Får vi beholde deg?

Og så er det 3 uker og 4 dager til UL [:D] wiiii!!! [:D] Gleder meg?? JA [:)]
 
Wiii!! Uke 16!! [:D]

Jeg må si at ukenegår fortere og fortere [:)] Det er også 2 uker og 4 dager til UL. [:D]
 
Da har jeg kommet meg til uke 17!! [:D]
 
Det er 1 uke og 4 dager til UL, dette er så spennede at jeg nesten ikke holder ut!! I går kveld, da jeg og sambo skulle legge oss, prøvde jeg å kjenne etter liv. Og jeg trur jeg kjente noe.. det var morsomt! Gleder meg til å være helt sikker på at babyen sparker [:D] Da vet jeg mer om babyen har det bra [:)]
 
Ei god venninne av meg har begynt i samme bedrift som meg [:D] vi har jobbet på samme avdeling, men så gikk kontrakten hennes ut, vikariat. Jeg mistet jobben pga nedbemanning, men fikk en ny jobb i en annen avdeling [:)]
 
Venninna mi fikk en annen jobb i et annet firma, men misstrivdes der. Hun ble tipset om en ledig stilling i samme firma som meg, og fikk jobben [:D]
 
Det er hennes første dag i dag [:)] Var og møtte henne og gav henne en nyttårsklem, da en "gammel" kollega av oss, hilste. Hun stod et stykke unna, så vi var litt usikker på hvem av oss hun snakket til. Hun spurte om hvordan det gikk, og tok seg på magen, for å si at hun mente med babyen. Da sier venninna mi, joda det går bra! HÆ??! sier jeg... hun "gamle" kollegaen ropte "avslørt"!!
 
Jeg ble helt paff, og da jeg spurte om venninna mi var med barn,sa hun "vi tar det siden" Åååå!!! Jeg vil vite det nå!! Hun har prøvd i over ett år.. så det hadde vært fiint om de er i lykkelige omstendigheter!! Gleder meg til å snakke med henne!! Håper hun får tid til lunsj i dag!! [:D] hihi
 
oi, dette ble et langt innlegg.. jaja [:D]
 
Tusen takk [:D]
 
Snart er du også 17 uker på vei [:)] Dette er morro [:D]
 
Da har vi vært på enda en kontroll :) Sambo var med, fordi jeg ville at han skulle ta en blodprøve for å finne ut om han også er Rh - :) men han trudde den skulle tas på A-hus og spurte legen om han kunne ta den når vi skal på UL om 10 dager. Jeg skjønte ikke helt hvorfor han ville det, men han trudde det siden det sto A-hus på skjemaet. Det er jo bare fordi prøven sendes til A-hus. Jaja, legen sa at det ikke var noe problem :)

Selve kontrollen gikk bra. Blodtrykket ligger fortsatt på 135/80, greit det. Urinprøven var negativ, så da er det ingen UVI :) Og godt er det. OG så fikk vi høre hjertelyden!! Han fant den ikke med en gang, vet ikke hvor lenge han forsøkte. Legen prøvde sikkert ikke så lenge, men det føltes leenge. Han sa jo at sjansen for å høre noe er stor siden jeg er kommet i uke 17, men at om han ikke finner den, er det ingenting å frykte. Mens han forsøkte lå jeg og tenkte at det trenger ikke å bety noe... HVOR ER HJERTELYDEN??!! JEG MÅ BE OM EN TIDLIGERE UL! :) Men sååå fant han den :) Wiii! Ca 150 slag i minuttet... han hadde problem med klokken, så derfor sånn ca :)

Mmmmm, en fantastisk lyd ja! :) Gleder meg til UL!! :)
 
Juhuu... da har jeg gått til innkjøp av ei mammabukse[:D] På HM [:)]
At jeg ikke har tenkt tanken før nå, vet jeg ikke!! Den var bare sååå inderlig god å ha på seg!! Deilig med den delen som jeg kan trekke over magen [:D] Må nok kjøpe en til, for nå vil jeg ikke gå tilbake til vanlig bukse. Den er grei, den jeg har, men den begynner å bli litt for stram over magen, og da får jeg vondt :( Fant også en kjempefin mamma kosejakke :) men den i M var et hakk for trang over puppene [:D] hihi.. og armene var litt for korte, synes jeg.. jeg liker å kunne dra ermene godt nedover hendene mine [:)] kose skikkelig [:D]

Og så er det 9 dager til UL!! [:D]
 
8 dager igjen til UL!! :) Wiii!! Dette blir gøy! :)
 
Ja, du får det sagt!
Jeg kommer sikkert til å glemme noe mens jeg ligger på sykehuset, og får sikkert sambo til å kjøre hjem etter det :) men ikke før etter at bebisen er født! Å som jeg gleder meg!!
 
7 dager til UL nå!! :) Wiii!!
 
Wiii, i går var det 6 dager  til UL.

