Får vi det til? ❤️Gravid❤️

CD21 - 4DPO

Hvorfor føles det alltid som at tiden går 10 ganger saktere i dpo-land? :hilarious: veldig klar for å begynne å teste, bare 4 dager igjen til jeg kan ta første tidligtest!!

I mellomtiden går jeg her på symptomjakt... :hilarious: i dag morges synes jeg å merke at brystene var mer ømme enn vanlig. Snuppa på ett år testa det ut med å kaste seg på de med hele tyngden sin, definitivt mer ømme ja.. :scared001Jeg har en del murringer også, når jeg beveger meg litt brått/strekker meg så kommer disse lynsmertene i lyskene som jeg egentlig bare har hatt når jeg var gravid. Føles også generelt som om luktesansen er forbedret, i går luktet jeg ketsjupen på omeletten til mannen min ifra andre siden av rommet. Altså, ketsjup lukter det jo ikke så sterkt av akkurat. Noget spesielt... :laughing025


Håper så iiiinderlig på en positiv test nå, selvom jeg ikke kommer til å føle meg trygg på resultatet. Når jeg mistet nå sist i MA'en så hadde jeg akkurat begynt å senke skuldrene litt, tenkte at "åja, inne i uke 11, da er vi snart i uke 12 og da er jo risikoen myyye lavere, kanskje jeg kan begynne å stole på det her". Vel, det kunne jeg ikke... Så neste gang, da vet jeg ikke når jeg klarer å slippe ned skuldrene. Kanskje ikke før ungen fyller 18 år og flytter hjemmefra si? :p håper vi får være så heldige!!! ☺️♥️:angelic::love017:smiley-angelic001
 
CD23 - 6 DPO

Ikke så mye nytt som skjer her enda, annet enn symptomer som kommer og går. Har veldig ømme bryster i dag og fikk litt håp av det, helt til jeg leste at det var en helt vanlig bivirkning av det kunstige progesteronet. Så, helt blank på om jeg er gravid eller ikke nå. Veksler fram og tilbake mellom "ja, jeg tror det" og "nei, helt sikkert ikke". :rolleyes:

Falt for fristelsen til å ta en el-test i dag, for hvis den har steget så kan det slå ut på g-test, men hvis den er svak så er det ikke vits å kaste bort en g-test. Den var veldig svak, steget 0,01 :hilarious: skjønner ikke hvorfor jeg tester engang da jeg VET at egget mest sannsynlig ikke har gravd seg ned enda, eller at det holder på. Så her må det smøres med meeeer tålmodighet :dance011
 
En kan være så rasjonell en bare vil, men testetrangen er vanskelig å stagge :p
 
En kan være så rasjonell en bare vil, men testetrangen er vanskelig å stagge :p
Testestrangen vant i dag, umulig å stagge, bare 7DPO :hilarious: :p selvfølgelig var den blenda negativ men man får sånne rare ideer i hodet med "tenk-om" :hilarious:

PXL_20230910_065334296.jpg
 
Tenk om man er en av de få som får supertidlig positiv :p
*Tenk om* egget festet seg for flere dager siden, selvom man har testet etter eggløsning og vet at den ihvertfall ikke var tidligere og det var umulig, så vet man aldri...* :hilarious: :hilarious::hilarious: altså, føler at man blir litt smårar i hodet i denne prosessen. Mannen min kikket rart på meg nå og sa "jamen blir ikke det bare å sløse bort en test da". Han skjønner ingenting :p:hilarious:
 
*Tenk om* egget festet seg for flere dager siden, selvom man har testet etter eggløsning og vet at den ihvertfall ikke var tidligere og det var umulig, så vet man aldri...* :hilarious: :hilarious::hilarious: altså, føler at man blir litt smårar i hodet i denne prosessen. Mannen min kikket rart på meg nå og sa "jamen blir ikke det bare å sløse bort en test da". Han skjønner ingenting :p:hilarious:
Nei, det gjør ikke min heller, så jeg nevner ikke noe om at jeg tester så tidlig :p da jeg ble gravid med minsten, så viste jeg ham en strimmel og viste at det var to streker. Han bare "ehhh, det er bare en strek her" mens damene her inne så to (og jeg var jo gravid) :hilarious:
 
