Få ut frustrasjon-tråd

Nei tuller du, seriøst :eek: åå så innmari kjipt :(:( har du fått noe vaksine?
Har heldigvis 2 doser og vært nærkontakt en gang før uten å bli smittet. Har foreløpig testet negativt. Veksler mellom skuffelse (hdde vært en lettelse å blitt ferdig med det før fødsel) og glede d vi jo ikke vet hvordan jeg og baby tåler det
 
Ey! Hvis han kommer på 21 april så treffes vi sikkert! :hilarious: jeg skal ta keisersnitt den dagen! :joyful:
Mye mulig vi treffes hvis jeg føder før slik jeg gjorde med storebror :D
 
Mye mulig vi treffes hvis jeg føder før slik jeg gjorde med storebror :D
Spørs om du kommer på barselavdelingen eller hotell.. jeg kommer på barselavdelingen fordi de må følge med på meg også etter keisersnittet. :sorry::sorry:
 
Spørs om du kommer på barselavdelingen eller hotell.. jeg kommer på barselavdelingen fordi de må følge med på meg også etter keisersnittet. :sorry::sorry:
Får jeg en vaginal fødsel som sist, så blir det vel barselhotell :) men kanskje vi treffes på legesjekk eller i gangen :rolleyes:
 
Får jeg en vaginal fødsel som sist, så blir det vel barselhotell :) men kanskje vi treffes på legesjekk eller i gangen :rolleyes:
Ja kanskje :) vi får se når tiden er inne! Hadde vært koselig å hilst ihvertfall!:D
 
Nå begynner jeg å bli lei.. Har så mye vondt i bekken, og egentlig generelt i underlivet… Er tung og sliten og null energi… Off, det var mye klaging på en gang ‍♀️
 
Nå begynner jeg å bli lei.. Har så mye vondt i bekken, og egentlig generelt i underlivet… Er tung og sliten og null energi… Off, det var mye klaging på en gang ‍♀️
Føler med deg :Heartred Har vondt i bekken selv og klarer jo minimalt, hjelper jo ikke akkurat at energien er på bunn heller :oops: Føler jeg bare klager selv om dagen også, men godt vi har et sted å få det ut :happy:
 
Føler med deg :Heartred Har vondt i bekken selv og klarer jo minimalt, hjelper jo ikke akkurat at energien er på bunn heller :oops: Føler jeg bare klager selv om dagen også, men godt vi har et sted å få det ut :happy:
Ja, det hjelper litt å få det ut! Også hjelper det litt å høre at man ikke er alene
 
Jobber veldig redusert, 20% pga bekkenløsning og HG. Sliter veldig med å bevege meg etter jobbdagen. Jobba i går, og er helt ødelagt i kroppen i dag. Guttungen tissa i vår seng i natt så har vært lite søvn i natt også "/ Gubben ligger og sover ved siden av meg og hjelper lite til på morgenen av og sier jeg bare skal ta meg sammen og få 4åringen i bhg så kan jeg slappe av.. kjente bare jeg trengte å få ut nå noe frustrasjon, grrr.
 
Jobber veldig redusert, 20% pga bekkenløsning og HG. Sliter veldig med å bevege meg etter jobbdagen. Jobba i går, og er helt ødelagt i kroppen i dag. Guttungen tissa i vår seng i natt så har vært lite søvn i natt også "/ Gubben ligger og sover ved siden av meg og hjelper lite til på morgenen av og sier jeg bare skal ta meg sammen og få 4åringen i bhg så kan jeg slappe av.. kjente bare jeg trengte å få ut nå noe frustrasjon, grrr.
Årh, at mannfolka kan lire av seg slik… skulle ønske man kunne overføre smerter rundt svangerskap/fødsel til mannfolka, da hadde dem holdt kjeft og gjort absolutt ALT for oss :hilarious::hungover:
 
