Ahus ja..Ikke jeg heller, men du var også på Ahus?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahus ja..Ikke jeg heller, men du var også på Ahus?!
Da har du litt erfaring!Jeg fødte i 2000, 2004, 2006, og 2020Og nå om noen uker.. Hadde ikke noen sånn samtale sist heller?
Men mulig ahus ikke praktiserer det![]()
Hadde ikke hørt om det før- men da er det tydeligvis ulik praksis. En jeg kjenner var på det før jul og da var det med ctg og greier( før de strenge restriksjonene)Jada, jeg har fagbrev i fødsel, som samboeren min sierDa har du litt erfaring!Hadde ikke hørt om det før- men da er det tydeligvis ulik praksis. En jeg kjenner var på det før jul og da var det med ctg og greier( før de strenge restriksjonene)
Skulle gjerne hatt en ultralyd til, før fødsel.. For å se størrelsen (og at alt er bra selvfølgelig..) Men når jeg ikke fikk noe info om det sist, i 2020, så har nok ikke ahus noe sånt tilbud nei…Ringte å spurte, de sa jeg fikk ha med partner! Og de var sååå hyggelige der! Følte meg umiddelbart kjempegodt ivaretattRingte direkte til ABC. Døgnåpen vakttelefon.

Ja jeg vet! Jeg er så glad for å være på abc og ikke vanlig fødeavdeling!Ringte å spurte, de sa jeg fikk ha med partner! Og de var sååå hyggelige der! Følte meg umiddelbart kjempegodt ivaretatt![]()