*Tenk om* egget festet seg for flere dager siden, selvom man har testet etter eggløsning og vet at den ihvertfall ikke var tidligere og det var umulig, så vet man aldri...* :hilarious: :hilarious::hilarious: altså, føler at man blir litt smårar i hodet i denne prosessen. Mannen min kikket rart på meg nå og sa "jamen blir ikke det bare å sløse bort en test da". Han skjønner ingenting :p:hilarious:
Nei, mannfolk- de forstår seg ikke på akkurat dette her. Jeg hadde en prat med mitt eget eksemplar rasen igår kveld. Han vil at vi bare skal "la det skje", ikke tempe, ikke teste etter el, ikke teste etter hcg før to dager over ikm!! Da forklarte jeg han at jeg trenger ikke å gå og kjenne etter engang, kroppen sier ganske greit ifra rundt el og etter el og mot mensen. Men at symptomene på mens og spire er så like at jeg hadde blitt stressa om jeg ikke fikk teste. Jeg sa masse mer, og han la seg flat og kunne innrømme at dette her var noe han ikke kunne forstå. Han har ikke damekropp.

No shit, Sherlock!
 
Nei, det gjør ikke min heller, så jeg nevner ikke noe om at jeg tester så tidlig :p da jeg ble gravid med minsten, så viste jeg ham en strimmel og viste at det var to streker. Han bare "ehhh, det er bare en strek her" mens damene her inne så to (og jeg var jo gravid) :hilarious:
Nei, mannfolk- de forstår seg ikke på akkurat dette her. Jeg hadde en prat med mitt eget eksemplar rasen igår kveld. Han vil at vi bare skal "la det skje", ikke tempe, ikke teste etter el, ikke teste etter hcg før to dager over ikm!! Da forklarte jeg han at jeg trenger ikke å gå og kjenne etter engang, kroppen sier ganske greit ifra rundt el og etter el og mot mensen. Men at symptomene på mens og spire er så like at jeg hadde blitt stressa om jeg ikke fikk teste. Jeg sa masse mer, og han la seg flat og kunne innrømme at dette her var noe han ikke kunne forstå. Han har ikke damekropp.

No shit, Sherlock!
Nei de har ikke i nærheten av peiling engang... slipper ganske lett unna da, de trenger bare å prestere når de får beskjed om det, vi sitter med alt ansvaret for å finne eggløsning og sørge for at det klaffer, kjenne på symptomer, med hormoner som river oss i den ene retningen eller den andre... er ikke så greit. Godt vi har hverandre her inne til å støtte oss på ❤️
 
I dag våknet jeg med kvalme, ømme bryster og skikkelig mens-murringer i magen. Blir virkelig spennende å se hva det blir, positiv test eller tr?
:nailbiting:

CD24, 7 DPO i dag
 
Merket et kraftig, kort og tydelig stikk venste side nederst i magen i dag. Såpass at jeg sa au høyt. Ikke fordi det var så veldig vondt, kanskje mer fordi jeg skvatt? Økt utflod også, tok på meg truseinnlegg og la et bind i veska, for det føltes som om mensen skulle komme hvert øyeblikk... Fortsatt ingen tegn til blod på papiret. Og altfor tidlig for at tr skal komme. Hatt myyyye murringer hele dagen, vært svimmel, trøtt og kvalm. Åååh dette gir meg håp... vær så snill la det være baby! :smiley-angelic001 :smiley-angelic001:love017
 
Gud, nå er jeg så kvalm at jeg nesten spyr her... har økt ekstremt i løpet av dagen :hungover::wideyed: var veldig kvalm i første trimester med datteren min så nå begynner jeg seriøst å lure her... :nailbiting:

Dette begynner å bli mer enn en dagbok her du... mer en fleregangerfordagen-bok :hilarious:
 
Så mye spennende du kjenner på :smiley-angelic001 Blir veldig spennende med testene de neste dagene!
 
Gud, nå er jeg så kvalm at jeg nesten spyr her... har økt ekstremt i løpet av dagen :hungover::wideyed: var veldig kvalm i første trimester med datteren min så nå begynner jeg seriøst å lure her... :nailbiting:

Dette begynner å bli mer enn en dagbok her du... mer en fleregangerfordagen-bok :hilarious:
Så spennende!! :nailbiting: Når tar du første test??
 
Back
Topp