Får dere rare spørsmål angående kroppen nå når dere er gravide?

Har ikke opplevd noen direkte ubehagelige spørsmål enda, heller litt morsomme situasjoner. Sitter og spiser med venner, og kjæresten til en venninne begynner å spør om jeg må tisse oftere enn før, og om jeg føler meg ukomfortabel i min egen kropp. Hahaaa

sånne soørsmål får jeg også.. av kompiser og kjærester til venninner :p kan ikke gjøre annet enn å flire å spørre om de virkelig vil vite alt de spør om! - jeg sier det nemlig som det er uten filter..

Ikkje (heldigvis) så mangen ubehagelige spørsmål. Men meir enten/eller kommentarer.. " du e jo ikkje stor i d heile" eller "berre 2 mnd igjen og så er du oppegåande?"

Det er hyggelig at folk er interessert i graviditeten, men jeg syntes man bør begrense hva man spør om.
Spesielt hvis man ikke er så så godt kjent.
Mange som er så bedrevitere, de kan nesten fortelle deg mer om ditt svangerskap enn du kan selv. Det blir jeg irritert av! Det blir litt på lik linje med folk som skal fortelle deg om hvordan du skal oppdra barnet ditt, eller få babyen til og slutte og gråte osv.

Jeg har fått mange spørsmål fra mannlige venner og bekjente. De er alle interessert i om jeg har noen "cravings". Kompisen til mannen vil alltid vite hvordan det føles, og han spør veldig nærgående, av og til upassende , så jeg forteller ham nøyaktig hva jeg føler og hvordan det kjennes ut :-) det virker som om han syns det er morro at jeg er såpass direkte i svarene.

Har ikke opplevd noen direkte ubehagelige spørsmål enda, heller litt morsomme situasjoner. Sitter og spiser med venner, og kjæresten til en venninne begynner å spør om jeg må tisse oftere enn før, og om jeg føler meg ukomfortabel i min egen kropp. Hahaaa

Hihi og det kom fra en mann? :-P

Back
Topp