Jeg gir deg ikke opp enda!!Jaaaa...
Skulle så gjerne blitt med dere inn på august
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gir deg ikke opp enda!!Jaaaa...
Skulle så gjerne blitt med dere inn på august
Oj! Så gøy! Det blir spennende!!! Da havner vi kanskje ganske nære med termin da. Håper den sitter for oss begge denne gangen, vi skulle jo vært nesten sprekkferdige vi nå egentligSpennende å følge med! Her har det vært el-symptomer i 2-3 dager, så innbiller meg el i dag eller i morn … Har ikke testa denne runden, så det skal bli spennende
Haha ja samme her! Så spennende og gøy å teste men da selvfølgelig med håp om et positivt utfall vi SKAL detTesting er skikkelig nervepirrende! Elsker å teste men hater negativt resultat
Ja, nå er vi ferdig med depping, vi SKAL faktisk inn i august!!!
Tusen takk for håpingen så koselig at du fortsatt titter innom her iblant, tenke seg til at vi var i samme termingruppe, du er jo snart fødeklar du nå hvordan går det med deg og lillegull?Spennende! Gleder meg til du begynner å teste håper for deg
Hahaha jaaaa!!! Akkurat sånn skal det bli!Oooh jeg kommer snikende rett inn i oppvarming av testefesten!! Vorspiel!! Tre dager til test, også skli rett inn i august
Dette blir spennende!
Snaaaart tid for test!!
Gode dere er! Superspent her jeg og! Når jeg våknet i dag følte jeg at jeg ikke hadde noen symptomer, men nå murrer det godt her. Såpass at det føles som om mensen er på vei, men 5dpo så tviler jeg på at det er mensenSuperspent
Blir veldig spennende å følge med her fremoverDa blir første progesteron satt i kveld!
Siden jeg var usikker på hvor mange dpo jeg faktisk er, 4 eller 5, så ville jeg ikke begynne med den for tidlig (økt risk for exu, at det implanterer seg i egglederen f.eks.).
(Så da kan jeg ikke stole på symptomene lenger fremover ).
Hittil det jeg har kjent på litt av og på:
- følsom/sensitiv (kunne ikke synge barn av regnbuen til datteren min i sta for den ga meg bare lyst til å gråte)
- metallsmak i munnen
- ømme bryster som føltes sprengt/fylte ut
- mensenmurring
- forstoppet
- sensitiv mage
- tykk, slimete gulhvit utflod
- litt tett i nesa
- bekkenet har begynt å si fra at det er der igjen
- kraftig stikk midt i livmora til lunsj, som lyn fra klar himmel
- tidvis svimmel
- himla frysen ved leggetid og på morgenen
- trøtt, spesielt rundt kl.17 (kan også være pga mangel på kaffe, ser ikke bort ifra det)
Så koselig!Blir veldig spennende å følge med her fremover
Må jo følge med ofte inne å leser, heier sånn på deg!Tusen takk for håpingen så koselig at du fortsatt titter innom her iblant, tenke seg til at vi var i samme termingruppe, du er jo snart fødeklar du nå hvordan går det med deg og lillegull?
Så godt å høre at det går fint med dere!! Jeg må ta meg en tur inn å se i gruppa, har ikke klart å gjøre det enda for stakk sånn i hjertet etter jeg mistet men nå går det bedre hihi ååå, så koselig, gøy med heiagjeng håper det går nå!Må jo følge med ofte inne å leser, heier sånn på deg!
Går fint med oss