeg har alltid følt det samme, at det var viktig for meg at barna mine hadde søsken, men vi visste ikke om jeg kunne få flere enn ett, så veldig glad og takknemlig for at vi kan ha to :love017

Nei det er vel egentlig ikke en så veldig god løsning :hilarious: håper det går seg bedre til etterhvert ja, gjør helt sikkert det ❤️ mange færre som ammer her desverre, føler det er mye større kultur for å gi det opp med en gang det blir litt mer utfordrende enn man hadde trodd. men det er også veldig lite støtte/veiledning å finne om det, både i og utenfor helsevesenet, så skjønner godt at mange kvinner gir opp og føler seg alene om det. Jeg er veldig glad for at jeg har lang erfaring nå fra før, og for Ammehjelpen ikke minst!

Ja prøver å ikke gå i helberedskap hele tiden :hilarious: og når 2 fødselsleger sier at alt er bra så kan jeg nok stole på det, er bare denne lange historien med uhell som forfølger meg si :p går veldig fort!! Spent på når han kommer ❤️
Så kjedelig at det er dårlig støtte og veiledning. Vi er virkelig heldige med ammehjelpen i Norge ❤️ Amming er ikke alltid barebare, så ikke rart at det er vanskelig å få til alene om det er manglende støtte å få..
 
Back
Topp