Får barnet ditt varmmat i barnehagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hver dag? Noen dager i uka? Flere måltid om dagen??
Hvordan er det i din barnehage?

De får varmmat en gang i uka.

En sjelden gang i blandt.

Datteren min har sluttet i bhg, men de fikk varmmat 1-2 ganger per uke. Samt frokost hver dag.

1 gang i uka. + eventuell grillmat

Bor i Sverige så her er det varmmat hver dag for gutten i bhg og jenta på skolen :D
Samt at de får alle andre måltid de er der også, eneste er at de på skolen anbefaler frukt eller grønnsak til friminuttet for de ser at for mange blir det lenge å vente mellom frokost/skolestart og lunsjen

De får hver dag :) Men det er ikke i Norge da..

Var en gang i uken
Der jeg jobber er det varm mat to ganger i uken og salatbar en gang i uken

Kansje en gang i uken men tviler på han spiser det, får da brød mat, har en kresen delux vare av en sønn:/

Får var mat til lunch hver dag og havregrøt til frokost 2 dager i uken. 3 dager får de hjemmebakt brød til frokost. Så får de frukt og knekkebrød på ettermiddagen. Veldig fornøyd med kosten i barnehagen.

De får varmmat ca 2 ganger i mnd

1-2 ganger i mnd. Da er den laget fra bunnen av med kun rene råvarer. Tidligere gikk ungene i en barnehage med varmmat 1 gang i uka, men da var det mat av typen fiskepinner og posesuppe. Mye mer fornøyd med nåværende barnehage

1-2 ganger i mnd. Da er den laget fra bunnen av med kun rene råvarer. Tidligere gikk ungene i en barnehage med varmmat 1 gang i uka, men da var det mat av typen fiskepinner og posesuppe. Mye mer fornøyd med nåværende barnehage
Det skjønner jeg. Der mine gikk fikk de varmmat 3-4 dager i uken, og de var så flinke til å variere og å lage fra bunnen av, så ungene fikk alltid i seg masse sunn og god mat.

De får ikke varmmat, og vi må ha med ftukt hver dag, samt frokost om de skal ha det. Betaler matpenger som dekker 2x brødmåltid per dag.

Back
Topp