Får IKKE sove! :(

CI88

Blir kjent med forumet
Nå er jeg så drittlei av å våkne hver eneste natt og ikke få sove igjen. Våkner i 2-3 tiden og ligger våken til rundt 06 :( i dag prøvde jeg å tvinge meg selv våken hele dagen for å så legge meg rundt kl 23. Va kjempetrøtt og sovnet på et blunk. Våknet kl 02 med at jeg måtte på do og her ligger jeg altså. Finnes ikke trøtt ;( tips og gode råd tas imot med stor takknemlighet!

Jeg får ikke sove heller. Men jeg ligger våken til to tre også sover jeg og da sover jeg godt. Har ikke noen gode råd dessverre. Men det fine for min del er at jeg får gjort masse om natten nå har jeg bestilt de siste tingene vi trenger og kan slappe av til termin.

Er lei av søvnen min jeg også.. sovnet vel ca. 2 idag og er nå våken allerede siden 4. Er faktisk trøtt, men får ikke til å sove :-(
Mottar gjerne noe tips jeg og..

Sovna rett etter tolv, våkna halv fem av mannen som snorka. Jeg kjenner jeg blir aggressiv og får en intens lyst til å smekke han.

Tok med meg dyna og la meg på sofaen istedet.. Men får jeg sovna igjen da? Ser ikke sånn ut. Og jeg som må stå opp senest 6:30....

Da var jeg våken igjen. Ca tre timer søvn. Kunne nok sovnet igjen, men skal gå om to timer, så må komme i gang med dagen.

Dårlig søvn her også.. La meg tidlig i går kveld, men tok lang tid før jeg sovna. Tre tisserunder i løpet av natta, hvor jeg ikke sovner med en gang etterpå gjør søvnen oppstykket og dårlig.. Våkna en time før jeg egentlig måtte i dag også.. Det er nok forberedelse til det som kommer, men slitsomt at man må opp på jobb uansett hvordan natta har vært..

Våkner alltid for å gå på do sist var kl 5:40 fikk ikke sove igjen..

Sliter også veldig med søvn.Sovner ofte ikke før i 2-3 tiden om natta og våkner alltid i 5-6 tiden...Nå er jeg sykemld så kan legge meg litt igjen i 8-9 tiden for da er jeg ofte helt utkjørt. Har prøvd å ikke sove igjen på morran, for å sovne tidligere på kvelden, men det har 0 funksjon. Mønsteret er vist satt.

Ringte sjefen og ba om å få jobbe inn dagen i løpet av uka. (Er kun 3 timer). Så har sovet fra ca åtte- halv ni til halv 12

Sliter også veldig med søvn.Sovner ofte ikke før i 2-3 tiden om natta og våkner alltid i 5-6 tiden...Nå er jeg sykemld så kan legge meg litt igjen i 8-9 tiden for da er jeg ofte helt utkjørt. Har prøvd å ikke sove igjen på morran, for å sovne tidligere på kvelden, men det har 0 funksjon. Mønsteret er vist satt.
Har det helt likt :-( sovner ikke før 2-3 og våkner 5-6, noen ganger etter bare noen minutter. Prøvde nå å sove etter å ha sendt snuppa i bhg, fikk bare til å sove ca halv time :(
Håper ikke det blir slik frem til fødselen..

I dag er jeg så utkjørt. Prøver å holde meg våken, men tviler på at jeg klarer å holde det

Godt å høre at jeg ikke er alene hvertfall :p idag måtte jeg sove hele formiddagen mens junior var i barnehagen for å ta igjen tapt søvn. Men føler at jeg kaster bort hele dagen og blir nesten litt deppa når jeg står opp så sent :/ har heldigvis ikke noen jobb å tenke på da jeg er blitt 100% sykemeldt

Har d på akkurat samme måte! veldig slitsomt i lengden

Jeg har det også litt sånn. Eller de fleste netter dupper jeg av relativt raskt etter hver oppvåkning, men jeg føler at jeg bare ligger der og at hvis jeg åpner øynene er jeg våken. Og jeg våkner ikke få ganger i løpet av natta.

Våknet 3 ganger av vondt bekken og 2 ganger av å være tissatrengt i natt, og en siste gang av en fireåring m mareritt. Leverte ungene og kjørte hjem for å sove igjen. Ikke lett å få tid til å jobbe...!?

Det med søvn synes jeg er det vanskeligste med svangerskapet.
Enig med deg der.. sliter med pusten til vanlig. Men det er søvnen som er det verste for meg. Har hatt problemer med søvnen før jeg ble gravid også. Men nå er det verre. I oktober sleit jeg med søvnen i flere dager og da hadde jeg også lungebetennelse og ble innlagt. Ble jo enda verre med søvnen når jeg lå på sykehuset. Følte meg nesten som en zombie etter mangel på søvn :-/

Enig med deg der.. sliter med pusten til vanlig. Men det er søvnen som er det verste for meg. Har hatt problemer med søvnen før jeg ble gravid også. Men nå er det verre. I oktober sleit jeg med søvnen i flere dager og da hadde jeg også lungebetennelse og ble innlagt. Ble jo enda verre med søvnen når jeg lå på sykehuset. Følte meg nesten som en zombie etter mangel på søvn :-/
Jeg ser virkelig frem til å bli ferdig med dette svangerskapet. Endelig få kroppen igjen. Første svangerskap jeg forstår hva folk mener når de sier det.

Sovna rundt 5 tia i natt. Er vondt å ligge, babyen er superaktiv og har masse kynnere. Opp kl halv 9 og på legesenteret for å ta glukosebelastning. Kom hjem halv 12, sku egentlig på jobb kl 12 men måtte bare si ifra at jeg ikke kom. Var nødt til å legge meg igjen. :( uff. Er så lei!!

Back
Topp