Får ikke sove...

Aqvalie

Child of the Universe
Sliten og trøtt, men får allikevel ikke sove.
Sto opp i 07-tida i dag. Sov i 2,5 timer på ettermiddagen og nå har jeg ligget i sengen siden kl 23, men får ikke sove. Gikk så langt at jeg ble sulten, så måtte stå opp å ta meg en yoghurt. For ligger jeg sulten, så får jeg ihvertfall ikke sove.

Flere slitne, men rastløse sjeler der ute?

Får vel gå inn å legge meg igjen og forsøke å sove..

God natt.. håper jeg! :)

Er og oppe. Flermannsrom, ikke lett å sove :/ men mini sover og vil ikke våkne for amming. Tar ca hele sengen å gjør hun :p så ligger ikke optimalt :p og dumme smerter "der nede". Så blir vel liggende oppe en stuuumd til

Våknet nettopp, fått sove i sånn ca 3t nå.. Blir vel ett par timer før jeg sovner igjen.. :(

Kan ihvertfall trygt si at jeg aldri har hatt kynnere.. Før nå.. ;)

Får heller ikke sove, eller har fått sove.. men har en 4 åring som ikke vil sove I egen seng.... følge tilbake,pakke rundt og kysse godt natt x antall ganger før det er stille I nøyaktig 4.5 min sånn at du finner roen så ropes det: må tisse! Ja, ja, bare å følge ned 2 etg ( da badet I soveromsetg er under oppussing) for å så følge opp 2 etg for å ligge våken å vente på neste; tørst! ( + mini trulte I magen våknet) ligger faktisk å lurer på om jeg er sulten/tørst selv...... godt jeg er ute I permisjon så jeg kan sove litt utover dagen... har faktisk gått så langt at jeg har begynt å dra inn julenissen I denne vandringen med 4 åringen...

Sover heller ikke! Selv om jeg så gjerne så gjerne skulle gjort det :)

Sovna 1-1:30 og våkna 6. Gleden ved å ha "partyblære" for tida..

Håper på å sovne igjen, men akkurat nå føles d ut som jeg blir liggende våken en stund..

Sliter mye med søvn her også:( i går stod jeg opp 06.00 og tenkte jeg skulle prøve å la være og sove på dagen for hadde bare ligget og vridd meg natta før. Holdt ut til 23 i går. Sover godt i 3 timer så våkner jeg!! Vil være uthvilt :( :)

Sliter mye med søvn her også:( i går stod jeg opp 06.00 og tenkte jeg skulle prøve å la være og sove på dagen for hadde bare ligget og vridd meg natta før. Holdt ut til 23 i går. Sover godt i 3 timer så våkner jeg!! Vil være uthvilt :( :)

Er ikke d typisk!? Her forsøker jeg bare å få søvn, spiller ingen rolle når, bare d blir søvn.

Har vært våken siden 5 idag.. Tviler på at jeg får sove mere
Blir vell litt søvn utover dagen håper jeg!

Her har jeg fått en ny runde med omgangssyken, så har løpt på badet med jevne mellomrom i natt... Og ligger på gjesterommet nede for ikke å smitte resten, men her har det vært alt for varmt og alt for varm dyne, så jeg har kanskje sovet et par timer ila natten:( Så her blir det sofaen resten av dagen!

jeg har også lagt våken i stortsett hele natt :( trodde jeg var kommet inn i en god søvn rytme etter flere mnd uten søvn, men nei..... :/

Her har jeg fått en ny runde med omgangssyken, så har løpt på badet med jevne mellomrom i natt... Og ligger på gjesterommet nede for ikke å smitte resten, men her har det vært alt for varmt og alt for varm dyne, så jeg har kanskje sovet et par timer ila natten:( Så her blir det sofaen resten av dagen!

Huff da!

Håper du raskt bli bedre! God bedring!!

Fikk heldigvis sove i halv 3 tiden i natt.. Våkna igjen halv 7. Bare å gi opp å sove, får heller sove mer ila dagen.. Er nok litt ekstra spent pga jmtimen etterpå!

Godt å høre at man ikke er alene.. Opp ett par ganger i løpet av natta her er standard.. Men har en rolig dag, med kun litt me time hos frisøren på kalenderen :-) passe på nå for blir sikkert en stund til neste gang ;-)

Masse god bedring! Unner ingen å bli syk nå før fødsel..

Huff da!
Håper du raskt bli bedre! God bedring!!

Masse god bedring! Unner ingen å bli syk nå før fødsel..

Tusen takk for det! Nå føler jeg meg helt fin igjen, spiser og drikker som vanlig... Skjønner meg ikke helt på det:p Alle tre hadde vært friske i en uke (etter 2,5 uke med oppkast på rundgang), rart det plutselig skulle komme igjen:yuck:
Men 1,5 uke til termin, så NÅ skal vi holde oss friske frem til fødsel - orker ikke flere runder nå:shifty::)

Tusen takk for det! Nå føler jeg meg helt fin igjen, spiser og drikker som vanlig... Skjønner meg ikke helt på det:p Alle tre hadde vært friske i en uke (etter 2,5 uke med oppkast på rundgang), rart det plutselig skulle komme igjen:yuck:
Men 1,5 uke til termin, så NÅ skal vi holde oss friske frem til fødsel - orker ikke flere runder nå:shifty::)

Forhåpentligvis er dere helt ferdig med d alle sammen! Og siste rest av svangerskapet blir rolig og behagelig ;)

Sover også dårlig. Eller siver godt når jeg sover, men opp hver 1-2 timer på natta. Da blir det rimelig ustabilt med søvn. Er dårlig på å få sove på dagen også :(
Gleder meg til lille er ute.

Sovnet tilslutt i 03.15 tida tror jeg, fortsatt veldig sånn av og på. Våknet i 7-tiden av storebror som kom i senga og vi lå og pludret i 20 minutter før samboer sto opp med han. Jeg hadde spurt om jeg kunne få lov å få sove ut i dag og at han tok alt ansvaret for storebror, noe han sa var greit. (Lucky me :D )
Brukte vel en time før jeg sovnet ordentlig igjen og våknet nå rundt kl 10..
Helt sånn i ørska. Nå føles det ut som om man plutselig har sovet for lenge, sånn som når man i "ungdommen" sov til kl 15-16 på en søndag. Vondt i rygg og kropp. Føler man ikke kan vinne fortiden. Blir "uffa" i kroppen uansett.

Så nå vil jeg ha skikkelig "uffa" i kroppen, og få ut den herre ungen snart. Mama wants her body back ;)

Back
Topp