Så koselig at du følger medSå gøy å høre at det ser ut som alt går fint nå!
Gleder meg veldig til oppdatering etter ultralydene dine!

riktig god påske 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig at du følger medSå gøy å høre at det ser ut som alt går fint nå!
Gleder meg veldig til oppdatering etter ultralydene dine!

riktig god påske 

har byttet til en ny type kvalmestillende og den gjør meg sååå trøtt, tror jeg sov så og si hele dagen i går - og natten. Sånn kan jeg jo ikke fortsette
jeg tester den litt til men hvis det ikke gir seg så bytter jeg tilbake til den andre. Denne fungerer ikke 100% heller, ingen av de gjør det. Det er veldig vanskelig å spise om dagen da veldig mye får meg til å brekke meg og nesten kaste opp imens jeg spiser. Pasta går fint, og prøver å blande inn litt grønnsaker og gode ting med det. Og prøver å få i meg minst ett egg om dagen. Men det sunne kostholdet mitt har sklidd litt ut nå... Og har så sykt mye sukkersug om dagen. Har fått litt påskemarsipan og lakris ifra Norge og unner meg litt av det hver dag nå
Håper alt er bra med lille der inne på tross av at mamma ikke klarer å ernære seg selv så godt om dagen. Det er jo bare litt over én uke siden sist ultralyd, men nå er jeg igjen veldig nervøs for at det ikke er liv der inne selvom jeg vet sannsynligheten for at det går bra nå er over 95%, men jeg har jo en tendens til å være blandt de uheldige få prosentene i de tingene som er usannsynlige så kjenner at det beroliger meg ikke så mye (er vel bare 1% som mister flere enn 3 ganger f.eks.). Mannen er bare positiv og vil ikke tenke tanken engang at det kan gå galt nå, og det skjønner jeg godt at han ikke vil tenke. Men innimellom hadde det vært godt å kunne få lufte litt bekymringer med han. Selvom de kanskje ikke er så logiske. Jeg sliter fortsatt med å glede meg 100% over dette, da jeg er så redd for at det ikke skal gå. Håper bekymringene roer seg når vi forhåpentligvis kommer inn i andre trimester. 
jeg har også blitt innviet i mange av de spanske påsketradisjonene, og her hvor vi bor tar de påske SERIØST! Det er prosesjoner med store gulldekorerte figurer av Maria, Jesus osv, og korpsmusikk nesten hver dag, og man tuller ikke med påske her (mannen min er heldigvis ikke påske-fanatiker). Interessant å se, men det gir ikke meg påskestemning, jeg får mer følelsen av 17. Mai med all korpsmusikken, men er veldig gøy å se og oppleve! 

Nei akkurat nå føles det ikke som den går så fort, men ja, tenk 11+1 allerede - det er helt utrolig11+1 allerede! Tiden går plutselig fort nå. Selv om det sikkert ikke føles slik midt i den verste kvalmenVar kvalmen like ille med frøkna?
Høres ut som en perfekt påske med god miks av ulike tradisjoner. Håper kvalmen blir bedre![]()
kvalmen var så vidt jeg husker like ille med henne, men da kunne jeg jo hvile/sove så mye jeg trengte og hadde ikke allerede en liten en som også trengte mamma mye. Merker stor forskjell på det hehe. Ja det tror jeg at det blir
håper dere får en riktig god påske!! Hvordan går det med deg om dagen? 
Men artig høre om da 
Det er veldig forståelig at det føles som det går saaakte ja, uffNei akkurat nå føles det ikke som den går så fort, men ja, tenk 11+1 allerede - det er helt utrolig![]()
kvalmen var så vidt jeg husker like ille med henne, men da kunne jeg jo hvile/sove så mye jeg trengte og hadde ikke allerede en liten en som også trengte mamma mye. Merker stor forskjell på det hehe. Ja det tror jeg at det blir
tusen takk for det!!
håper dere får en riktig god påske!! Hvordan går det med deg om dagen?
![]()
Jeg har vært heldig å sluppet unna den aller mest lammende kvalmen alle ganger, men husker godt forskjellen fra svangerskap 1 og 2 når det kom til hvile. Er akkurat 2år og 6mnd mellom de to, så eldste ville jo bare ha mamma hele tiden
Denne gangen er det enklere å forklare, men totalkapasiteten er likevel på bunn
Hva blir aldersforskjellen mellom dine to nå? 

Haha ja det er lissom litt sånn pest eller kolera - valgSå koselig med oppdateringSkjønner at bekymringene ikke gir slipp helt enda, håper de gjør det etterhvert
Den kvalmen altså, veldig kjedelig at man skal bli så trøtt av kvalmestillende og. Velge mellom å være kvalm eller sovende og ikke til stede er ikke alltid så lett. Får håpe kvalmen gir seg om ikke altfor lenge!
Så gøy å oppleve en annerledes påske, skjønner at det ikke gir helt påskefølelsenMen artig høre om da
![]()
håper den gir seg snart ja og at energien snart kommer tilbake! Savner å være bedre tilstede for lille 

Så godt at du har sluppet unna mye kvalme i svangerskapene, den unner jeg ingenDet er veldig forståelig at det føles som det går saaakte ja, uffJeg har vært heldig å sluppet unna den aller mest lammende kvalmen alle ganger, men husker godt forskjellen fra svangerskap 1 og 2 når det kom til hvile. Er akkurat 2år og 6mnd mellom de to, så eldste ville jo bare ha mamma hele tiden
Denne gangen er det enklere å forklare, men totalkapasiteten er likevel på bunn
Hva blir aldersforskjellen mellom dine to nå?
Her går det veldig bra nå! Er 15+0 i dag og de to siste ukene har formen virkelig steget, er nesten aldri uggen lenger og energien har kommet mye tilbake igjen nå. Det føles helt fantastisk. Ukene som sneglet seg frem til uke 11-12 har plutselig gått fort etter det. Alt har sett fint ut på otul og på nipt, så nå fortalte vi det til barna denne uken. Så fint å endelig kunne gjøre det. De ble så stolte og glade![]()

ja det med hvilen merkes godt! Og så morsomt, blir 2 år og 7 mnd mellom mine så ganske likt som dine da
det må være slitsomt å være gravid og samtidig ha 2 små å passe på..
så deilig at formen er bedre og at energien har kommet mye tilbake. Andre trimester er virkelig det beste
sååå koselig med den reaksjonen til barna!
så nå har jeg fått en lengre antibiotikakur. Fikk se veldig kort på ul at alt var fint med lille, var bevegelse og hjerteslag
vet det er urealistisk men disse krisetankene går litt avgårde med meg om dagen 

men samtidig er kvalmen et godt tegn!! Håper den roer seg snart 
. og gleder meg til å få en stor fin babymage!
Håper alt står bra til Skikkelig milepæl jaHurra for endelig 12+0!!!! Skikkelig milepælog enda mer når otul er gjennomført i morgen. Gleder meg skikkelig til update
![]()
tenk endelig er jeg der jeg og