Får IKKE sove! :(

Jeg sov hele natta! :smiley-bounce015 Så utrolig deilig det var! Kan ikke si at det var kvalitetssøvn hele natta, men så lenge jeg ikke ligger våken i mane timer er jeg lykkelig :D

Fikk 4-5 timer med søvn i natt og 1 time på ettermiddagen. Skulle tro jeg sku sovna fort ikveld.. Men her ligger jeg altså...

Nå er jeg så drittlei av å våkne hver eneste natt og ikke få sove igjen. Våkner i 2-3 tiden og ligger våken til rundt 06 :( i dag prøvde jeg å tvinge meg selv våken hele dagen for å så legge meg rundt kl 23. Va kjempetrøtt og sovnet på et blunk. Våknet kl 02 med at jeg måtte på do og her ligger jeg altså. Finnes ikke trøtt ;( tips og gode råd tas imot med stor takknemlighet!
Det er nok helt vanlig :) jeg var sånn sist, og fikk beskjed av jordmoren min at hu hadde hatt mye hjemmelaget brød kl4 på natta :p
Jeg tok med meg dyna og puta på sofaen og så på tv/film til jeg sovnet igjen.

Jeg må bare lære meg å legge meg til å sove. Skal bare skal bare også er kl 2. Fire timer søvn er ikke godt for noen

Jeg har begynt å gå kveldstur, og det hjelper veldig. Bare 10-15 min tassing i vinterkulda med samboer rett før senga er faktisk veldig effektivt. Burde prøves! :)

Jeg har begynt å gå kveldstur, og det hjelper veldig. Bare 10-15 min tassing i vinterkulda med samboer rett før senga er faktisk veldig effektivt. Burde prøves! :)
Hadde kanskje ikke vært så dumt. Men jeg kan sove så lenge jeg vil om morgene, så jeg stresser egentlig ikke så mye med det. Men burde nok hatt en bedre rytme :-/

Hadde kanskje ikke vært så dumt. Men jeg kan sove så lenge jeg vil om morgene, så jeg stresser egentlig ikke så mye med det. Men burde nok hatt en bedre rytme :-/
Jeg må stå opp 8 noen dager pga jobb, men noen dager kan jeg sove hele dagen. Funnet ut at jeg står opp 8 uansett så får jeg heller legge meg kjempetidlig om det trengs :) Er jo helt opp til en hver, men det har hjulpet meg litt. Nå har også sola så vidt kommet tilbake, så prøver å få sett den når den først er her i ca 30 min ;)

Søvnløs natt her. Aktiv baby, finner ingen hod stilling, snorkende partner.... Arg. Må opp mellom06-07

Jeg har begynt å ta et varmt bad hver kveld, en halv paracet mot symfysesmerter pluss at jeg får en liten fot- og ryggmassasje hos sambo. Så de siste to nettene har jeg sover relativt bra! Våkner veldig ofte, men får til å sovne igjen. Opp kl 06, men det kan jeg leve med så lenge jeg får litt søvn :D får se i natt om jeg fortsetter i samme spor, krysser fingrene!

Sov 2,5 timer i natt.. Ikke helt heldig når jeg skal være alene med toåringen.
Når jeg endelig hadde funnet en behagelig stilling for bekkenet, og tabletten for halsbrann hadde begynt å virke, så begynte babyen og bevege seg helt vanvittig. Trodde nesten han skulle sparke seg ut. Jaja, får bli litt koffein i dag da, og ta meg en lur sammen med toåringen :)

Back
Topp