Amaryllis85
Glad i forumet
Jeg skrev meldinger med en venninne jeg sjelden snakker med. Hun spurte om svangerskapet, hvordan det går og andre koselige spørsmål.
Men så får jeg sånne spørsmål:
1. Er du ikke drit lei nå? Jo takk, bekkenet og ryggen tar knekken på meg noen dager, jeg jobber ikke så jeg føler meg ubrukelig og det er iallefall 8 uker igjen.. Men seriøst, vi har prøvd i flere år, dette ønsker jeg og jeg håper hun holder seg inni magen lengst mulig, sånn at hun får de beste forutsetninger når hun kommer til verden.
2. Du kommer til å gå over, nesten alle førstegangsfødende gjør det!!
Nei, ikke alle, jeg vil bli satt i gang ved termin pga svangerskapsdiabetes...
Ok,.men ungen kommer til å være svær!! Eehm nei, de sjekker vekten hennes jevnlig...
3. Hvor mye har du gått opp? Bare 5 kilo, nei du kødder!!!??
E, nei, er ikke alle som går opp så mye, har forbedret kostholdet pga svangerskapsdiabetes.....
Er det bare mine hormoner som går over stokk og stein, eller er dette litt frekt??
Men så får jeg sånne spørsmål:
1. Er du ikke drit lei nå? Jo takk, bekkenet og ryggen tar knekken på meg noen dager, jeg jobber ikke så jeg føler meg ubrukelig og det er iallefall 8 uker igjen.. Men seriøst, vi har prøvd i flere år, dette ønsker jeg og jeg håper hun holder seg inni magen lengst mulig, sånn at hun får de beste forutsetninger når hun kommer til verden.
2. Du kommer til å gå over, nesten alle førstegangsfødende gjør det!!
Nei, ikke alle, jeg vil bli satt i gang ved termin pga svangerskapsdiabetes...
Ok,.men ungen kommer til å være svær!! Eehm nei, de sjekker vekten hennes jevnlig...
3. Hvor mye har du gått opp? Bare 5 kilo, nei du kødder!!!??
E, nei, er ikke alle som går opp så mye, har forbedret kostholdet pga svangerskapsdiabetes.....
Er det bare mine hormoner som går over stokk og stein, eller er dette litt frekt??