Få ut frustrasjon-tråd

Nå er jeg skikkelig lei assa!
De andre fødslene har startet selv uke 38, og nå sitter jeg her inne i uke 39 og ikke et lite tegn på at fødselen skal starte. Kynnere har det blitt mindre av, jordmor prøvde tøying med null resultat. Og jeg er så trøtt, sliten og lei av å være gravid, bekkene verker dag og natt. Og vil få det ferdig så jeg får feirer påske sammen med barna :banghead::bag::arghh:
 
Nå er jeg skikkelig lei assa!
De andre fødslene har startet selv uke 38, og nå sitter jeg her inne i uke 39 og ikke et lite tegn på at fødselen skal starte. Kynnere har det blitt mindre av, jordmor prøvde tøying med null resultat. Og jeg er så trøtt, sliten og lei av å være gravid, bekkene verker dag og natt. Og vil få det ferdig så jeg får feirer påske sammen med barna :banghead::bag::arghh:
Helt enig! Storebror kom 38+2, så jeg har gått og ventet fra ca da… Nå er jeg 41+0 og ingenting har skjedd!! Føles ut som jeg snart ikke orker mer… Men nå er det uansett ikke lenge til, heldigvis Men jeg frykter st neste uke kan bli laaang…
 
Nå er jeg skikkelig lei assa!
De andre fødslene har startet selv uke 38, og nå sitter jeg her inne i uke 39 og ikke et lite tegn på at fødselen skal starte. Kynnere har det blitt mindre av, jordmor prøvde tøying med null resultat. Og jeg er så trøtt, sliten og lei av å være gravid, bekkene verker dag og natt. Og vil få det ferdig så jeg får feirer påske sammen med barna :banghead::bag::arghh:
jeg er 41+3 i dag… jeg eeeeer så lei og blir mer frustrert for hver dag.
 
Back
Topp