Så koselig at du følger med Jaaa nå gleder jeg meg, bare litt over 1 uke til første riktig god påskeSå gøy å høre at det ser ut som alt går fint nå!
Gleder meg veldig til oppdatering etter ultralydene dine!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig at du følger med Jaaa nå gleder jeg meg, bare litt over 1 uke til første riktig god påskeSå gøy å høre at det ser ut som alt går fint nå!
Gleder meg veldig til oppdatering etter ultralydene dine!
Så god du erSå koselig å lese oppdatering hos deg
Nei akkurat nå føles det ikke som den går så fort, men ja, tenk 11+1 allerede - det er helt utrolig kvalmen var så vidt jeg husker like ille med henne, men da kunne jeg jo hvile/sove så mye jeg trengte og hadde ikke allerede en liten en som også trengte mamma mye. Merker stor forskjell på det hehe. Ja det tror jeg at det blir tusen takk for det!! håper dere får en riktig god påske!! Hvordan går det med deg om dagen?11+1 allerede! Tiden går plutselig fort nå. Selv om det sikkert ikke føles slik midt i den verste kvalmen Var kvalmen like ille med frøkna?
Høres ut som en perfekt påske med god miks av ulike tradisjoner. Håper kvalmen blir bedre
Det er veldig forståelig at det føles som det går saaakte ja, uff Jeg har vært heldig å sluppet unna den aller mest lammende kvalmen alle ganger, men husker godt forskjellen fra svangerskap 1 og 2 når det kom til hvile. Er akkurat 2år og 6mnd mellom de to, så eldste ville jo bare ha mamma hele tiden Denne gangen er det enklere å forklare, men totalkapasiteten er likevel på bunn Hva blir aldersforskjellen mellom dine to nå?Nei akkurat nå føles det ikke som den går så fort, men ja, tenk 11+1 allerede - det er helt utrolig kvalmen var så vidt jeg husker like ille med henne, men da kunne jeg jo hvile/sove så mye jeg trengte og hadde ikke allerede en liten en som også trengte mamma mye. Merker stor forskjell på det hehe. Ja det tror jeg at det blir tusen takk for det!! håper dere får en riktig god påske!! Hvordan går det med deg om dagen?
Haha ja det er lissom litt sånn pest eller kolera - valg håper den gir seg snart ja og at energien snart kommer tilbake! Savner å være bedre tilstede for lilleSå koselig med oppdatering Skjønner at bekymringene ikke gir slipp helt enda, håper de gjør det etterhvert
Den kvalmen altså, veldig kjedelig at man skal bli så trøtt av kvalmestillende og. Velge mellom å være kvalm eller sovende og ikke til stede er ikke alltid så lett. Får håpe kvalmen gir seg om ikke altfor lenge!
Så gøy å oppleve en annerledes påske, skjønner at det ikke gir helt påskefølelsen Men artig høre om da
Så godt at du har sluppet unna mye kvalme i svangerskapene, den unner jeg ingen ja det med hvilen merkes godt! Og så morsomt, blir 2 år og 7 mnd mellom mine så ganske likt som dine da det må være slitsomt å være gravid og samtidig ha 2 små å passe på..Det er veldig forståelig at det føles som det går saaakte ja, uff Jeg har vært heldig å sluppet unna den aller mest lammende kvalmen alle ganger, men husker godt forskjellen fra svangerskap 1 og 2 når det kom til hvile. Er akkurat 2år og 6mnd mellom de to, så eldste ville jo bare ha mamma hele tiden Denne gangen er det enklere å forklare, men totalkapasiteten er likevel på bunn Hva blir aldersforskjellen mellom dine to nå?
Her går det veldig bra nå! Er 15+0 i dag og de to siste ukene har formen virkelig steget, er nesten aldri uggen lenger og energien har kommet mye tilbake igjen nå. Det føles helt fantastisk. Ukene som sneglet seg frem til uke 11-12 har plutselig gått fort etter det. Alt har sett fint ut på otul og på nipt, så nå fortalte vi det til barna denne uken. Så fint å endelig kunne gjøre det. De ble så stolte og glade
Skikkelig milepæl ja tenk endelig er jeg der jeg og grugleder meg til otul i morgen, og til å forhåpentligvis snart få svar på NIPT. Håper alt er braHurra for endelig 12+0!!!! Skikkelig milepæl og enda mer når otul er gjennomført i morgen. Gleder meg skikkelig til update
Hihi hipp hurra ja!!Endelig 12+0!!!! Hipp hurra