Hihi!!! jeg har timen ca kl.12 så kommer oppdateringen så fort jeg kan etter detHurra for 12+0!!!
Gleder meg til oppdatering i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi!!! jeg har timen ca kl.12 så kommer oppdateringen så fort jeg kan etter detHurra for 12+0!!!
Gleder meg til oppdatering i morgen!
Åh gratulerer med enorm milepæl12+0
Vis vedlegget 431636
Selvom ikke alle gode ting er tre, eller at på det fjerde skal det skje, så kan vi si at på det femte smeller det her er vi tilbake på barnerimene. Neida, men tenk, endelig over 12+0 for første gang siden svangerskapet med datteren min
Jeg er overlykkelig!!! Det føles stort å komme hit!!!
Formen er ellers lik som før, veldig kvalm på tross av kvalmestillende, sliter med å få i meg mat for brekker meg av synet og lukten av det meste. Kastet nesten opp på butikken her om dagen fordi vi gikk forbi fiskedisken men samtidig er kvalmen et godt tegn!! Håper den roer seg snart
Magen vokser og vokser, tross at vekta er den samme som start, gikk litt ned og så litt opp igjen. Har ikke før-bilde men den var nesten flat, og allerede i uke 3 hadde den blåst seg opp. Men at den vokser er kjærkomment, jeg elsker det pga det det betyr - at et lite gull vokser inni der . og gleder meg til å få en stor fin babymage!
Vis vedlegget 431643
I morgen er det tid for (første) TOUL. Gleder meg og er veldig spent Håper alt står bra til
12+1 OTUL (nummer 1)
Åååå jeg er overlykkelig nå!!
Alt så bra ut, som det skulle! Nakkefold på maks 1,5 mm, noe som er veldig bra. 2 armer og 2 ben, og en liten sprellende knopp der inne
Målt til å være 12+1 eller 12+2, så jeg fortsetter med tellingen som før.
Gynekologen gjettet med 80% sikkerhet på at det er en liten gutt
Vis vedlegget 431709Vis vedlegget 431710
Tusen takk!! Ja, tenk en liten lillebror det blir stas!!Åhhhh, noe så fantastisk lille bebisen! Og tenkt, sansynligvis en lillebror!! Gratulerer
Takk ja tenk om! da blir det én av hver hihiSå herlig, fantastisk oppdatering av lille skatten Og så stas, tenk om det er en gutt da!
Søt du er Jeg blir glad uansett hva det er, er bare så glad for at det ser ut som det BLIR baby hihi men også veldig gøy om det blir en liten lillebrorSå glad jeg ble nå, har gledet meg til oppdatering Tenk om det er en liten lillebror da, så stas fine lille bebisen
Tusen takk kjære du!! Jeg er så glad nå, nå begynner det å gå opp for meg at det skal bli en liten en til på oss stor klem tilbake hihiEt ultragigamegastort HURRAAAA Så glad på dine vegne, kjære du! Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og sannsynligvis en liten gutt i magen Stor klem til deg!
Tusen takk fina!! Ja NÅ kan jeg endelig puste, disse ukene har virkelig sneglet seg forbi. Tenk at jeg endelig er over den milepælen, og at det ser ut som det går bra denne gangenJippi!! Så utrolig glad på dine vegne!! Skikkelig milepæl som er passert og alt står bra til!
Tuuuusen takk!! Ja, tenk, en lillebror vet om ei lita snuppe som kommer til å bli stolt storesøsterJaaaa!!! så utrolig glad på dine vegne tenk en liten bror
Et stort hurra for vellykket toul! Og gratulerer med lillebror!! Så stas!!!12+1 OTUL (nummer 1)
Åååå jeg er overlykkelig nå!!
Alt så bra ut, som det skulle! Nakkefold på maks 1,5 mm, noe som er veldig bra. 2 armer og 2 ben, og en liten sprellende knopp der inne
Målt til å være 12+1 eller 12+2, så jeg fortsetter med tellingen som før.
Gynekologen gjettet med 80% sikkerhet på at det er en liten gutt
Vis vedlegget 431709Vis vedlegget 431710
*Edit:
Og hun sa at morkaken var festet i toppen/litt bak så denne gangen er det stor sannsynlighet for at jeg kjenner mer spark (i første svangerskap hadde jeg den på fremre vegg og det dempet mye)