I dag er det 5 dager til UL!! Tiden går fort ja! :)
 
Wuhuuu! 18 uker i dag! 2 uker til jeg er halveis [:)] Dette går i en rasende fart! [:D]
 
Og så er det 4 dager til UL!! [:D]
 
Wiiii!! 3 dager til UL!!
 
Jeg har enda ikke kjent bevegelser som jeg med 100 % sikkerhet vet er babyen! For 2-3 uker siden kunne jeg kjenne noe jeg trudde var bebisen. Det skal bli godt å komme seg til UL, og se at alt er som det skal være! Gleder meg!! [:D]
 
Juhuuu!!! I går var det 2 dager til UL, men nå er UL allerede I morgen [:D] Iiik!! Skummelt!

Jeg håper alt står bra til! Jeg har ingen grunn til å misstenke noe annet.
Jeg synes det er lettere å tenke det værste, og bli positivt overrasket.. dumt, for meg skal jo gå og glede seg [:)] Være optimistisk [:D]

Så nå skal jeg være optimist, med en smule bekymring [8|]
 
Da er en vellykket UL-undersøkelse! :) Det viser seg at det ligger en liten Gutt og koser seg inni magen min :)
Det var så fantastisk å se han!! Med en gang bildet kom opp, rørte han på seg :) Strakte hals og var så søt! Det ser ut som om han får en liten oppstoppernese :) hihi, utrulig søt! :)

Jeg går bare å småsmiler for meg selv. Jeg var så nærvøs at jeg ikke helt vista hvor jeg skulle gjøre av meg. Da navnet mitt ble ropt opp, banket hjertet enda raskere, om det var mulig! :) hihi.

Alt er i skjønneste orden!! Ingen avvik. Hjertet hadde 4 kraftige kammerer og hjertet er bare 1 cm stort!! Helt utrulig! Fordøyelsesystemet fungerer helt som det skal! Han gapte også, så han drikker og tisser fostervann! Nyrene er også fine! Altså alt er bra!

Det er sikkert mer jeg vil skrive om, så da tar jeg det senere :) Nå skal jeg bare slappe av og kose meg :D


Ja, det var terminen jo! Hadde termin den 15 juni, men ble satt frem til 12 juni! Så nå er jeg 19 + 1 uker på vei :) Wiii!!!

 
Må jo legge ved det andre bildet også! :)

 
Oi oi oi oi oi!!!!
 
Nå er jeg halveis!! Eller i morgen er jeg egentlig halvesi. Da har jeg gått 20 uker og 1 dag, og har 20 uker og 1 dag igjen :)
Dette er så utrulig spennede, at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg!
 
Jeg har kommet meg igjennom uke 10, uke 12, uke 16! Snart er det uke 21 og uke 24 :) Og da kan jeg prøve å slappe litt av :) hehe. Jeg tar det egentlig med ro nå da :) men av og til kommer tankene snikende, og det er ikke vanskelig å skyve dem bort da :)
 
Minker ja, men desverre blir ikke bekymringene ikke borte. Men det er greit det, bare jeg får en frisk og rask gutt :)
 
Du er snart i uke 20 også, bare en uke til så :) Spennede :)
 
Tenk på den deilige lukta av nybadet baby! Mmmmm :)
 
Underlig drøm!!
 
Jeg drømte at jeg hadde fått babyen, men at den var veeldig liten. Den lå ikke i kuvøse eller noe, den var frisk og alt var bra, men den var ca 20 cm, og tynn. Hodet var så vidt større enn brystvorta, så at den klarte å gape over er et under. Og så så jeg at melka, hvit som vanlig melk, rant fra puppen og ned i babyen. Dagen etter var han blitt litt større :) hehe
 
Jaja, morro å drømme rare drømmer, så lenge de ikke er vonde da :)
 
Wiii!! Da har samboeren min kjent spark fra junior!!  Hihi, ble rørt til tårer jeg 

Det var bare helt fantastisk!

Først lå jeg på rygg på sofaen og kjente små dult neders i magen, strøyk over magen og så kjente jeg et spark på utsiden. Jeg fikk samboeren min til å kjenne, i håp om at junior skulle gi fra seg enda ett spark. Og det gjorde han!! [:)]
Kjente at øyene ble fylt av tårer, og de rant ut [:D]

Det er så herlig å gå gravid!! :)
 
Jeg mener å ha kjent noe snart 2 uker, men var ikke 100 % før i går, da vi begge kjente på utsiden av magen :)

Kjenner du noe? ooo, 3 dager til du er halveis (20+1) Morro morro!!!

De sparkene han gir ifra seg nå, er så søte og gode :) Får meg til å tenke på kattunger, så søte er sparkene :) hihi
 
Til en mor, fra en mor.
Vi er de heldigste på jord.
Våre barn har vi kjent siden tiden i magen,
et større mirakel enn solen om dagen.
Og selv om de raser imot oss med sinne,
ha alltid dette i ditt minne.
At bak hvert ord de sier til deg
så finnes alltid et
JEG ELSKER DEG.
 
Back
Topp