Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Spent på om du har tatt noen flere tester :Heartred :cool:

Ja har tatt to akkurat nå! Den ene var blenda, også den her.. ikke så godt å se på bildet men når jeg beveger på den synes jeg å kunne skimte en svaaak skygge av en linje nr.2 der. Mulig jeg bare har skikkelig streksyn...?
:nailbiting: :hilarious:

PXL_20230912_060027051.jpg
 
Jeg ser strek :woot: .
Håper den blir sterkere i morgen :).
Krysser fingra for at det ikke er en skygge :)
 
Akkurat levert snuppa i barnehagen og er i skikkelig blæ form i dag, kvalm, vondt i hodet, brystene er litt ømme og murringer. Håper jeg får et svar snart ene eller andre veien for blir sliten kjenner jeg av å gå sånn og vente. Testen i dag var en schrødingers (katt)-test, hverken positiv eller negativ, eller kanskje begge deler på samme tid, umulig å vite :hilarious: :hilarious: skal holde meg nå og ta en til i morgen tidlig, blir veldig spennende!!! ❤️:nailbiting::love017
 
Fyyyy så kvalm jeg er nå :hungover: de siste dagene har jeg fått en ekstrem kvalmebølge rundt kl.17-18 på kvelden som varer noen timer. Hadde akkurat det samme i forrige svangerskap.

I tillegg så har hunkatten min begynt å bli veldig interessert i å ligge oppå meg eller klint helt inntil, det har hun gjort hver gang jeg har vært gravid. Hun er en levende graviditetstest :hilarious: :hilarious:

Blir veldig spennende å se testen i morgen, hvis jeg ikke er gravid nå så skjønner jeg ikke noe... pleier heller ikke ha sånne symptomer før mens, men kanskje jeg ønsker det så sterkt at jeg innbiller meg det? Hvis det går an? :hilarious::confused013
 
Fyyyy så kvalm jeg er nå :hungover: de siste dagene har jeg fått en ekstrem kvalmebølge rundt kl.17-18 på kvelden som varer noen timer. Hadde akkurat det samme i forrige svangerskap.

I tillegg så har hunkatten min begynt å bli veldig interessert i å ligge oppå meg eller klint helt inntil, det har hun gjort hver gang jeg har vært gravid. Hun er en levende graviditetstest :hilarious: :hilarious:

Blir veldig spennende å se testen i morgen, hvis jeg ikke er gravid nå så skjønner jeg ikke noe... pleier heller ikke ha sånne symptomer før mens, men kanskje jeg ønsker det så sterkt at jeg innbiller meg det? Hvis det går an? :hilarious::confused013
Veldig spennende inne her nå :nailbiting: Skal du teste igjen i morgen tidlig?
 
CD27, 10DPO

Fortsatt ingen klar positiv her... begynner å miste håpet. Tok hele 3 tester i dag morges :hilarious:

Hadde en til av cb ultratidlig, den ser ut som lurer meg i dag igjen med sin svake skyggestrek... og to andre som var helt klart negative.

Sist fikk jeg veldig svakt positiv 11dpo så er fortsatt håp, men kjenner jeg ble ganske nedfor nå :sorry:

PXL_20230913_054013161~2.jpg

PXL_20230913_054123661.jpg

PXL_20230913_054059179~2.jpg
 
CD27, 10DPO

Fortsatt ingen klar positiv her... begynner å miste håpet. Tok hele 3 tester i dag morges :hilarious:

Hadde en til av cb ultratidlig, den ser ut som lurer meg i dag igjen med sin svake skyggestrek... og to andre som var helt klart negative.

Sist fikk jeg veldig svakt positiv 11dpo så er fortsatt håp, men kjenner jeg ble ganske nedfor nå :sorry:

Vis vedlegget 414652
Vis vedlegget 414653
Vis vedlegget 414655
Æsj, så kjedelig med sånne tester, spesielt når man får håpet opp med symptomer!! Jeg heller fikk ikke positiv før 11 dpo med andremann, så jeg krysser fingrene for morgendagen!! :joyful:
 
Er lov å kjenne på skuffelsen og det å være nedfor, kjedelig med tester som ikke står til samsvar med symptomer og følelse. Jeg krysser fingrene for morgendagen :Heartred Klem til deg!
 
CD27, 10DPO

Fortsatt ingen klar positiv her... begynner å miste håpet. Tok hele 3 tester i dag morges :hilarious:

Hadde en til av cb ultratidlig, den ser ut som lurer meg i dag igjen med sin svake skyggestrek... og to andre som var helt klart negative.

Sist fikk jeg veldig svakt positiv 11dpo så er fortsatt håp, men kjenner jeg ble ganske nedfor nå :sorry:

Vis vedlegget 414652
Vis vedlegget 414653
Vis vedlegget 414655
Jeg ser strek på de 2 øverste :woot:.
Kan evt bare være for tidlig for digital å slå ut , folk produserer jo hcg forskjellig :).
Så ikke mist håpet enda :)
Krysser fingra for deg :Heartred
 
Jeg tok en titt til på denne, nå er den tørr, og kan helt tydelig se en svaaaaak strek der! :nailbiting::love017
PXL_20230913_090130826~2.jpg


jeg var nok litt rask på å gå i kjelleren :hilarious: det tror jeg også er et symptom... er så sykt følsom om dagen, griner av alt, rørende videoer på insta f.eks. :laughing021
 
Last edited:
Æsj, så kjedelig med sånne tester, spesielt når man får håpet opp med symptomer!! Jeg heller fikk ikke positiv før 11 dpo med andremann, så jeg krysser fingrene for morgendagen!! :joyful:
Er lov å kjenne på skuffelsen og det å være nedfor, kjedelig med tester som ikke står til samsvar med symptomer og følelse. Jeg krysser fingrene for morgendagen :Heartred Klem til deg!
Jeg ser strek på de 2 øverste :woot:.
Kan evt bare være for tidlig for digital å slå ut , folk produserer jo hcg forskjellig :).
Så ikke mist håpet enda :)
Krysser fingra for deg :Heartred
Tusen takk for støtten jenter ❤️❤️ det betyr utrolig mye for meg! :love017

Hvis den stiger sånn som sist så er den ganske svak i begynnelsen, så kanskje det er typisk for meg?

Nei nå er jeg enda mer spent på i morgen, dagene går som sirup her :smiley-angelic001:love017:hilarious:
 
Jeg tok en titt til på denne, nå er den tørr, og kan helt tydelig se en svaaaaak strek der! :nailbiting::love017Vis vedlegget 414667

jeg var nok litt rask på å gå i kjelleren :hilarious: det tror jeg også er et symptom... er så sykt følsom om dagen, griner av alt, rørende videoer på insta f.eks. :laughing021
Jeg tror du er gravid altså :Heartred
 
Å herregud ikke si det da, nå begynner jeg å gråte her igjen... :love7 :hilarious: ❤️

Håper det! Men redd for å tro på det også i tilfelle ikke, men tenk om jeg er det da?? Tenk om du også får nå og vi faktisk klarer å gå inn i mai sammen!! (selvom du teoretisk sett vil få junitermin) :nailbiting::love017
 
Back
Topp