Last edited:
Jobber veldig redusert, 20% pga bekkenløsning og HG. Sliter veldig med å bevege meg etter jobbdagen. Jobba i går, og er helt ødelagt i kroppen i dag. Guttungen tissa i vår seng i natt så har vært lite søvn i natt også "/ Gubben ligger og sover ved siden av meg og hjelper lite til på morgenen av og sier jeg bare skal ta meg sammen og få 4åringen i bhg så kan jeg slappe av.. kjente bare jeg trengte å få ut nå noe frustrasjon, grrr.
Fy søren, det hørtes ikke noe greit ut!! Kunne ønske begge kjønn kunne få barn! Det føles litt urettferdig… Men jeg kjenner det motiverer meg at jeg ikke skal gjøre dette igjen To holder for oss
 
Årh, at mannfolka kan lire av seg slik… skulle ønske man kunne overføre smerter rundt svangerskap/fødsel til mannfolka, da hadde dem holdt kjeft og gjort absolutt ALT for oss :hilarious::hungover:

Ja det hadde vært noe! Kan dra samme regla når han er hjemme i permisjon, sliten og trøtt da uten at han kan klage da :hungry:
 
Fy søren, det hørtes ikke noe greit ut!! Kunne ønske begge kjønn kunne få barn! Det føles litt urettferdig… Men jeg kjenner det motiverer meg at jeg ikke skal gjøre dette igjen To holder for oss

Helt enig! To holder her også, gleder meg mega til fødsel :)
 
Åårgh.. mannen er uinteressert denne gangen.. var på ultralyd I 3D for å se om han ble litt mer interessert men neida.. "ser ikke så mye likheter med meg.." :sorry: det dreper min glede overfor barnet vi venter..:(
 
Åårgh.. mannen er uinteressert denne gangen.. var på ultralyd I 3D for å se om han ble litt mer interessert men neida.. "ser ikke så mye likheter med meg.." :sorry: det dreper min glede overfor barnet vi venter..:(
Ååh, så kjipt når han ikke virker mer interessert. Men det er ikke lett for mannfolka dette med graviditet osv, de kjenner ikke det på kroppen slik som oss. Samboer er nokså lik, så derfor tar jeg med meg moren min på 3D ultralyd neste fredag :p
 
Åårgh.. mannen er uinteressert denne gangen.. var på ultralyd I 3D for å se om han ble litt mer interessert men neida.. "ser ikke så mye likheter med meg.." :sorry: det dreper min glede overfor barnet vi venter..:(
Så kjedelig! Det blir jo veldig annerledes for fedre når barna faktisk kommer
 
Begynner også å bli lei:( er vel egentlig heldig, har bare bittelitt bekkenplager. Stakkars dere som har så vondt :(
Ellers generell følelse av tunghet og press, noe vonde kynnere. Og dette nesten ikke noe søvn og rastløse bein da, som veldig mange har... men bare litt til nå, hold ut folkens! Tenk hva vi har klart! Helt imponerende med dere som har gjort dette mange ganger as! :eek::woot:

(Og mannen får høre mye klaging her i huset, deilig å få det ut:):dead:)
 
Blir så innmari irritert av folks oppførsel på bane og buss noen ganger. Jeg åpner jakken tydelig for å vise at jeg er gravid og har munnbind og dermed rimelig god grunn til å ville unngå smitte. Hvorfor setter man seg da ved siden av meg når det er masse annet ledig? Og attpåtil hoster og stiiiinker røyk:spitoutdummy:

Ingen vet vaksinasjonsstatusen til gravide. Hvorfor da ikke ta litt hensyn og kanskje holde litt avstand ? Selv om regler er fjernet? Skjønner meg ikke på folk noen ganger. Jeg får snart dose 3 og er sikkert greit beskyttet av dose 2, but still...:meh:
 
Er jeg den eneste som er skikkelig lei av å være gravid nå? Uke 37+1. Misforstå meg rett, evig takknemlig for å være gravid!:angelic:

Men magen er stor, jeg klarer verken å sitte i sofaen eller senga. Sliter med halsbrann så jeg gruer meg til neste gang jeg skal spise. Fått rastløse føtter om natten. Har slitt med bekken i noen mnd nå, så ikke like lett å bevege seg. Fått skikkelig hetetokter.. ja lista er lang. Gleder meg veldig til han er ute nå :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Last edited:
Back
Topp