Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, hurra!!! Så glad på deres vegne!!7+2 Verdens beste dag
Vis vedlegget 429497
Det gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober
Tusen takk til alle dere som har støttet meg og heiet og vært med hele veien. Det har vært uvurderlig denne uken har føltes SÅ eviglangt og jeg har vært litt nede i et mørkt hull. Men nå er jeg oppe igjen
Milepæler:
1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)
-Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)
-hjertet begynner å slå 5+1
-komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4
-Se hjertet slå
- ultralyd i uke 7 (?)
- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1
- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)
- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2
- Tidlig ordinær ultralyd 11+0 (ish)
- NIPT
- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0
Hurra! så gøy å se dagens oppdatering7+2 Verdens beste dag
Vis vedlegget 429497
Det gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober
Tusen takk til alle dere som har støttet meg og heiet og vært med hele veien. Det har vært uvurderlig denne uken har føltes SÅ eviglangt og jeg har vært litt nede i et mørkt hull. Men nå er jeg oppe igjen
Milepæler:
1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)
-Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)
-hjertet begynner å slå 5+1
-komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4
-Se hjertet slå
- ultralyd i uke 7 (?)
- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1
- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)
- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2
- Tidlig ordinær ultralyd 11+0 (ish)
- NIPT
- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0
Tuuuusen takk!!Ææææ så herlig!!! Gratulerer
Tusen takk kjære Luna ja rart hvor forskjellig de måler de forskjellige apparatene. Vi vet jo nå at dette de har brukt i dag ikke er det beste... Om 7-10 dager skal jeg på ny UL men da på klinikken til gynekologen min, der har de bedre apparater så da ser vi sikkert mer viktigste er at spire vokser ja, og at det var et nydelig hjerteslag å se tenker kanskje å bare fortsette med å telle som jeg har gjort til nå, så får jeg heller justere etter otulÅåhh, hurra!!!
Så rart hvordan det er ulike målinger rundtomkring, 1 cm er rundt 7 uker, så ville tippe du er lenger på vei, men vet det er litt forksjell fra apparat til apparat! Mem blir ikke overtasket om du plutselig hopper frem noen dager neste gang, men det viktigste er at lille spire vokser og gror så glad på dine vegne!!
Neimen oj, så koselig!! Tusen takk!!! nå håper jeg det endelig går veien her, ser jo bra ut hittil hvordan går det med deg?Så herlig! Har fulgt med deg helt siden du var i februargruppa, og håpet så for deg! Gratulerer!
Tusen tusen takk fina ja nå må den bare se å klamre seg fast hihi den har fin plassering hittil ihvertfall, noe som gir håp, den ligger helt øverst og litt bak i livmoren virker det som. Hørt at det er en optimal plass kanskje jeg kan få kjenne mer til sparkene også denne gangen (sist hadde jeg morkaka foran på magen og den dempet mye av sparkene)Åååh Alma<3 så fantastisk!!!!
Så gode nyheter!!! Ble utrolig glad og lettet selv på deres vegne nå så må den bare se å klamre seg fast, lille fine bamsemumsen
Tusen takk Lilly! Nå kommer jeg etter dere hihi endelig!Åh, hurra!!! Så glad på deres vegne!!
Hurra er riktig ord hihi Jeg er så glad og lettet!Hurra! så gøy å se dagens oppdatering
Hihi ja det er sant!! du mistet aldri trua tusen takk!!!! Dette er som julaften, påske, bursdag og sommerferie kombinert ganger 10Hærregud så fantastisk dette er jo utrolig gode nyheter jeg viste det hurra
Ja det var jo veldig tidlig og det kan jo hende du blir satt frem igjen senere. for det skal så mye til å måle feil når du er så tidlig på vei uansett, så har det vokst og du er graaviiiidHihi ja det er sant!! du mistet aldri trua tusen takk!!!! Dette er som julaften, påske, bursdag og sommerferie kombinert ganger 10
Tusen takk kjære Luna ja rart hvor forskjellig de måler de forskjellige apparatene. Vi vet jo nå at dette de har brukt i dag ikke er det beste... Om 7-10 dager skal jeg på ny UL men da på klinikken til gynekologen min, der har de bedre apparater så da ser vi sikkert mer viktigste er at spire vokser ja, og at det var et nydelig hjerteslag å se tenker kanskje å bare fortsette med å telle som jeg har gjort til nå, så får jeg heller justere etter otul
Ja, nå må det gå veien! Her går det bare fint, februargutten kom i januarNeimen oj, så koselig!! Tusen takk!!! nå håper jeg det endelig går veien her, ser jo bra ut hittil hvordan går det med deg?