Får IKKE sove! :(

Ingen gode råd dessverre, men skjønner frustrasjonen. Jeg våkner med jevne mellomrom hele natta, fordi jeg har begynt å snorke slik. Helt grusomt! Våkner av at jeg enten snorker høyt, eller hoster og harker pga. mye slim. Har hatt det slik en måneds tid, og begynner å bli desperat. Den beste søvnen kommer selvfølgelig på morgenen rett før jeg må stå opp.. Er så trøtt på morgenen at jeg har mest lyst å grine noen ganger. Har rett og slett begynt å grue meg til å legge meg, noe jeg vanligvis ser frem til:-(
Skal til legen i morgen, og håper han har noen gode råd.

Har hatt det på akkurat samme måte. Føler jeg prøvde alt uten at noe funket, så måtte tilslutt få sykemelding siden jeg sov i Max 2 timer før jeg måtte opp for å gå på skolen, helt utslitt... Men fikk sykemelding bare 2,5 uke før terminen skulle starte, så det var jo like greit :o

Søkte på google i håp om å finne noe tips for å sove litt lenger om nettene. Fant da denne siden: http://www.plusstid.no/Barn-og-familie/Gravid/12-soevntips-til-gravide
Kanskje noen av dere allerede har sett på dette/har prøvd eller kan noen av disse tipsene. Legger ihvertfall til linken.
Men jeg skal se om jeg får prøvd noen av de tipsene jeg ikke har tenkt over.
Får håpe det blir bedre nattesøvn for oss alle idag! :Heartpink:sleep002

Jeg er våken igjen jeg. Våkna halv fem.. Skal opp og på jobb klokken 6..

Idag kan jeg ikke være hjemme, så nå MÅ jeg faktisk sovne igjen..

Har det helt likt :-( sovner ikke før 2-3 og våkner 5-6, noen ganger etter bare noen minutter. Prøvde nå å sove etter å ha sendt snuppa i bhg, fikk bare til å sove ca halv time :(
Håper ikke det blir slik frem til fødselen..
Onsdag klarte jeg å sove helt til halv 8 :-D ny rekord i svangerskapet uten å våken siden jeg la meg sånn halv 2. Så da er det håp! Men har dessverre ikke noe tro på at det vedvarer..:-/

Onsdag klarte jeg å sove helt til halv 8 :-D ny rekord i svangerskapet uten å våken siden jeg la meg sånn halv 2. Så da er det håp! Men har dessverre ikke noe tro på at det vedvarer..:-/
Det skulle stå i natt, telefonen som fikser på det på man skriver..

Jeg også sover litt lettere/dårligere nå. Våkner kl 04, 05 osv.

Prøv å la mobilen ligge, lyset være av etc.
Jeg legger meg litt tidligere enn normalt, kl 22 senest.

Jeg får ikke sove om kveldene, klokken blir 1,2 og 3 før jeg sovner. Men sovner fort igjen om natt, helldigvis :)

I natt har jeg fått sove. Våkner en del, men sovner fort igjen. Sov fra kl 24 til 1030. Utrolig deilig

Skrøyt så av at jeg endelig hadde en natt med god søvn natt til i går, men det ble vist med den natta...:-( Sovet toppen 2 timer , og nå måtte jeg stå opp..Humørsvigningene blir jo helt grusomme å ha med gjøre med så lite søvn også! Gråter for ingenting..:-/

Skrøyt så av at jeg endelig hadde en natt med god søvn natt til i går, men det ble vist med den natta...:-( Sovet toppen 2 timer , og nå måtte jeg stå opp..Humørsvigningene blir jo helt grusomme å ha med gjøre med så lite søvn også! Gråter for ingenting..:-/
Da er vi nok flere om det :) var så glad i går for å ha fått igjen søvnen min, og trodde og håpet på at det skulle vare. Men nei da, der ble jeg lurt.. her sitter jeg våken etter bare 2 timers søvn :-(

Seriøst?? Virker det? :p var jo veldig dyr til å være en app! Kanskje jeg må prøve, begynner å bli rimelig desperat etter en god natt søvn

Hvordan funker den da,??

Hadde også en god natt, men så kom en ny tullenatt. Håper jeg får sove litt mer nå.

Jeg har ikke prøvd akkurat den appen, men jeg har prøvd flere av de andre de har - bl.a. bikini appen, sugar stop appen og Easyloss Gastric band appen.
Nå etter januaren har begynt på, har jeg brukt de hver eneste kveld før jeg har sovnet. Ikke for å "slanke meg", men fordi jeg kan ha problemer med "feil type mat", så er faktisk disse appene og hypnose det nærmeste jeg har kommet svaret på å ha et sunt og godt forhold til mat.
Jeg har ikke spist noe som helst godteri siden nyttårsaften (ser vi bort i fra naturlig sunn snacks som nøtter, rosiner, epler og den slags.. også har jeg dristet meg til en snack a jacks i ny og ne :P ).
I forrige svangerskap gikk jeg opp nesten 30 kg. Denne gangen har jeg kun gått opp ca 7-8 kg - og jeg har spist mye sunnere. Så jeg føler ihvertfall at det hjelper. :)

Og hele poenget med hypnose er på en måte det samme som med mindfullness. Du legger deg ned, med hodetelefoner, også får du beskjed om å puste dypt.. du lytter til en rolig behagelig stemme som får deg til å slappe av ytterligere. Du lytter til hva stemmen sier, men før du vet ordet av det flyter du vekk i drømmeland.. ihvertfall er det sånn for meg. Og det supre er jo at underbevisstheten får med seg det som blir sagt selv om du ikke lenger er bevisst.
Av alle kveldene nå i januar som jeg har brukt den er det 1 eller 2 kvelder jeg ikke har sovnet iløpet av hypnosen, men da er allikevel kroppen min så avslappet at jeg sovner rett etterpå.

Derfor vil jeg tro at en app, som er designet til å få deg til å sovne, absolutt vil funke, når de andre appene de har funker på samme måte for meg :P
Det koster en del... men samtidig, hva er vel 49kr i dag om det faktisk hjelper?
For meg har det ihvertfall vært verdt pengene :)

Jeg bruker ca 1 time på å sovne, men sover kjempedårlig med masse mareritt og våkner etter et par timer og da ligger jeg våken, stresset og tenker på at jeg ikke har alt klart og hvordan fødselen blir. Blir varm og kvalm og sint og hvis samboeren snorker tenker jeg på hvordan jeg kan vekke han med å hive en bøtte vann på han... Sååååå snill når jeg er hormonell :rolleyes: begynner å bli utslitt av å ikke sove

Jeg bruker ca 1 time på å sovne, men sover kjempedårlig med masse mareritt og våkner etter et par timer og da ligger jeg våken, stresset og tenker på at jeg ikke har alt klart og hvordan fødselen blir. Blir varm og kvalm og sint og hvis samboeren snorker tenker jeg på hvordan jeg kan vekke han med å hive en bøtte vann på han... Sååååå snill når jeg er hormonell :rolleyes: begynner å bli utslitt av å ikke sove
Bruk sånne " sov i ro" i ørene , det hjelper så det blir stille iallefall.

Back
Topp