Får partner være med på ultralyd?

Jeg ringte Ullevål i dag. Og dem gjorde meg oppmerksom på at det er et koronaTELT utenfor bygg 8 som man skal registrere seg i. Var ikke helt forberedt på å bli møtt av et telt, men glad jeg ringte og fant ut av det. Hadde sikkert ikke skjønt noen ting om jeg hadde møtt opp.
Hva skjer i dette teltet? Er det info?
 
Hva skjer i dette teltet? Er det info?

De stiller spørsmål om symptomer, om du har vært i karantene etc. Om de tror du kan være smittet kan man ikke komme inn, men må få ny time senere.. Det gikk ganske fort, ble stilt ca 10 spørsmål og fikk et skjema på at jeg var kartlagt for korona. Så kom jeg inn Det var vekter foran inngangen som sjekka at jeg var klarert
 
Fikk heller ikke filme eller bruke facetime under ultraly


Veldig kjedelig :arghh: fikk heller ikke lov å filme det men jordmor tok seg veldig god tid og var helt super. Får krysse fingrene at det kanskje har letta litt på restriksjoner til deg dagen :) uansett så er det bare helt fantastisk å se det lille nurket :Heartbigred
Ja gleder meg veldig til å se :Heartred:Heartred
 
Jeg fikk ikke filme eller bruke FaceTime på Ahus når jeg hadde oul :(

Så leit :( Var du på selve Ahus eller i Ski? Jeg har fødeplass på Ahus, men skal på OUL i Ski, som visst nok tilhører Ahus. Hadde et håp om at mannen fikk være med via FaceTime..
 
Så leit :( Var du på selve Ahus eller i Ski? Jeg har fødeplass på Ahus, men skal på OUL i Ski, som visst nok tilhører Ahus. Hadde et håp om at mannen fikk være med via FaceTime..
Selve Ahus, Nordbyhagen. Men tror det kommer an på hvilken jordmor man får også altså :)
 
Jeg ringte Ullevål i dag. Og dem gjorde meg oppmerksom på at det er et koronaTELT utenfor bygg 8 som man skal registrere seg i. Var ikke helt forberedt på å bli møtt av et telt, men glad jeg ringte og fant ut av det. Hadde sikkert ikke skjønt noen ting om jeg hadde møtt opp.
Greit å vite hva jeg skal se etter på fredag! Er vel spørsmålene som stilles der man skal bruke de 15 min før timen på, da..;) Takk for info :)
 
På Kalnes fikk vi bruke FaceTime eller lignende, men droppet det ettersom mannen var på jobb og det føles litt kleint for jordmor å skulle måtte «avsløre» dette live.
 
Back
Topp