Seriøst?? Virker det?

var jo veldig dyr til å være en app! Kanskje jeg må prøve, begynner å bli rimelig desperat etter en god natt søvn
Hvordan funker den da,??
Hadde også en god natt, men så kom en ny tullenatt. Håper jeg får sove litt mer nå.
Jeg har ikke prøvd akkurat den appen, men jeg har prøvd flere av de andre de har - bl.a. bikini appen, sugar stop appen og Easyloss Gastric band appen.
Nå etter januaren har begynt på, har jeg brukt de hver eneste kveld før jeg har sovnet. Ikke for å "slanke meg", men fordi jeg kan ha problemer med "feil type mat", så er faktisk disse appene og
hypnose det nærmeste jeg har kommet svaret på å ha et sunt og godt forhold til mat.
Jeg har ikke spist noe som helst godteri siden nyttårsaften (ser vi bort i fra naturlig sunn snacks som nøtter, rosiner, epler og den slags.. også har jeg dristet meg til en snack a jacks i ny og ne

).
I forrige svangerskap gikk jeg opp nesten 30 kg. Denne gangen har jeg kun gått opp ca 7-8 kg - og jeg har spist mye sunnere. Så
jeg føler ihvertfall at det hjelper.
Og hele poenget med hypnose er på en måte det samme som med mindfullness. Du legger deg ned, med hodetelefoner, også får du beskjed om å puste dypt.. du lytter til en rolig behagelig stemme som får deg til å slappe av ytterligere. Du lytter til hva stemmen sier, men før du vet ordet av det flyter du vekk i drømmeland.. ihvertfall er det sånn for meg. Og det supre er jo at underbevisstheten får med seg det som blir sagt selv om du ikke lenger er
bevisst.
Av alle kveldene nå i januar som jeg har brukt den er det 1 eller 2 kvelder jeg ikke har sovnet iløpet av hypnosen, men da er allikevel kroppen min så avslappet at jeg sovner rett etterpå.
Derfor vil jeg tro at en app, som er designet til å få deg til å sovne, absolutt vil funke, når de andre appene de har funker på samme måte for meg

Det koster en del... men samtidig, hva er vel 49kr i dag om det faktisk hjelper?
For meg har det ihvertfall vært verdt pengene